Is een trend dit WK.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok, maar ik mis even de connectie met paling.
Dat is een Twentse uitdrukking die wé tegenwoordig gebruikenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok, maar ik mis even de connectie met paling.
Over trends gesproken had Capu wel een plaatje gemaakt voor deze wedstrijd?quote:
Uhuquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet jullie tegenspreken dat musicals voor homo's en vrouwen zijn . Ik heb er ooit eens eentje meegemaakt en vond het best leuk en ben hetero.
Stukje wansmaakquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Al lang. die heeft the kings of leon nog een duimpje gegeven.
Nee die is onderwegquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over trends gesproken had Capu wel een plaatje gemaakt voor deze wedstrijd?
Ohquote:
Bol is van Duitsers dus bommen eropquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jullie mening over de Bol.com reclame?
Nee die was te druk met noteren welke users hij later uit gaat lachen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over trends gesproken had Capu wel een plaatje gemaakt voor deze wedstrijd?
Dit is wel een heel willekeurige opmerking opeens.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kijk geen reclamesquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet jullie tegenspreken dat musicals voor homo's en vrouwen zijn . Ik heb er ooit eens eentje meegemaakt en vond het best leuk en ben hetero.
'Altijd'quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ik postte ze altijd voor de wedstrijd
Maar dan wacht ik nog even af
Ik krijg die als ik de NOS stream open op mijn phone.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is wel een heel willekeurige opmerking opeens.
Jij kijkt dus via je 'phone' de wedstrijd en post ondertussen op je pc op FOK?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik krijg die als ik de NOS stream open op mijn phone.
Oh ja dat is helemaal niet homoseksueel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Af en toe. Geef mij maar Queen3 x live gezien genot
Ben je een fossiel of zo?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Af en toe. Geef mij maar Queen3 x live gezien genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |