Ik heb een beetje het idee dat hij voor Spanje is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Natuurlijk is dat een overtreding Jeroen.
Ik weet dat hier vaker voor wordt gefloten, maar hier is toch echt niets aan de handquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Natuurlijk is dat een overtreding Jeroen.
Dan kun je de keeper wel blokkeren bij elke corner, zoals o.a. Duitsland. Mag gewoon niet in 5 meter gebied.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat hier vaker voor wordt gefloten, maar hier is toch echt niets aan de hand
Ik vind hem erg leukquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het met m'n vorige prompt (die ik vergeten ben) leuker
Maar jullie doen het er maar mee.
Inderdaad die Marokkaan gaf een elleboog, scheids deed alsof hij niks gezien had.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef PSVCL het volgende:
ze laten veel toe dit wk en dan dit afkeuren
Als @Paul zegt dat het een overtreding is, dan is het gewoon een overtredingquote:
Die 2-1 vond ik ook makkelijk afgeflotenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je de keeper wel blokkeren bij elke corner, zoals o.a. Duitsland.
arsenal is op die manier kampioen geworden @Gunnerquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je de keeper wel blokkeren bij elke corner, zoals o.a. Duitsland. Mag gewoon niet in 5 meter gebied.
Jij bent echt fkng blind he.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat hier vaker voor wordt gefloten, maar hier is toch echt niets aan de hand
@yvonnequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het met m'n vorige prompt (die ik vergeten ben) leuker
Maar jullie doen het er maar mee.
tenzij ze tegen marokko spelenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:31 schreef PzKpfw het volgende:
Deze commentator is ook echt de meest partijdige die er rond loopt bij de NOS.
Ik vond het ook wel makkelijk afgefloten jaquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Swiebertje memories.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:31 schreef Zorro het volgende:
Zwabber scoorde dus dan is afkeuren altijd terecht.
Dat is denk ik ook één van de redenen dat ze hier scherper op zijn. En terecht.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
arsenal is op die manier kampioen geworden @:gunner
Fok @Paulquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als @:paul zegt dat het een overtreding is, dan is het gewoon een overtreding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |