Oostenrijk maakte tot nu toe niet echt een geweldige indruk. Spanje lijkt na de belabberde eerste wedstrijd wat opgekrabbeld te zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:42 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zie Spanje nog wel uitgeschakeld worden.
Oostenrijk is ook niet best hoor, gewoon Spanje dus.quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oostenrijk maakte tot nu toe niet echt een geweldige indruk. Spanje lijkt na de belabberde eerste wedstrijd wat opgekrabbeld te zijn.
Ik hoop het, maar ik denk dat Spanje gewoon doorgaat. 1-0 of zo.
Tegen Uruguay vond ik het ook maar matig, maar het lijkt wel allemaal best goed te staan bij balverlies. Weinig kansen weggevend, al is het tegen kleintjes.quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oostenrijk maakte tot nu toe niet echt een geweldige indruk. Spanje lijkt na de belabberde eerste wedstrijd wat opgekrabbeld te zijn.
Ik heb het Oostenrijk van twee jaar geleden ook nog niet gezien dit WK.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oostenrijk is ook niet best hoor, gewoon Spanje dus.
Ik vond ze de vorige pot ook heel matig hoor. Winnen dankzij een keepersblunder, maar zat geen tempo of idee achter.quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tegen Uruguay was het inderdaad ook niet veel. Alleen tegen het ontzettend slechte Saoedi Arabie. En dan behoren Kaapverdie en Uruguay vermoedelijk ook gewoon bij de zwakkere ploegen op dit toernooi. Achteraf gezien is het een flutpoule.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Uruguay vond ik het ook maar matig, maar het lijkt wel allemaal best goed te staan bij balverlies. Weinig kansen weggevend, al is het tegen kleintjes.
En Kroatië een upset tegen FC Ronaldoquote:Op donderdag 2 juli 2026 12:41 schreef Belgosome het volgende:
Ik denk dat dit een upset wordt en Oostenrijk na penalties doorstoot.
Niet het gevoel dat dit het toernooi van Spanje is.
Ik keur deze verlofaanvraag af.quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:04 schreef Coco het volgende:
Ik overigens afwezig van vrijdag tot zondagavond.
@:dombohetolifantje1
@:pisces29
@:GGMM
quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:56 schreef golfer het volgende:
Hup Senegal!!Dus hup Oostenrijk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik overigens afwezigquote:Op donderdag 2 juli 2026 17:04 schreef Coco het volgende:
Akkoord.quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:04 schreef Coco het volgende:
Wel een blijk van liefde dat we een mention hebben naast zijn collega.quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik keur deze verlofaanvraag af.
En ik ga hier alleen maar mee akkoord als je vertelt waar de vakantie heengaat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Akkoord.
Ik bijna op vakantie. Maar dan af en toe wat meekijken in de avond.
Och nee. Daar zul je me niet vinden.quote:
Iedereen is hier verliefd op jou, maar wel klasse dat iemand dat ook zo durft te uiten naar je.quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel een blijk van liefde dat we een mention hebben naast zijn collega.
Donderdach.quote:
Nou nou niet zo negatief!quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niet zo een hele leuke wedstrijd!
Ik weet het niet, dat Spanje heeft ook wel aardige spelers er tussen lopen anders.quote:
Correctquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Zit er een Spanje-Portugal in als beide winnen vandaag?
Ik hoop het niet, laat de Spanjaarden er maar lekker overheen walsen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:30 schreef Näsenbar het volgende:
Gelijkspelletje, Oostenrijk zet de boel op slot.
En ik vond dat je mij ook mocht mentionnenquote:Op donderdag 2 juli 2026 17:04 schreef Coco het volgende:
Dat viel mij ook al op, die moeten bijna gebleekt zijn.quote:
Daarom mijn vakkundig ingreepquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spelers een blessure toewensen vind ik altijd wat zielig.
Voor Messi maak ik een uitzonderingquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spelers een blessure toewensen vind ik altijd wat zielig.
Die mag andere spelers wel een blessure toewensen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Voor Messi maak ik een uitzondering
Waarom die haat naar Messi?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Voor Messi maak ik een uitzondering
Calimero-act doing calimero-thingsquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En ik vond dat je mij ook mocht mentionnen
joh doe niet zo serieusquote:
Dat waren mooie beelden, Storm.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb nog altijd tranen in de ogen van de beelden van gisteren
quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, die moeten bijna gebleekt zijn.
Suzanne, ik ben stapelgek op jou ♫quote:
"2 tinten wittere tanden"quote:
Dat is wel heel laat voor koffiequote:Op donderdag 2 juli 2026 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou even een bakkie koffie, kom maar op met die pot
Ik gun hem een milde kriebelhoest.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die mag andere spelers wel een blessure toewensen?
Ik wilde je niet storen in je werk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb deze trouwens gereekst @:coco
[..]
En ik vond dat je mij ook mocht mentionnen
Stukje anus bleken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, die moeten bijna gebleekt zijn.
Ja nou ja ik moest even babbelen aan de overkant want we hadden spanning en sensatie in de straat. En "de overkant" is het winkeltje bij de pomp en die willen best even praten maar het liefst als je ook wat koopt. Ik had ook met een pak Toffifee op de bank kunnen zitten nu maar het werd een kop koffie.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel heel laat voor koffie
Zeker voor iemand die zo vroeg gaat slapen
Mijn opa komt uit Oostenrijk, verder heb ik er weinig mee.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb niets met Oostenrijk. Spanje is tenminste mijn vakantieland. Maar Oostenrijk moet ik ook nog keertje heen
Mooi vakantieland.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn opa komt uit Oostenrijk, verder heb ik er weinig mee.
Oh is dat jouw opaquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klaar voor blessurebehandelingen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ze heeft contact met de teamarts van Spanje, ze waren er klaar voor.
Oké bedankt.
Nu zou ik een bepaald plaatje kunnen postenquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moest hij weten.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef Coco het volgende:
Mozart werd geboren in Salzburg, Oostenrijk.
Genoteerd.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik juich vanavond voor niemand.
Ik voor de scheids en iedereen die dit mooie toernooi mogelijk maakt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik juich vanavond voor niemand.
Dat noemen we ook wel Belgen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verstappen fans gaan straks iets bekend in de oren klinken
Wat is jouw favoriete M&S nummer?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE kregen als NL trouwens gisteravond nog een aantal sneren van de zanger van M&S.
Daar heb ik dan geen last vanquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verstappen fans gaan straks iets bekend in de oren klinken
Believe.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete M&S nummer?
Ik begin: Little Lion Man
Dust Bowl Dancequote:Op donderdag 2 juli 2026 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Meer dan terecht.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE kregen als NL trouwens gisteravond nog een aantal sneren van de zanger van M&S.
Laten we het gezellig houden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik dan geen last van
Wat een pisvent is dat zeg
Ik vind hem ook niet erg sympathiek, maar hij is wel erg kundig in dat spelletje van hem.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik dan geen last van
Wat een pisvent is dat zeg
geen M&S maar wel mooi: Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is nochtans een bekende kledingwinkel!quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
geen Kings of leon maar wel mooi: Bekijk deze YouTube-video
In 2010 was ik groot fan van de band. Ik heb ze toen zelfs nog in het oude Tivoli gezien, mooi optreden. Daarna was het inderdaad te veel van hetzelfde en dat kan ik alleen van Oasis of Motörhead waarderen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste van M&S vind ik Hopeless Wanderer.
Maar ik moet zeggen dat het niet mijn muziek is. Te veel van hetzelfde en toen ze met die banjo stopten klonk het als Kensington.
En een seksuele beleving.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is nochtans een bekende kledingwinkel!
Ik had er ook eentjequote:Op donderdag 2 juli 2026 20:56 schreef vul_maar_in het volgende:
We beginnen de avond lekker:
Like Alert
02-07-2026 @ 20:54:59
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Donderdag 2 juli 21:00] Spanje - Oostenrijk #1"
Van die 2 voetballers die je tegenkwam? Mwaquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien vond je mijn andere feitje over de avond wel leuk!
S&M ken ik maar M&Squote:
Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
S&M ken ik maar M&S
S&M
[ afbeelding ]
Hoe was je concert?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien vond je mijn andere feitje over de avond wel leuk!
Akkoord.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van die 2 voetballers die je tegenkwam? Mwa
Ik vond het leukste aan die post dat je vanavond weer meekijkt
Ik vond Brieven Aan Samson zo'n mooi programma! Heb toch een paar keer moeten bleitenquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
S&M ken ik maar M&S
S&M
[ afbeelding ]
Ja, ik was vandaag ook al redelijk brakquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Akkoord.Laten we hopen op een mooie pot want Portugal zal voor jou wel te laat worden.
Ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond Brieven Aan Samson zo'n mooi programma! Heb toch een paar keer moeten bleiten
Was heel leuk, had ze al 2x gezien op festivals maar nu hadden we kaarten gewonnen dus met een leuk groepje heen. Eerst even bij Kaap Hoorn aan het water lekker gegeten en daarna was het perfect weer voor muziek. Wel lange rijen bij het drinken halen maar een topavond.quote:
Ik kijk ook eerste helft hierquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik was vandaag ook al redelijk brak
Ik heb wel echt mijn 8 uurtjes nodig
Gewoon nieuwe kleren kopen scheelt wassenquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat gebruik jij?
Pods, wasmiddel of poeder!
Ja, ik ook!quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat gebruik jij?
ik wissel af tussen Pods en wasmiddel al hoewel ik wasmiddel goedkoper vindquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat gebruik jij?
vloeibaar wasmiddel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat gebruik jij?
Kloptquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat gebruik jij?
Van Spanje of Portugal?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kijk ook eerste helft hier
Arnautogod is wel een kleurrijk figuur natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het nietszeggende Oostenrijk mag wel naar huis.
8 uurtjes nodigquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik was vandaag ook al redelijk brak
Ik heb wel echt mijn 8 uurtjes nodig
Of een soort Depay.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ben jij een belg dat je het achterstevoren schrijft?
Spanjequote:
Ja als ik de hele dag met m'n domme kop tekenfilms zou kijken zouden 5 uurtjes ook genoeg zijnquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
8 uurtjes nodigStukje weinig mentale weerstand
Gezelligquote:
Je bent mentaal zwak allen. Gewoon focus fack die slaapquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja als ik de hele dag met m'n domme kop tekenfilms zou kijken zouden 5 uurtjes ook genoeg zijn
Stukje hersenschade.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of een soort Depay.
Bekijk deze YouTube-video
Die antwoord ga ik niet bevragen
Deel ze gerust met ons.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh ja de mensen die "Jaaaaaaaa" riepen bij een goal van Senegal gisteren heb ik vakkundig opgeschreven in mijn notitieboekje
Ja maar deze is leuk:quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja als ik de hele dag met m'n domme kop tekenfilms zou kijken zouden 5 uurtjes ook genoeg zijn
Ik had 1-0quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn voorspelling is trouwens 3-0.
Kom je ze bedreigen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh ja de mensen die "Jaaaaaaaa" riepen bij een goal van Senegal gisteren heb ik vakkundig opgeschreven in mijn notitieboekje
ik heb blijkbaar maar 3 uur slaap nodig om in de fabriek te arbeidenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als ze later ook voor de belg juichten?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daar hebben ze vroeger ook al een toren naar vernoemd.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:01 schreef Näsenbar het volgende:
Ik begreep nooit waarom M&S hun tweede album naar die spits van Ajax en Liverpool hadden vernoemd.
Ja dat kan je ook als je dood bentquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik heb blijkbaar maar 3 uur slaap nodig om in de fabriek te arbeiden
Ik vandeweek ook 3 uur inclusief extreme rugpijn. Halen we later wel in. Wij zijn mentaal weerbaarquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik heb blijkbaar maar 3 uur slaap nodig om in de fabriek te arbeiden
Na dit WK hebben we toch geen last meer van jou.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voordat hij geboren werd?! Dat moet wel een goddelijke interventie zijn geweest.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hebben ze vroeger ook al een toren naar vernoemd.
Wel nog van jou?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na dit WK hebben we toch geen last meer van jou.
Dit gelooft niemand.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vandeweek ook 3 uur inclusief extreme rugpijn. Halen we later wel in. Wij zijn mentaal weerbaar
Nee zo ben ik niet. Maar dan ga ook eens tegen hun juichenquote:
Wie?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef vul_maar_in het volgende:
Wel leuk dat @:onlogisch even kwam buurten.
Ik zou dit soort strijdjes niet aangaanquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet. Maar dan ga ook eens tegen hun juichen
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee ik heb mezelf beloofd om actiever in VBL te postenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na dit WK hebben we toch geen last meer van jou.
Dat is echt enorm zielig.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gevaar op de weg genot.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja moest helaas gewoon werken en nog 400km rijden. Einde vd dag toch lastig
Ik ben daar als ze de halve finale halen (en ook als ze het niet halen, maar dan is er een andere wedstrijd)quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
In Engeland zijn ze heel druk bezig met de vraag of de kroegen langer open mogen. Wellicht hebben ze de hulp van @:Jancees nodig.
Inderdaad, precies dat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 3 uur slaap, dat hij het in gaat halen, de extreme rugpijn of de mentale weerbaarheid?
Als dat meer gejammer gaat worden doe maar nietquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee ik heb mezelf beloofd om actiever in VBL te posten
In het Feyenoord topic zoeken ze nog wat Vlaamse inbreng.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Londen toch?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben daar als ze de halve finale halen (en ook als ze het niet halen, maar dan is er een andere wedstrijd)
Dus nou ja dan weet je dat
Gezellig!quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Correct!quote:
Misschien weet hij nog niet dat het subforum WK open is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef vul_maar_in het volgende:
Wel leuk dat @:onlogisch even kwam buurten.
Leukquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik was er op de avond van ENG - KRO. Niets van gemerkt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben daar als ze de halve finale halen (en ook als ze het niet halen, maar dan is er een andere wedstrijd)
Dus nou ja dan weet je dat
Ben je wel van de hotelkamer af geweest?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was er op de avond van ENG - KRO. Niets van gemerkt.
Eens, vooral als hij een kat- of otterplaatje post.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
verder vind ik @:Zipportal een leuke user
Goedkoper dan een voetbalwedstrijd op dit WK live kijken!quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Musical bekijken. 400 pond voor een kaartje genot
Dit helpt dus niet hequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alleen jammer dat @:ikgeefenkellikes mij niet zo leuk vind
*vindtquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Musicals zijn voor vrouwen en homo's.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Musical bekijken. 400 pond voor een kaartje genot
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
CUCKEDquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje kortzichtigheid. Pvv stemmer gespot
Moulin rouge niks mis mee ouwe reus bohhhhhhhquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Alleen homo's. En vrouwen zonder smaak.
Met oordopjes in ok.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moulin rouge niks mis mee ouwe reus bohhhhhhh
Die was er al tochquote:
Bij de NOS viel de naam Erik ten Hagquote:
We kijken bij de Belgquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de NOS viel de naam Erik ten Hag
Ok, maar ik mis even de connectie met paling.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben ze hem weer opgeraapt?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het leven zit vol verrassingen. Overigens bezoek ik ze niet vaak, mokerduur tegenwoordigquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ach jeetje, iemand die zijn eigen mannelijkheid overschreeuwt gaat naar musicals, dat verwacht je ook niet.
Is een trend dit WK.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok, maar ik mis even de connectie met paling.
Dat is een Twentse uitdrukking die wé tegenwoordig gebruikenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok, maar ik mis even de connectie met paling.
Over trends gesproken had Capu wel een plaatje gemaakt voor deze wedstrijd?quote:
Uhuquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet jullie tegenspreken dat musicals voor homo's en vrouwen zijn . Ik heb er ooit eens eentje meegemaakt en vond het best leuk en ben hetero.
Stukje wansmaakquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Al lang. die heeft the kings of leon nog een duimpje gegeven.
Nee die is onderwegquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over trends gesproken had Capu wel een plaatje gemaakt voor deze wedstrijd?
Ohquote:
Bol is van Duitsers dus bommen eropquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jullie mening over de Bol.com reclame?
Nee die was te druk met noteren welke users hij later uit gaat lachen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over trends gesproken had Capu wel een plaatje gemaakt voor deze wedstrijd?
Dit is wel een heel willekeurige opmerking opeens.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kijk geen reclamesquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet jullie tegenspreken dat musicals voor homo's en vrouwen zijn . Ik heb er ooit eens eentje meegemaakt en vond het best leuk en ben hetero.
'Altijd'quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ik postte ze altijd voor de wedstrijd
Maar dan wacht ik nog even af
Ik krijg die als ik de NOS stream open op mijn phone.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is wel een heel willekeurige opmerking opeens.
Jij kijkt dus via je 'phone' de wedstrijd en post ondertussen op je pc op FOK?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik krijg die als ik de NOS stream open op mijn phone.
Oh ja dat is helemaal niet homoseksueel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Af en toe. Geef mij maar Queen3 x live gezien genot
Ben je een fossiel of zo?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Af en toe. Geef mij maar Queen3 x live gezien genot
Ik post ook op mijn phone.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kijkt dus via je 'phone' de wedstrijd en post ondertussen op je pc op FOK?
Dan ben je gewoon een kasthomo, je mag gewoon jezelf zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohquote:
Geen fan zijn van Bon Joviquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Queen is de beste rockband ooit pikkebaas. Not even close
Marktplaatsquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Komop marktplaats lul, ik wil in m'n luie zooi deze wedstrijd kijken. schiet een beetje op.
Nokia 3210 genotquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Via een soort 'split screen' constructie?
Mijn 'phone' komt uit 1996 dus ben gewoon even benieuwd
Reclame op fok..quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Komop marktplaats lul, ik wil in m'n luie zooi deze wedstrijd kijken. schiet een beetje op.
Ga je al dommelen?quote:
Ik ook. Ik snap de aversie tegen dit voetbal van Spanje wel.quote:
Gewoon audio van voetbal op de achtergrond en als er wat gebeurt spoel ik stukje terug.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Via een soort 'split screen' constructie?
Mijn 'phone' komt uit 1996 dus ben gewoon even benieuwd
Gohquote:
okequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon audio van voetbal op de achtergrond en als er wat gebeurt spoel ik stukje terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |