Die spelen toch gewoon heel aantrekkelijk voetbal?quote:
Daarom is het nog wel een kutland.quote:
Al eeuwen nietquote:
Uitstekende keeper was datquote:
Als supporters dat zingen vind ik dat altijd zo gezelligquote:
Polsterquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Oostenrijk miste een type aanvaller...kom even niet op zijn naam.
Hans Krankl?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Arnautovicquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Goed bezig maat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, net een wedstrijdje gerend.
Nu lekker een wedstrijdje voetbal kijken met een biertje in de hand
Hitlerquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ernst Happelquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoe tevreden ben je.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geniet er lekker vanquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hansi Hinterseer?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Heb je wel eens van Sindelar gehoord?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Gewonnen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet ook nog een Oostenrijker die dacht dat Spanje wel zou toekijken terwijl hij wilde aanvallen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
Oostenrijk denkt dat Spanje wel toekijkt terwijl ze aanvallen
Ja dat was de assistent van Florisquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heb je wel eens van Sindelar gehoord?
Eentje die af en toe het gas stevig open draaide zeker?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Je had de bus gemist?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat volkslied van Oostenrijk hebben de Verstappen Fans al eeuwen niet meer gehoord inderdaad. Was dus schrikken toen ze het volkslied hoorden op TVquote:
Redelijk, 5 kilometer en dat is absoluut niet mijn favoriete afstand. Maar ik ben vrij ruim onder de 19 minuten gekomen, dus we doen het er mee.quote:
ziet er leuk uit, maar het is niet het niveau van spanjequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die spelen toch gewoon heel aantrekkelijk voetbal?
Dat was Sindala.quote:
Ik kan dit bevestigen want ik ren ook wedstrijdenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die wedstrijden rennen zijn bovengemiddeld lelijk.
Ik kom meestal al na een minuut of 3.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Redelijk, 5 kilometer en dat is absoluut niet mijn favoriete afstand. Maar ik ben vrij ruim onder de 19 minuten gekomen, dus we doen het er mee.
Voetbal is oorlogquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind oorlog niet leuk.
Het beste en het mooiste voetbal zijn 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ziet er leuk uit, maar het is niet het niveau van spanje
Eerlijkheid kan ik waarderen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:46 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen want ik ren ook wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |