Aha, dat geeft vertrouwenquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bij een oud-collega is het ooit misgegaan, die was daardoor permanent doof aan 1 oor.
Wil nog wel 3-1 voor m’n puntenquote:
Ik pak ook nooit een paling in.quote:
Ik wil ook wel eens wat.quote:
Gewoon met 11 man voor de goal tegen dit Frankrijkquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik denk dat Nederland blij mag zijn dat ze eruit liggen. Scheelt ze een vernedering tegen dit Frankrijk.
Koeman had vast wel een goede tactiek bedacht!quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik denk dat Nederland blij mag zijn dat ze eruit liggen. Scheelt ze een vernedering tegen dit Frankrijk.
7-1-2 spelen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Koeman had vast wel een goede tactiek bedacht!
Koeman had 11 verdedigers opgesteld. Dan maar geen keeper.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Zweden had misschiebn beter met 5 verdedigers kunnen spelen
6-3-1, Schiet van afstandquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Koeman had vast wel een goede tactiek bedacht!
Tegen Frankrijk??quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:37 schreef SamCooke het volgende:
Ik was eigenlijk tegen Frankrijk vóór dit toernooi. Maar hoe kan je hier niet voor zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |