Ah wat schattig, @R-woud93 is in zijn slaap aan het shitposten.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als @:paul zegt dat het een overtreding is, dan is het gewoon een overtreding
Cubarsí probeert alleen maar de keeper te hinderen, volgens Collina's instructies is dat op dit WK een overtreding.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat hier vaker voor wordt gefloten, maar hier is toch echt niets aan de hand
Tentosdeschotosquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:33 schreef Qarrad het volgende:
Wat is schiettent in het Spaans?
Ongelooflijk dat hij er nog niet in ligt ..
Galería de tiroquote:
Mensen vinden dit liedje niet zo leuk heb ik gehoord hierquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:paul
Er is daar ook een Vlaamse versie van
Daarom wordt hier op het WK extra op gelet.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
arsenal is op die manier kampioen geworden @:gunner
Kun je met die headset tegenwoordig ook al op fok posten?quote:
Dit is een hele vervelende man.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:paul
Er is daar ook een Vlaamse versie van
Mehr Sturmdrang!quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oostenrijk heeft meer Abwehr nodig.
Schlager zingt dit nog wel een tijdje uit.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oostenrijk heeft meer Abwehr nodig.
Dat is prima juist, hoef je alleen te kijken als ie roeptquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:34 schreef golfer het volgende:
Ik vond Grueter een leuke enthousiaste vent, maar al die stemverheffingen als er iets op het veld gebeurd zijn niet nodig.
Ik schrik steeds op van mijn dutje.
Erst der Anschluss. Dan kan Musiala ook meedoen met Oostenrijk.quote:
Gewoon voor thuis op de schoorsteenmantel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |