Inderdaad, precies dat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 3 uur slaap, dat hij het in gaat halen, de extreme rugpijn of de mentale weerbaarheid?
Als dat meer gejammer gaat worden doe maar nietquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee ik heb mezelf beloofd om actiever in VBL te posten
In het Feyenoord topic zoeken ze nog wat Vlaamse inbreng.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Londen toch?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben daar als ze de halve finale halen (en ook als ze het niet halen, maar dan is er een andere wedstrijd)
Dus nou ja dan weet je dat
Gezellig!quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Correct!quote:
Misschien weet hij nog niet dat het subforum WK open is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef vul_maar_in het volgende:
Wel leuk dat @:onlogisch even kwam buurten.
Leukquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik was er op de avond van ENG - KRO. Niets van gemerkt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben daar als ze de halve finale halen (en ook als ze het niet halen, maar dan is er een andere wedstrijd)
Dus nou ja dan weet je dat
Ben je wel van de hotelkamer af geweest?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was er op de avond van ENG - KRO. Niets van gemerkt.
Eens, vooral als hij een kat- of otterplaatje post.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
verder vind ik @:Zipportal een leuke user
Goedkoper dan een voetbalwedstrijd op dit WK live kijken!quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Musical bekijken. 400 pond voor een kaartje genot
Dit helpt dus niet hequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alleen jammer dat @:ikgeefenkellikes mij niet zo leuk vind
*vindtquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alleen jammer dat @:ikgeefenkellikes mij niet zo leuk vind
Musicals zijn voor vrouwen en homo's.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Musical bekijken. 400 pond voor een kaartje genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |