Terechtquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb mij afgelopen weekend weer kapot geërgerd aan de F1-users omtrent Russel-gate.
Ik mis soms wel klassieke meltdowns van users.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem aan dat ik nooit meer notes krijg. De wilde haren zijn er wel af.
Mijn notes zijn intens treurige notes. Schwalbes.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem aan dat ik nooit meer notes krijg. De wilde haren zijn er wel af.
WE zijn volwassen geworden. Zelfs @Caland is niet meer recalcitrant.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik mis soms wel klassieke meltdowns van users.
Ik heb er 4 in mijn hele FOK-carriere, ik ben een soort voetballer die met een wit broekje van het veld staptquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn notes zijn intens treurige notes. Schwalbes.
Bohquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:44 schreef superniger het volgende:
Die donkere van Frankrijk gaat zo scoren.
Hoe wist je dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:44 schreef superniger het volgende:
Mijn laatste niet-positieve note is gewoon volledig leegquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik snap mijn laatste note niet. Derhalve buiten die 6 jaar note-vrij,
Nostradamus.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:44 schreef superniger het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:44 schreef golfer het volgende:
Frankrijk is minder sprankelend dan de vorige wedstrijd en Zweden speelt beter dan verwacht.
Leuke pot.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn laatste niet-positieve note is gewoon volledig leeg
Is een link naar een post van jou die verwijderd is. (ik kan em zien)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn laatste niet-positieve note is gewoon volledig leeg
Ik zou als blanke Fransoos toch een beetje onzeker worden als er gedoucht wordtquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:44 schreef superniger het volgende:
Raar dat ik die dan zelf niet kan inzien, maar oude verwijderde posts wel. Is dat een falen in het systeem?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Is een link naar een post van jou die verwijderd is. (ik kan em zien)
Een originaliteitsprijs voor een van je posts.quote:
Ja dat is wel duidelijk. Klasse apart.quote:
Mwah, de beste ploeg wint niet altijdquote:
Bij een note wordt automatisch een quote van de post geplaatst (met daarboven nog eens een link naar het topic) alleen heeft de mod de quote per ongeluk verwijderd denk ik. Of eerst de post verwijderd en daarna past genoted.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar dat ik die dan zelf niet kan inzien, maar oude verwijderde posts wel. Is dat een falen in het systeem?
Notes in F1 tellen niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:47 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb notes in F1 en OWS zie ik, geintjes verboten
Veruit het beste team tot nu toe.quote:
Klopt, groetjes, Infantino.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, de beste ploeg wint niet altijd
Ach.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij een note wordt automatisch een quote van de post geplaatst alleen heeft de mod deze per ongeluk verwijderd denk ik.
In NWS lees ik wel eens mee maar echt posten daar heb ik gelukkig nooit gedaan, wat een verschrikking.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn notes van de laatste jaren zijn vooral uit NWS, COR, POL enzo. Daar wilde ik nog wel een beetje schuren. RIP COR echter. En NWS kom ik niet meer.
COR was wel goud. Heerlijk schuren daar.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn notes van de laatste jaren zijn vooral uit NWS, COR, POL enzo. Daar wilde ik nog wel een beetje schuren. RIP COR echter. En NWS kom ik niet meer.
Ja ik lees nog wel wat, maar ik weiger nog te posten. Klaar mee. Er hangt daar zo'n toxische sfeer altijd, ongeacht wat je mening moge zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In NWS lees ik wel eens mee maar echt posten daar heb ik gelukkig nooit gedaan, wat een verschrikking.
Toch ook wel weer bijzonder dat het Nederlands elftal onder Cowman notabene dit Frankrijk nog op een gelijkspel hield tijdens het EK.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk. Klasse apart.
Ik mis COR.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco blijft wel heel erg stil over zijn notes.
Frankrijk was op het EK ook wel echt minder dan nu.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Toch ook wel weer bijzonder dat het Nederlands elftal onder Cowman notabene dit Frankrijk nog op een gelijkspel hield tijdens het EK.
Zo jammer dat we weer zo'n dramatische coach hadden met een bij nader inzien toch gewoon erg sterke generatie. Op de één of andere manier krijg je ze er gewoon niet onderdoor binnen 90 minuten.
Zou hij zichzelf notes geven?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco blijft wel heel erg stil over zijn notes.
Notes mag geleuf ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:53 schreef 3rr0r het volgende:
Mocht je nou delen om welke opmerking je ooit een note hebt gekregen? Alleen bans werden niet besproken toch
quote:Je hebt in totaal 370 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
Klopt maar toen ook al favoriet en echt wel sterk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Frankrijk was op het EK ook wel echt minder dan nu.
Ik schaam mij diep voor mijn notes. Behalve mijn laatste. Ben het dus wel eens met de regel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb het idee dat notes niet besproken worden.
Ik ben het er nog altijd niet mee eens.
En daarom ben jij een uitstekende moderator.quote:
Maar niet compleet. Nu: Olise, Doue, een gouden-bal-versie van Dembele.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Klopt maar toen ook al favoriet en echt wel sterk.
Waarom eigenlijk niet? Notes zijn totale willekeur.quote:
Die heb ik tijd terug al gesloten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En daarom ben jij een uitstekende moderator.
@:capuchon_jongen is nog altijd jaloers op het adoratie-topic.
Ik berisp mezelf voortdurendquote:
Ja het topic liep uit de hand en alles was al gezegd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, en dat kon nu wel volgens de policy?
Daar hadden we gewoon ontzettend veel geluk met de loting en dus halve finale.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Dat EK van twee jaar geleden was inderdaad ook gewoon niet stabiel onder Koeman, weggespeeld worden door Oostenrijk bijvoorbeeld en moeizaam winnen van Polen...
Ik heb net een aardbeienijsje op.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak maar even een perenijsje.
Ja, die 8e finale tegen Roemenie was de mazzel die je toen qua loting wel had trouwens, als nummer 3quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar hadden we gewoon ontzettend veel geluk met de loting en dus halve finale.
Iedereen was die derde plek in de poule vergeten.
Ik schuif net een stuk chocolade naar binnenquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak maar even een perenijsje.
Zijn de Belgiërs er eigenlijk wel eens uitgevlogen na penanties?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah de Belgen hebben ook getraind op de penals.
Vies varken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik schuif net een stuk chocolade naar binnen
IK ben niet eens zozeer boos op de 5 verdedigers.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef Ramboetan het volgende:
Coach van Zweden stelt maar 4 verdedigers op. Cowman zou er met 7 op zijn komen draven.
Nee die zijn voor die tijd al uitgeschakeldquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zijn de Belgiërs er eigenlijk wel eens uitgevlogen na penanties?
Compleet overbodig.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van die interviews tijdens de rust?
Niet nodigquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef Coco het volgende:
Die hebben een 100% score in strafschoppenseries.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah de Belgen hebben ook getraind op de penals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:
Dat is toch klaar na vanavond.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef Coco het volgende:
Aardig. Denk niet dat je veel diepzinnigers mag verwachten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef Coco het volgende:
Arme Brobbeyquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
IK ben niet eens zozeer boos op de 5 verdedigers.
De 2 middenvelders daarentegen.
Ik durf het wel aan om mijn verantwoordelijkheid te nemen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke 5 users zouden jullie wel een penalty laten nemen?
Ik vind jou een type voor een mongolenaanloop..quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan om mijn verantwoordelijkheid te nemen.
De haxball users zijn getrained op een penalty map.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM schijnt goed te presteren onder druk.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit ja, je kunt je verdediging versterken maar die 2 middenvelders was echt zelfmoord tegen zo'n ploeg, eigenlijk tegen elke ploeg waar je 5 verdedigers denkt nodig te hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
IK ben niet eens zozeer boos op de 5 verdedigers.
De 2 middenvelders daarentegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
Mooiquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vind jou een type voor een mongolenaanloop..
@ChevyCapricequote:Op woensdag 1 juli 2026 00:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom beweegt dat blauwe poppetje niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Hoe zou je het land willen verdelen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ergens hoop ik dat Frankrijk er snel een einde aanmaakt.
En dan alles naar België?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je hebt je zin.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geloof deze pot zo ook wel denk ik, even een serie kijken ofzo.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry dat ik jullie feestje verpest heb.
Maar ik ga mij nu langzaam maar zeker naar bed verplaatsen. Dromen over ONS penaltytrauma
House of the Dragon?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof deze pot zo ook wel denk ik, even een serie kijken ofzo.
Argentinië ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:12 schreef Coco het volgende:
Ik zie Spanje niet van dit Frankrijk winnen.
Ja leuk ik was AFKquote:
Dat was niet eens jij. Ik was toen een collectie aan het maken om alle verschillende maps te showen.quote:
Die sla ik even over.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaat niemand de kraker van vannacht kijken?
Slaap lekkerquote:
Moet even uitslapen, maatje. Wil niet nog een keer in de woonkamer zitten en de zonsopgang meemakenquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Doe je toch de gordijnen dicht?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Moet even uitslapen, maatje. Wil niet nog een keer in de woonkamer zitten en de zonsopgang meemaken
Oh ja zoiets kan ik me wel herinnerenquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was niet eens jij. Ik was toen een collectie aan het maken om alle verschillende maps te showen.
Tijdens de wedstrijd van Nederland in het topic:quote:
Verre hoek’tquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:14 schreef Coco het volgende:
@:omnirocket heeft je in het andere gifje wel goed te grazen, koekoek
Ga het wel proberen. Kijken hoe lang ik volhoud.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Toch nog een echte liefhebber!quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:16 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ga het wel proberen. Kijken hoe lang ik volhoud.
Martha Stewart, de mattie van Snoop Dogg.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
Wie was die oude vrouw die ze twee minuten in beeld hielden? Erg raar moment
Nee die sla ik even over.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Voor een SOA test?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:20 schreef leolinedance het volgende:
Morgenochtend naar de huisarts, beetje fresh zijn
Is ze lekker?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:20 schreef leolinedance het volgende:
Morgenochtend naar de huisarts, beetje fresh zijn
Gonhooroe?quote:
ik ookquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Knal er nog maar een in Frankrijk, dan ben ik tevreden
Loop je naar buiten en komt het geluid ineens weer binnenquote:
Kijk jij ook in het bakje na het uitspuiten?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Loop je naar buiten en komt het geluid ineens weer binnen
Bij een oud-collega is het ooit misgegaan, die was daardoor permanent doof aan 1 oor.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dank! Stelt niet zo veel voor hoor
Eh. Nee bedankt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kijk jij ook in het bakje na het uitspuiten?
Kom je thuis bij je vriendin en wens je dat ze weer dicht zittenquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Loop je naar buiten en komt het geluid ineens weer binnen
Ik ben geen man.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:28 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Kom je thuis bij je vriendin en wens je dat ze weer dicht zitten
Aha, dat geeft vertrouwenquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bij een oud-collega is het ooit misgegaan, die was daardoor permanent doof aan 1 oor.
Wil nog wel 3-1 voor m’n puntenquote:
Ik pak ook nooit een paling in.quote:
Ik wil ook wel eens wat.quote:
Gewoon met 11 man voor de goal tegen dit Frankrijkquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik denk dat Nederland blij mag zijn dat ze eruit liggen. Scheelt ze een vernedering tegen dit Frankrijk.
Koeman had vast wel een goede tactiek bedacht!quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik denk dat Nederland blij mag zijn dat ze eruit liggen. Scheelt ze een vernedering tegen dit Frankrijk.
7-1-2 spelen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Koeman had vast wel een goede tactiek bedacht!
Koeman had 11 verdedigers opgesteld. Dan maar geen keeper.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Zweden had misschiebn beter met 5 verdedigers kunnen spelen
6-3-1, Schiet van afstandquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Koeman had vast wel een goede tactiek bedacht!
Tegen Frankrijk??quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:37 schreef SamCooke het volgende:
Ik was eigenlijk tegen Frankrijk vóór dit toernooi. Maar hoe kan je hier niet voor zijn?
8-1-1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Mijn top 3 was Por, Arg, Fra (vanwege Dechamps en zijn lafheid).quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:42 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk??
Niet tegen Portugal, Spanje, Argentinië??
Dat zijn toch mijn top 3 om aan te ergeren..
Zijn probleem, de hersenen krimpen mee met de jaren.quote:Op woensdag 1 juli 2026 01:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Jan Lul...
Die praat alleen met de wind mee...
Wiegman als bondscoach, hoe verzin je het...
Sow die was lekker hequote:Op woensdag 1 juli 2026 00:14 schreef Coco het volgende:
@:omnirocket heeft je in het andere gifje wel goed te grazen, koekoek
Die gaat dat record stevig versterken. 30+ moet makkelijk haalbaar zijnquote:Op woensdag 1 juli 2026 08:48 schreef bianconeri het volgende:
Ben overigens wel blij dat Mbappe de eeuwige topscorerslijst wel zal gaan overnemen van die kleine dwerg.
Mwah, dat is ook wel weer veel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:00 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die gaat dat record stevig versterken. 30+ moet makkelijk haalbaar zijn
Gaan ook nog wel richting 64 landen he.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mwah, dat is ook wel weer veel.
Hij heeft nog wel 2 WK´s te gaan normaal gesproken. Afhankelijk van nieuwe aanwas, zijn eigen ontwikkeling etc.
5 goals per toernooi moet kunnen zo lang Frankrijk een beetje hoog niveau houdt.
Dat hij het record gaat pakken lijkt mij een kwestie van wanneer, niet of.
Ja. Frankrijk-Spanje halve en Argentinie-Brazilie halve.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Frankrijk - Argentinië kan dat schema technisch de finale zijn?
Yeps.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Frankrijk - Argentinië kan dat schema technisch de finale zijn?
Well, there you go.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:08 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ja. Frankrijk-Spanje halve en Argentinie-Brazilie halve.
Volgens @Hetekip en nog veel andere users uit KLB ben ik de beste moderator van FOKquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En daarom ben jij een uitstekende moderator.
@:capuchon_jongen is nog altijd jaloers op het adoratie-topic.
Dit beaam ik.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens @:hetekip en nog veel andere users uit KLB ben ik de beste moderator van FOK
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |