Iedereen die zich genaaid voelt doordat de Noren ons een mooie wedstrijd met de Fransen hebben ontnomenquote:Op zondag 28 juni 2026 13:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wie is iedereen? Al verwacht ik wel dat ze winnen.
Snap het wel met een dusdanig kleine selectie van voetballers die daadwerkelijk kunnen voetballen.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:15 schreef mitt het volgende:
[..]
Iedereen die zich genaaid voelt doordat de Noren ons een mooie wedstrijd met de Fransen hebben ontnomen
Ze moeten roeien met de riemen de ze hebben.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Snap het wel met een dusdanig kleine selectie van voetballers die daadwerkelijk kunnen voetballen.
Al heb ik die wedstrijd inderdaad afgezet.
Ja nu wel maar vanavond slaap jij hoorquote:
Daar steekt de Fifa wel een stokje voor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:05 schreef TAmaru het volgende:
Juich toch voor Noorwegen nu
Noorwegen-Colombia lijkt me een mooie finale van dit WK
Nah Haaland god.quote:
Ja, wij reageren ons af op die kneus van een Koeman.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie de nederlaag al beetje kunnen verteren?
Allemaal van links naar rechtsquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat roeien als gimmick begint er al snel wat treurig uit te zien.
Was leuk voor een paar keer.
#naambijjeberoepquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Heet die VAR nou Juan VARA zag ik dat goed?
En zijn broer heet Joop.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Heet die VAR nou Juan VARA zag ik dat goed?
Ik hoor het al, meneer heeft er kijk opquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het spelbeeld zegt een gesloten wedstrijd
De blanke spelers dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
8 spelers zijn geboren in Frankrijk van de Franse ploeg.
Ter info.
Als je een 100% blanke opstelling zou doen en een 100% zwarte opstelling welke team zou sterker zijnquote:
Dank Rik…quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het spelbeeld zegt een gesloten wedstrijd
Ja, op zich wel. We waren erg slecht en het verlies was terecht. Maar goed, ik ben ook nog steeds een beetje vermoeid na een lange nacht en dat maakt me wat apatischer. Dat helpt ook mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie de nederlaag al beetje kunnen verteren?
We zullen het zien in de finale Frankrijk - Argentinië.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je een 100% blanke opstelling zou doen en een 100% zwarte opstelling welke team zou sterker zijn
Het ging over 8 Ivoriaanse spelers die in Frankrijk zijn geboren natuurlijk, Henk.quote:
Ja, leuk om te zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Noors publiek regelt zijn eigen enterainment wel
Die leest hier mee?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ROELFS ZEG FF DAT HET EEN GESLOTEN WEDSTRIJD IS HEE
Op basis van het spelbeeld.
Tuurlijk. In het verleden meermalen bewezenquote:
Dat snap ik ook wel Sjakie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ging over 8 Ivoriaanse spelers die in Frankrijk zijn geboren natuurlijk, Henk.
Nee we krijgen alle onzin gewoon mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:07 schreef Slobeend het volgende:
Staat Roelfs bij jullie ook zo zacht? (Niet dat het voor mij uitmaakt, ik kijk op de Belg).
Het nieuwe wielrennenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee we krijgen alle onzin gewoon mee.
Maarten Ducrot is er niks bij
Kan je de roei act vergelijken met "Van links .... Naar rechts? "quote:
Nee dat is Kooke, deze is van de paarden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk op de Belg (maar het is niet de beste commentator. Het is de hockey commentator die wat van voetbal weet)
Neequote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan je de roei act vergelijken met "Van links .... Naar rechts? "
Oh die kon ook zo verschrikkelijk slap lullen. Ben dat op een gegeven moment gaan bijhouden man man man je lacht je ziekquote:
Vind ik welquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan je de roei act vergelijken met "Van links .... Naar rechts? "
Jaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:07 schreef Slobeend het volgende:
Staat Roelfs bij jullie ook zo zacht? (Niet dat het voor mij uitmaakt, ik kijk op de Belg).
Ik heb het al een plekje gegeven maar wel ERG JAMMER dat er zaterdag op een fijn tijdstip geen wedstrijd van NL is.quote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het al een plekje gegeven maar wel ERG JAMMER dat er zaterdag op een fijn tijdstip geen wedstrijd van NL is.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgende week ga ik op de Engelsman moeten kijken voor een paar dagen
Wat is er allemaal mis met julliequote:
Zit een paar dagen in Londenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Wat is er allemaal mis met jullie
De Oranje UI was om Oranje aan te moedigenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Wat is er allemaal mis met jullie
Wat leuk ik zit over 2 weken ook een paar dagen in Londonquote:
Je kunt het laten staan voor de Ivoorkustenaren?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Oranje UI was om Oranje aan te moedigen
Dat is niet meer nodig he?
Jezelf de Eerste Hulp op zuipen nog voordat er is afgetraptGENOTquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lekker met de Engelsen meefeesten.
Dan liever een leuke ui voor kaapverdië of senegal.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kunt het laten staan voor de Ivoorkustenaren?
Oranje speelt nu toch ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Oranje UI was om Oranje aan te moedigen
Dat is niet meer nodig he?
Wat zei hij? (ik kan er niet naar luisteren)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:14 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dat interview met Koeman nog een keer gekeken
Wat een dwaas.
Uiteraard. Weg ermee, jiskefet in.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al blijft de altijd laffe Koeman wel een enorme klootzak.
De biefstukken*quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:09 schreef Remco het volgende:
[..]
Nee dat is Kooke, deze is van de paarden.
Jan "EN DE GOAL.... DE GOAL VAN" Roelfs kan mij niet zacht genoeg staan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:07 schreef Slobeend het volgende:
De NOS houdt het er maar op dat trainer, staf en spelersgroep een wedstrijd heel anders kunnen beleven dan analisten en tv-kijkend Nederland.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:14 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dat interview met Koeman nog een keer gekeken
Wat een dwaas.
Is dat een Vlaams gezegde?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach morgen zal het wss van :
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
zijn
Heb er geen goed oog in .
Hebben ze in België geen opticiens?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach morgen zal het wss van :
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
zijn
Heb er geen goed oog in .
Laten we Heghorst, Q Timber, de Roon en Koopmeiners erin zetten, dan halen we zekers niet meer dan penaltys.quote:
Geen last vanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jezelf de Eerste Hulp op zuipen nog voordat er is afgetraptGENOT
Dit is de mooiste kool die ik ooit heb gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zei hij? (ik kan er niet naar luisteren)
Spreek je wel Engels?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgende week ga ik op de Engelsman moeten kijken voor een paar dagen
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hebben ze in België geen opticiens?
Ja. Toch in het Westen van Belgiëquote:
Nope.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Ja. Toch in het Westen van België
"Heb er geen goed oog in "
Kennen jullie dat echt niet?
Nee, wel 'er een hard hoofd in hebben'.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Ja. Toch in het Westen van België
"Heb er geen goed oog in "
Kennen jullie dat echt niet?
Van allerlei domme shitquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zei hij? (ik kan er niet naar luisteren)
Ik ookquote:
Dat zei Virgil in zijn interview op het veld ook. Gameplan werkte.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van allerlei domme shit
Hij opende met dat het zo'n pech was van die doelman en die penalty waar ik me sowieso al bijzonder aan erger.
Dan zegt hij Ja heel Nederland wilde dat we met 5 verdedigers speelde dan doen we dat en dan is het weer niet goed (wtf)
En dat zijn gameplan werkte lol
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van allerlei domme shit
Hij opende met dat het zo'n pech was van die doelman en die penalty waar ik me sowieso al bijzonder aan erger.
Dan zegt hij Ja heel Nederland wilde dat we met 5 verdedigers speelde dan doen we dat en dan is het weer niet goed (wtf)
En dat zijn gameplan werkte lol
Die man is niet goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zij Virgil in zijn interview op het veld ook. Gameplan werkte.
Wat betekent dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Noren kunnen eens op een normaal uur kijken
Heb je nog geslapen na de wedstrijd?quote:
Frenkie had daar een andere blik op.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zei Virgil in zijn interview op het veld ook. Gameplan werkte.
uurtjequote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je nog geslapen na de wedstrijd?
Ach voor hun is elke wedstrijd gewoon met daglicht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Noren kunnen eens op een normaal uur kijken
Ben ook wat moe. Ga na deze wedstrijd even paar uurtjes horizontaal, die stokbroden geloof ik wel.quote:
sjarelquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan zij dat ik het zelf heb uitgevonden. Maar volgens mij moet dat iets (west-) Vlaams zijn
Leclerc?quote:
Lol heerlijk toch? Koeman zegt heel Nederland terwijl zijn eigen team alquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Frenkie had daar een andere blik op.
Deze discussie voeren we inmiddels ook al twintig jaar, het resultaat is dat er enkel meer josti varianten bij lijken te komen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Iedereen met zo'n debiele aanloop zouden ze bij terugkomst ook moeten fusilleren.
Dagje vrij nemen ouwe reusquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na de wedstrijd naar bed. Morgen België - Senegal om 22u en ik ga kijken op een groot scherm hier in het dorp dus als het strafschoppen zijn kan het uitlopen tot 1u terwijl ik om 5u15 op moet staan voor te gaan werken.
Veel plezier morgen maat.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na de wedstrijd naar bed. Morgen België - Senegal om 22u en ik ga kijken op een groot scherm hier in het dorp dus als het strafschoppen zijn kan het uitlopen tot 1u terwijl ik om 5u15 op moet staan voor te gaan werken.
Pallets sorteren?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Salto's , de vogeltjesdans , een tango met de coach , parachutelanding in het stadion.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Deze discussie voeren we inmiddels ook al twintig jaar, het resultaat is dat er enkel meer josti varianten bij lijken te komen.
Het gaat erg veel over die debiele aanloopjes.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Iedereen met zo'n debiele aanloop zouden ze bij terugkomst ook moeten fusilleren.
Ik wens je in ieder geval heel veel plezierquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bedankt, jij bent een lieve meneer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens je in ieder geval heel veel plezier
Die roep heeft iedereen gemist.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ook wel fijn zo'n bondscoach die ONS gewoon de schuld geeft van de uitschakeling. (lol)
Die roep om 5 verdedigers heb ik gemist trouwens.
Ja hij verdraait het natuurlijk, iedereen riep dat onze verdediging brak is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ook wel fijn zo'n bondscoach die ONS gewoon de schuld geeft van de uitschakeling. (lol)
Wat heeft hij gezegd?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Alleen wordt 80% van de penanties met mongolenaanloop er dus niet in geknald.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het gaat erg veel over die debiele aanloopjes.
Als ze hem erin knallen maakt die aanloop volgens mij ook geen reet uit.
Wat voor een taarten bakken jullie?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar ze missen vaak. Die Timber doet dat konden alleen Pogba en Hazard.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het gaat erg veel over die debiele aanloopjes.
Als ze hem erin knallen maakt die aanloop volgens mij ook geen reet uit.
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:18 schreef GGMM het volgende:
Oh ja datquote:
Klopt, maar ook met een normale aanloop zitten er ontzettend slappe schoten bij die nog niet eens maar enigszins de hoek in gaan, enz. enz.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alleen wordt 80% van de penanties met mongolenaanloop er dus niet in geknald.
Ik dacht trouwens dat onze bondscoach tijdens een eindtoernooi geen media en social media volgde.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Kut Koemanquote:
Ja in dat geval niet doen idd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ze missen vaak. Die Timber doet dat konden alleen Pogba en Hazard.
Hoezo doet die man of hij een vervolg als bondscoach gaat evalueren. Het is toch klaar?quote:
Kan de wereldbeker ook niet sneuvelen.quote:
Weet je wel hoe duur de opvang is!!?!??quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een baby naar het stadion gaan
Ja ik was er deze keer vrij snel overheenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat mensen zich op dit moment drukker maken over Koetje dan over Ivoorkust - Noorwegen.
Dat geeft wel aan hoe diep het zit.
Vooral de manier waarop vind ik ja, jammer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat mensen zich op dit moment drukker maken over Koetje dan over Ivoorkust - Noorwegen.
Sure die kunnen ook gemist worden. Maar goed de statistieken zullen niet liegen, en de penantieserie van vanavht ook niet. Koopmeiners en Weghorst enige met normale aanloop en loepzuiver binnen geschoten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ook met een normale aanloop zitten er ontzettend slappe schoten bij die nog niet eens maar enigszins de hoek in gaan, enz. enz.
Mij maakt de uitslag ook minder uit dan het schijtbakkenvoetbal van Koetje die zelfs niet eens effectief countervoetbal weet te spelen met deze jongens.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop vind ik ja, jammer.
Je had verder nergens recht op dan heb ik er wel snel vrede mee wat resultaat betreft.
Dat mag ik wel hopen Piscesquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo doet die man of hij een vervolg als bondscoach gaat evalueren. Het is toch klaar?
Ik ben nog steeds laaiendquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is de eerste avond na de wedstrijd. Valt wel mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze toch zo gaan spelen verwacht je wel dat ze er met deze voorhoede iets van gevaar creëren. Maar ik hoor net dat interview met Summerville die had ook veel kansen aan beide kanten gezien. (lol)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mij maakt de uitslag ook minder uit dan het schijtbakkenvoetbal van Koetje die zelfs niet eens effectief countervoetbal weet te spelen met deze jongens.
Ik ben blij dat we op één lijn liggen GGMMquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen Pisces
Die vent is al veel te lang bondscoach het is natuurlijk altijd gewoon matig geweest
Hij heeft snel zijn Spanje shirt weer aangetrokken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:30 schreef GGMM het volgende:
Ach kijk Mexicanobakker eens snel verder gaan met het leven zeg
Wat stoer
Dezelfde dag nog steeds zelfs.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is de eerste avond na de wedstrijd. Valt wel mee.
Ik vond het WK sowieso wel een leuke ervaring met jou Piscesquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we op één lijn liggen GGMM
Costa Blanca godenquote:
quote:
Verschillende soorten taarten maaronder zie je me aan te werk wat bijna 100% realiteit is deze AI afbeeldingquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat voor een taarten bakken jullie?
Heb je wel je handen gewassen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Verschillende soorten taarten maaronder zie je me aan te werk wat bijna 100% realiteit is deze AI afbeelding
[ afbeelding ]
Krijg een kamer jullie tweequote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het WK sowieso wel een leuke ervaring met jou Pisces
Ik heb echt het gevoel alsof we elkaar wat beter hebben leren kennen
Het was weer geneugelijk in het oranje badquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het WK sowieso wel een leuke ervaring met jou Pisces
Ik heb echt het gevoel alsof we elkaar wat beter hebben leren kennen
Ziet eruit als taakstrafquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Verschillende soorten taarten maaronder zie je me aan te werk wat bijna 100% realiteit is deze AI afbeelding
[ afbeelding ]
Oh ja er moeten blauwe handschoentjes erbij verzonnen wordenquote:
Een taartstrafquote:
Dat is hier nog op TV geweest, Taarten van Abel of zoietsquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zien er smakelijk uitquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hij was er vannachtquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:32 schreef GGMM het volgende:
Oh even wat nieuws trouwens ook leuk voor @:capuchon_jongen
@:ikgeefenkellikes support vanaf heden blijkbaar België
[ afbeelding ]
Leeft die Pepe nog?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een sukkel die Pepe zeg @:marcb1974
Bij welke gelegenheid was datquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:32 schreef GGMM het volgende:
Oh even wat nieuws trouwens ook leuk voor @:capuchon_jongen
@:ikgeefenkellikes support vanaf heden blijkbaar België
[ afbeelding ]
quote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 30 juni 19:00] Ivoorkust - Noorwegen #1"
Ik wilde daarmee vooral aangeven dat we volgens mij unaniem van mening zijn dat Koeman ontslagen dient te worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:30 schreef GGMM het volgende:
Ach kijk Mexicanobakker eens snel verder gaan met het leven zeg
Wat stoer
Ik weet niet wat je bedoelt met deze vraagquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bij welke gelegenheid was dat
Als hij morgen vertrekt kunnen we heel sereen verderquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde daarmee vooral aangeven dat we volgens mij unaniem van mening zijn dat Koeman ontslagen dient te worden.
Verkeerde wedstrijd. Niet zo nuilen. Gedaan is gedaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde daarmee vooral aangeven dat we volgens mij unaniem van mening zijn dat Koeman ontslagen dient te worden.
Ja, die zat er koekoek inquote:
Eensch.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:35 schreef PzKpfw het volgende:
Noorwegen stelt ook geen fuck voor buiten Haaland om.
Ik hoop dat ze het nog minimaal 6 keer doen deze wedstrijd, zo leuk!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:29 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een leuke roei-act.
Origineel, nog nooit gezien!
Gohquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:35 schreef PzKpfw het volgende:
Noorwegen stelt ook geen fuck voor buiten Haaland om.
Die richtte volgens mij al op andere dingenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die zat er koekoek in
Timber daarentegen kan zich beter richten op andere dingen
De Feyenoorder waarvan je wist dat ie het ging verpesten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die zat er koekoek in
Timber daarentegen kan zich beter richten op andere dingen
Dat druk zetten op eigen helft.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mij maakt de uitslag ook minder uit dan het schijtbakkenvoetbal van Koetje die zelfs niet eens effectief countervoetbal weet te spelen met deze jongens.
Nederland kan wel een goede spits gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij welke topland zouden jullie Haaland willen zien voetballen?
Nederlandquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
2x tos winnen, 1ste goal erin. Marokko 1ste mis.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Feyenoorder waarvan je wist dat ie het ging verpesten.
Qatarquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Paraguay.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Houd op hoor en dan nog 2 keer. Waarom kunnen die negerts geen penanties normaal erin schieten?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]
2x tos winnen, 1ste goal erin. Marokko 1ste mis.
Verlies je alsnog
Paal en die van Verbruggen toen had ik alle hoop al opgegeven.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]
2x tos winnen, 1ste goal erin. Marokko 1ste mis.
Verlies je alsnog
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Houd op hoor en dan nog 2 keer. waarom kunnen die negerts geen penanties normaal erin schieten?
Italië.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Argentiniëquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Duitsland.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die ookquote:
Bij de Afrika Cup gaat dat prima.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Houd op hoor en dan nog 2 keer. Waarom kunnen die negerts geen penanties normaal erin schieten?
(Depay uitgezonderd)
Italie is helemaal geen topland.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Paraguay, Qatar en Nederland zijn geen toplanden
Ik bedoel Italië, Spanje, Frankrijk enzo
Ik bedoel onzequote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij de Afrika Cup gaat dat prima.
Maar ja dit waren geen Afrika negers
.
Ik denk dat hij een mooi karakter heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Vind jij Haaland een aantrekkelijke man?
AUCH!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een mooi karakter heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |