Terechtquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb mij afgelopen weekend weer kapot geërgerd aan de F1-users omtrent Russel-gate.
Ik mis soms wel klassieke meltdowns van users.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem aan dat ik nooit meer notes krijg. De wilde haren zijn er wel af.
Mijn notes zijn intens treurige notes. Schwalbes.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem aan dat ik nooit meer notes krijg. De wilde haren zijn er wel af.
WE zijn volwassen geworden. Zelfs @Caland is niet meer recalcitrant.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik mis soms wel klassieke meltdowns van users.
Ik heb er 4 in mijn hele FOK-carriere, ik ben een soort voetballer die met een wit broekje van het veld staptquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn notes zijn intens treurige notes. Schwalbes.
Bohquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:44 schreef superniger het volgende:
Die donkere van Frankrijk gaat zo scoren.
Hoe wist je dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:44 schreef superniger het volgende:
Mijn laatste niet-positieve note is gewoon volledig leegquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik snap mijn laatste note niet. Derhalve buiten die 6 jaar note-vrij,
Nostradamus.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:44 schreef superniger het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:44 schreef golfer het volgende:
Frankrijk is minder sprankelend dan de vorige wedstrijd en Zweden speelt beter dan verwacht.
Leuke pot.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn laatste niet-positieve note is gewoon volledig leeg
Is een link naar een post van jou die verwijderd is. (ik kan em zien)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn laatste niet-positieve note is gewoon volledig leeg
Ik zou als blanke Fransoos toch een beetje onzeker worden als er gedoucht wordtquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:44 schreef superniger het volgende:
Raar dat ik die dan zelf niet kan inzien, maar oude verwijderde posts wel. Is dat een falen in het systeem?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Is een link naar een post van jou die verwijderd is. (ik kan em zien)
Een originaliteitsprijs voor een van je posts.quote:
Ja dat is wel duidelijk. Klasse apart.quote:
Mwah, de beste ploeg wint niet altijdquote:
Bij een note wordt automatisch een quote van de post geplaatst (met daarboven nog eens een link naar het topic) alleen heeft de mod de quote per ongeluk verwijderd denk ik. Of eerst de post verwijderd en daarna past genoted.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar dat ik die dan zelf niet kan inzien, maar oude verwijderde posts wel. Is dat een falen in het systeem?
Notes in F1 tellen niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:47 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb notes in F1 en OWS zie ik, geintjes verboten
Veruit het beste team tot nu toe.quote:
Klopt, groetjes, Infantino.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, de beste ploeg wint niet altijd
Ach.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij een note wordt automatisch een quote van de post geplaatst alleen heeft de mod deze per ongeluk verwijderd denk ik.
In NWS lees ik wel eens mee maar echt posten daar heb ik gelukkig nooit gedaan, wat een verschrikking.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn notes van de laatste jaren zijn vooral uit NWS, COR, POL enzo. Daar wilde ik nog wel een beetje schuren. RIP COR echter. En NWS kom ik niet meer.
COR was wel goud. Heerlijk schuren daar.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn notes van de laatste jaren zijn vooral uit NWS, COR, POL enzo. Daar wilde ik nog wel een beetje schuren. RIP COR echter. En NWS kom ik niet meer.
Ja ik lees nog wel wat, maar ik weiger nog te posten. Klaar mee. Er hangt daar zo'n toxische sfeer altijd, ongeacht wat je mening moge zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In NWS lees ik wel eens mee maar echt posten daar heb ik gelukkig nooit gedaan, wat een verschrikking.
Toch ook wel weer bijzonder dat het Nederlands elftal onder Cowman notabene dit Frankrijk nog op een gelijkspel hield tijdens het EK.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk. Klasse apart.
Ik mis COR.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco blijft wel heel erg stil over zijn notes.
Frankrijk was op het EK ook wel echt minder dan nu.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Toch ook wel weer bijzonder dat het Nederlands elftal onder Cowman notabene dit Frankrijk nog op een gelijkspel hield tijdens het EK.
Zo jammer dat we weer zo'n dramatische coach hadden met een bij nader inzien toch gewoon erg sterke generatie. Op de één of andere manier krijg je ze er gewoon niet onderdoor binnen 90 minuten.
Zou hij zichzelf notes geven?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco blijft wel heel erg stil over zijn notes.
Notes mag geleuf ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:53 schreef 3rr0r het volgende:
Mocht je nou delen om welke opmerking je ooit een note hebt gekregen? Alleen bans werden niet besproken toch
quote:Je hebt in totaal 370 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
Klopt maar toen ook al favoriet en echt wel sterk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Frankrijk was op het EK ook wel echt minder dan nu.
Ik schaam mij diep voor mijn notes. Behalve mijn laatste. Ben het dus wel eens met de regel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb het idee dat notes niet besproken worden.
Ik ben het er nog altijd niet mee eens.
En daarom ben jij een uitstekende moderator.quote:
Maar niet compleet. Nu: Olise, Doue, een gouden-bal-versie van Dembele.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Klopt maar toen ook al favoriet en echt wel sterk.
Waarom eigenlijk niet? Notes zijn totale willekeur.quote:
Die heb ik tijd terug al gesloten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En daarom ben jij een uitstekende moderator.
@:capuchon_jongen is nog altijd jaloers op het adoratie-topic.
Ik berisp mezelf voortdurendquote:
Ja het topic liep uit de hand en alles was al gezegd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, en dat kon nu wel volgens de policy?
Daar hadden we gewoon ontzettend veel geluk met de loting en dus halve finale.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Dat EK van twee jaar geleden was inderdaad ook gewoon niet stabiel onder Koeman, weggespeeld worden door Oostenrijk bijvoorbeeld en moeizaam winnen van Polen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |