Zou hij zichzelf notes geven?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco blijft wel heel erg stil over zijn notes.
Notes mag geleuf ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:53 schreef 3rr0r het volgende:
Mocht je nou delen om welke opmerking je ooit een note hebt gekregen? Alleen bans werden niet besproken toch
quote:Je hebt in totaal 370 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
Klopt maar toen ook al favoriet en echt wel sterk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Frankrijk was op het EK ook wel echt minder dan nu.
Ik schaam mij diep voor mijn notes. Behalve mijn laatste. Ben het dus wel eens met de regel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb het idee dat notes niet besproken worden.
Ik ben het er nog altijd niet mee eens.
En daarom ben jij een uitstekende moderator.quote:
Maar niet compleet. Nu: Olise, Doue, een gouden-bal-versie van Dembele.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Klopt maar toen ook al favoriet en echt wel sterk.
Waarom eigenlijk niet? Notes zijn totale willekeur.quote:
Die heb ik tijd terug al gesloten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En daarom ben jij een uitstekende moderator.
@:capuchon_jongen is nog altijd jaloers op het adoratie-topic.
Ik berisp mezelf voortdurendquote:
Ja het topic liep uit de hand en alles was al gezegd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, en dat kon nu wel volgens de policy?
Daar hadden we gewoon ontzettend veel geluk met de loting en dus halve finale.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Dat EK van twee jaar geleden was inderdaad ook gewoon niet stabiel onder Koeman, weggespeeld worden door Oostenrijk bijvoorbeeld en moeizaam winnen van Polen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |