Doe die maar jaquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wil je een grote of een MIDDELMAAT!
Net als gisteren bij de 2-0quote:
Arnold Schwarzenegger?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken wel Oostenrijkers die wat aanvallender van aard waren dan die 11 op het veld.
1-0
Poolboyquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon voor thuis op de schoorsteenmantel?
Toen ben ik gaan slapen ja. Was wel een verrassing toen ik wakker werd.quote:
Gelukkig dat Spanje dan voor staat zodat er eindelijk eens een mooi land doorgaat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:37 schreef PzKpfw het volgende:
Tot nu toe gaan alle kutploegen door deze ronde..
Wie? Je vriendin?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wist je dat Spanje na de WK finale in 2010 geen enkele knock-out wedstrijd meer wist te winnen op een WK.
Ik denk dat ze daar misschien verandering in zal brengen
Spanje, VS EN Oostenrijk? Toe maar.quote:
Vrij racistisch beeld van de keeper welquote:
Spanje behoort evengoed tot de kutlanden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig dat Spanje dan voor staat zodat er eindelijk eens een mooi land doorgaat.
Zag laatst een tiktok van een Senegalees die helemaal blij was met 0-2 en deed alsof hij had gewonnen tot het moment wanneer hij door het lint ging en zijn slaapkamer afbreektquote:
Vanaf nu is deze taak voor jouquote:
Käsespätzle zijn wel lekker ja.quote:
Laatst? die wedstrijd was gister.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zag laatst een tiktok van een Senegalees die helemaal blij was met 0-2 en deed alsof hij had gewonnen tot het moment wanneer hij door het lint ging en zijn slaapkamer afbreektgoudwaard was op een livestream op tiktok
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Spanje behoort evengoed tot de kutlanden.
We hebben nog een lul nodig die @onlogisch zijn taak overneemt. Je taken zijnquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou ook wel een taakje willen.
Straftaakje kun je krijgen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je had gehoopt dat mijn België, Mijn allerliefste vaderland eruit zou liggen hequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:37 schreef PzKpfw het volgende:
Tot nu toe gaan alle kutploegen door deze ronde..
Ik weet niet of je die druk aankanquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Daar verschillen wij van mening.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Spanje behoort evengoed tot de kutlanden.
Colombiaquote:
Wel ja vanmorgen eigenlijkquote:
Een soort Filip Joos maar dan andersomquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zag laatst een tiktok van een Senegalees die helemaal blij was met 0-2 en deed alsof hij had gewonnen tot het moment wanneer hij door het lint ging en zijn slaapkamer afbreektgoudwaard was op een livestream op tiktok
Tegen Congo waren ze niet zo lief.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je had gehoopt dat mijn België, Mijn allerliefste vaderland eruit zou liggen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |