Doe die maar jaquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wil je een grote of een MIDDELMAAT!
Net als gisteren bij de 2-0quote:
Arnold Schwarzenegger?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken wel Oostenrijkers die wat aanvallender van aard waren dan die 11 op het veld.
1-0
Poolboyquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon voor thuis op de schoorsteenmantel?
Toen ben ik gaan slapen ja. Was wel een verrassing toen ik wakker werd.quote:
Gelukkig dat Spanje dan voor staat zodat er eindelijk eens een mooi land doorgaat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:37 schreef PzKpfw het volgende:
Tot nu toe gaan alle kutploegen door deze ronde..
Wie? Je vriendin?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wist je dat Spanje na de WK finale in 2010 geen enkele knock-out wedstrijd meer wist te winnen op een WK.
Ik denk dat ze daar misschien verandering in zal brengen
Spanje, VS EN Oostenrijk? Toe maar.quote:
Vrij racistisch beeld van de keeper welquote:
Spanje behoort evengoed tot de kutlanden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig dat Spanje dan voor staat zodat er eindelijk eens een mooi land doorgaat.
Zag laatst een tiktok van een Senegalees die helemaal blij was met 0-2 en deed alsof hij had gewonnen tot het moment wanneer hij door het lint ging en zijn slaapkamer afbreektquote:
Vanaf nu is deze taak voor jouquote:
Käsespätzle zijn wel lekker ja.quote:
Laatst? die wedstrijd was gister.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zag laatst een tiktok van een Senegalees die helemaal blij was met 0-2 en deed alsof hij had gewonnen tot het moment wanneer hij door het lint ging en zijn slaapkamer afbreektgoudwaard was op een livestream op tiktok
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Spanje behoort evengoed tot de kutlanden.
We hebben nog een lul nodig die @onlogisch zijn taak overneemt. Je taken zijnquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou ook wel een taakje willen.
Straftaakje kun je krijgen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je had gehoopt dat mijn België, Mijn allerliefste vaderland eruit zou liggen hequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:37 schreef PzKpfw het volgende:
Tot nu toe gaan alle kutploegen door deze ronde..
Ik weet niet of je die druk aankanquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Daar verschillen wij van mening.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Spanje behoort evengoed tot de kutlanden.
Colombiaquote:
Wel ja vanmorgen eigenlijkquote:
Een soort Filip Joos maar dan andersomquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zag laatst een tiktok van een Senegalees die helemaal blij was met 0-2 en deed alsof hij had gewonnen tot het moment wanneer hij door het lint ging en zijn slaapkamer afbreektgoudwaard was op een livestream op tiktok
Tegen Congo waren ze niet zo lief.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je had gehoopt dat mijn België, Mijn allerliefste vaderland eruit zou liggen he
Die spelen toch gewoon heel aantrekkelijk voetbal?quote:
Daarom is het nog wel een kutland.quote:
Al eeuwen nietquote:
Uitstekende keeper was datquote:
Als supporters dat zingen vind ik dat altijd zo gezelligquote:
Polsterquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Oostenrijk miste een type aanvaller...kom even niet op zijn naam.
Hans Krankl?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Arnautovicquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Goed bezig maat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, net een wedstrijdje gerend.
Nu lekker een wedstrijdje voetbal kijken met een biertje in de hand
Hitlerquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ernst Happelquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoe tevreden ben je.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geniet er lekker vanquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hansi Hinterseer?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Heb je wel eens van Sindelar gehoord?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Gewonnen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet ook nog een Oostenrijker die dacht dat Spanje wel zou toekijken terwijl hij wilde aanvallen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
Oostenrijk denkt dat Spanje wel toekijkt terwijl ze aanvallen
Ja dat was de assistent van Florisquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heb je wel eens van Sindelar gehoord?
Eentje die af en toe het gas stevig open draaide zeker?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Je had de bus gemist?quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat volkslied van Oostenrijk hebben de Verstappen Fans al eeuwen niet meer gehoord inderdaad. Was dus schrikken toen ze het volkslied hoorden op TVquote:
Redelijk, 5 kilometer en dat is absoluut niet mijn favoriete afstand. Maar ik ben vrij ruim onder de 19 minuten gekomen, dus we doen het er mee.quote:
ziet er leuk uit, maar het is niet het niveau van spanjequote:Op donderdag 2 juli 2026 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die spelen toch gewoon heel aantrekkelijk voetbal?
Dat was Sindala.quote:
Ik kan dit bevestigen want ik ren ook wedstrijdenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die wedstrijden rennen zijn bovengemiddeld lelijk.
Ik kom meestal al na een minuut of 3.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Redelijk, 5 kilometer en dat is absoluut niet mijn favoriete afstand. Maar ik ben vrij ruim onder de 19 minuten gekomen, dus we doen het er mee.
Voetbal is oorlogquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind oorlog niet leuk.
Het beste en het mooiste voetbal zijn 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ziet er leuk uit, maar het is niet het niveau van spanje
Eerlijkheid kan ik waarderen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:46 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen want ik ren ook wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |