En ik vond dat je mij ook mocht mentionnenquote:Op donderdag 2 juli 2026 17:04 schreef Coco het volgende:
Ik overigens afwezig van vrijdag tot zondagavond.
@:dombohetolifantje1
@:pisces29
@:GGMM
Dat viel mij ook al op, die moeten bijna gebleekt zijn.quote:
Daarom mijn vakkundig ingreepquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spelers een blessure toewensen vind ik altijd wat zielig.
Voor Messi maak ik een uitzonderingquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spelers een blessure toewensen vind ik altijd wat zielig.
Die mag andere spelers wel een blessure toewensen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Voor Messi maak ik een uitzondering
Waarom die haat naar Messi?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Voor Messi maak ik een uitzondering
Calimero-act doing calimero-thingsquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En ik vond dat je mij ook mocht mentionnen
joh doe niet zo serieusquote:
Dat waren mooie beelden, Storm.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb nog altijd tranen in de ogen van de beelden van gisteren
quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, die moeten bijna gebleekt zijn.
Suzanne, ik ben stapelgek op jou ♫quote:
"2 tinten wittere tanden"quote:
Dat is wel heel laat voor koffiequote:Op donderdag 2 juli 2026 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou even een bakkie koffie, kom maar op met die pot
Ik gun hem een milde kriebelhoest.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die mag andere spelers wel een blessure toewensen?
Ik wilde je niet storen in je werk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb deze trouwens gereekst @:coco
[..]
En ik vond dat je mij ook mocht mentionnen
Stukje anus bleken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, die moeten bijna gebleekt zijn.
Ja nou ja ik moest even babbelen aan de overkant want we hadden spanning en sensatie in de straat. En "de overkant" is het winkeltje bij de pomp en die willen best even praten maar het liefst als je ook wat koopt. Ik had ook met een pak Toffifee op de bank kunnen zitten nu maar het werd een kop koffie.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel heel laat voor koffie
Zeker voor iemand die zo vroeg gaat slapen
Mijn opa komt uit Oostenrijk, verder heb ik er weinig mee.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb niets met Oostenrijk. Spanje is tenminste mijn vakantieland. Maar Oostenrijk moet ik ook nog keertje heen
Mooi vakantieland.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn opa komt uit Oostenrijk, verder heb ik er weinig mee.
Oh is dat jouw opaquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klaar voor blessurebehandelingen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ze heeft contact met de teamarts van Spanje, ze waren er klaar voor.
Oké bedankt.
Nu zou ik een bepaald plaatje kunnen postenquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moest hij weten.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef Coco het volgende:
Mozart werd geboren in Salzburg, Oostenrijk.
Genoteerd.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik juich vanavond voor niemand.
Ik voor de scheids en iedereen die dit mooie toernooi mogelijk maakt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik juich vanavond voor niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |