Ik heb net een aardbeienijsje op.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak maar even een perenijsje.
Ja, die 8e finale tegen Roemenie was de mazzel die je toen qua loting wel had trouwens, als nummer 3quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar hadden we gewoon ontzettend veel geluk met de loting en dus halve finale.
Iedereen was die derde plek in de poule vergeten.
Ik schuif net een stuk chocolade naar binnenquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak maar even een perenijsje.
Zijn de Belgiërs er eigenlijk wel eens uitgevlogen na penanties?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah de Belgen hebben ook getraind op de penals.
Vies varken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik schuif net een stuk chocolade naar binnen
IK ben niet eens zozeer boos op de 5 verdedigers.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef Ramboetan het volgende:
Coach van Zweden stelt maar 4 verdedigers op. Cowman zou er met 7 op zijn komen draven.
Nee die zijn voor die tijd al uitgeschakeldquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zijn de Belgiërs er eigenlijk wel eens uitgevlogen na penanties?
Compleet overbodig.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van die interviews tijdens de rust?
Niet nodigquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef Coco het volgende:
Die hebben een 100% score in strafschoppenseries.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah de Belgen hebben ook getraind op de penals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:
Dat is toch klaar na vanavond.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef Coco het volgende:
Aardig. Denk niet dat je veel diepzinnigers mag verwachten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef Coco het volgende:
Arme Brobbeyquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
IK ben niet eens zozeer boos op de 5 verdedigers.
De 2 middenvelders daarentegen.
Ik durf het wel aan om mijn verantwoordelijkheid te nemen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke 5 users zouden jullie wel een penalty laten nemen?
Ik vind jou een type voor een mongolenaanloop..quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan om mijn verantwoordelijkheid te nemen.
De haxball users zijn getrained op een penalty map.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM schijnt goed te presteren onder druk.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit ja, je kunt je verdediging versterken maar die 2 middenvelders was echt zelfmoord tegen zo'n ploeg, eigenlijk tegen elke ploeg waar je 5 verdedigers denkt nodig te hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
IK ben niet eens zozeer boos op de 5 verdedigers.
De 2 middenvelders daarentegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
Mooiquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vind jou een type voor een mongolenaanloop..
@ChevyCapricequote:Op woensdag 1 juli 2026 00:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom beweegt dat blauwe poppetje niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Hoe zou je het land willen verdelen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ergens hoop ik dat Frankrijk er snel een einde aanmaakt.
En dan alles naar België?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je hebt je zin.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geloof deze pot zo ook wel denk ik, even een serie kijken ofzo.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry dat ik jullie feestje verpest heb.
Maar ik ga mij nu langzaam maar zeker naar bed verplaatsen. Dromen over ONS penaltytrauma
House of the Dragon?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof deze pot zo ook wel denk ik, even een serie kijken ofzo.
Argentinië ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:12 schreef Coco het volgende:
Ik zie Spanje niet van dit Frankrijk winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |