Arnautogod is wel een kleurrijk figuur natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het nietszeggende Oostenrijk mag wel naar huis.
8 uurtjes nodigquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik was vandaag ook al redelijk brak
Ik heb wel echt mijn 8 uurtjes nodig
Of een soort Depay.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ben jij een belg dat je het achterstevoren schrijft?
Spanjequote:
Ja als ik de hele dag met m'n domme kop tekenfilms zou kijken zouden 5 uurtjes ook genoeg zijnquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
8 uurtjes nodigStukje weinig mentale weerstand
Gezelligquote:
Je bent mentaal zwak allen. Gewoon focus fack die slaapquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja als ik de hele dag met m'n domme kop tekenfilms zou kijken zouden 5 uurtjes ook genoeg zijn
Stukje hersenschade.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of een soort Depay.
Bekijk deze YouTube-video
Die antwoord ga ik niet bevragen
Deel ze gerust met ons.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh ja de mensen die "Jaaaaaaaa" riepen bij een goal van Senegal gisteren heb ik vakkundig opgeschreven in mijn notitieboekje
Ja maar deze is leuk:quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja als ik de hele dag met m'n domme kop tekenfilms zou kijken zouden 5 uurtjes ook genoeg zijn
Ik had 1-0quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn voorspelling is trouwens 3-0.
Kom je ze bedreigen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh ja de mensen die "Jaaaaaaaa" riepen bij een goal van Senegal gisteren heb ik vakkundig opgeschreven in mijn notitieboekje
ik heb blijkbaar maar 3 uur slaap nodig om in de fabriek te arbeidenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
En als ze later ook voor de belg juichten?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daar hebben ze vroeger ook al een toren naar vernoemd.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:01 schreef Näsenbar het volgende:
Ik begreep nooit waarom M&S hun tweede album naar die spits van Ajax en Liverpool hadden vernoemd.
Ja dat kan je ook als je dood bentquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik heb blijkbaar maar 3 uur slaap nodig om in de fabriek te arbeiden
Ik vandeweek ook 3 uur inclusief extreme rugpijn. Halen we later wel in. Wij zijn mentaal weerbaarquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik heb blijkbaar maar 3 uur slaap nodig om in de fabriek te arbeiden
Na dit WK hebben we toch geen last meer van jou.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voordat hij geboren werd?! Dat moet wel een goddelijke interventie zijn geweest.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hebben ze vroeger ook al een toren naar vernoemd.
Wel nog van jou?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na dit WK hebben we toch geen last meer van jou.
Dit gelooft niemand.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vandeweek ook 3 uur inclusief extreme rugpijn. Halen we later wel in. Wij zijn mentaal weerbaar
Nee zo ben ik niet. Maar dan ga ook eens tegen hun juichenquote:
Wie?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef vul_maar_in het volgende:
Wel leuk dat @:onlogisch even kwam buurten.
Ik zou dit soort strijdjes niet aangaanquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet. Maar dan ga ook eens tegen hun juichen
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee ik heb mezelf beloofd om actiever in VBL te postenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na dit WK hebben we toch geen last meer van jou.
Dat is echt enorm zielig.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gevaar op de weg genot.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja moest helaas gewoon werken en nog 400km rijden. Einde vd dag toch lastig
Ik ben daar als ze de halve finale halen (en ook als ze het niet halen, maar dan is er een andere wedstrijd)quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
In Engeland zijn ze heel druk bezig met de vraag of de kroegen langer open mogen. Wellicht hebben ze de hulp van @:Jancees nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |