Ja leuk ik was AFKquote:
Dat was niet eens jij. Ik was toen een collectie aan het maken om alle verschillende maps te showen.quote:
Die sla ik even over.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaat niemand de kraker van vannacht kijken?
Slaap lekkerquote:
Moet even uitslapen, maatje. Wil niet nog een keer in de woonkamer zitten en de zonsopgang meemakenquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Doe je toch de gordijnen dicht?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Moet even uitslapen, maatje. Wil niet nog een keer in de woonkamer zitten en de zonsopgang meemaken
Oh ja zoiets kan ik me wel herinnerenquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was niet eens jij. Ik was toen een collectie aan het maken om alle verschillende maps te showen.
Tijdens de wedstrijd van Nederland in het topic:quote:
Verre hoek’tquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:14 schreef Coco het volgende:
@:omnirocket heeft je in het andere gifje wel goed te grazen, koekoek
Ga het wel proberen. Kijken hoe lang ik volhoud.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Toch nog een echte liefhebber!quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:16 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ga het wel proberen. Kijken hoe lang ik volhoud.
Martha Stewart, de mattie van Snoop Dogg.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
Wie was die oude vrouw die ze twee minuten in beeld hielden? Erg raar moment
Nee die sla ik even over.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Voor een SOA test?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:20 schreef leolinedance het volgende:
Morgenochtend naar de huisarts, beetje fresh zijn
Is ze lekker?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:20 schreef leolinedance het volgende:
Morgenochtend naar de huisarts, beetje fresh zijn
Gonhooroe?quote:
ik ookquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Knal er nog maar een in Frankrijk, dan ben ik tevreden
Loop je naar buiten en komt het geluid ineens weer binnenquote:
Kijk jij ook in het bakje na het uitspuiten?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Loop je naar buiten en komt het geluid ineens weer binnen
Bij een oud-collega is het ooit misgegaan, die was daardoor permanent doof aan 1 oor.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dank! Stelt niet zo veel voor hoor
Eh. Nee bedankt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kijk jij ook in het bakje na het uitspuiten?
Kom je thuis bij je vriendin en wens je dat ze weer dicht zittenquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Loop je naar buiten en komt het geluid ineens weer binnen
Ik ben geen man.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:28 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Kom je thuis bij je vriendin en wens je dat ze weer dicht zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |