Iedereen die zich genaaid voelt doordat de Noren ons een mooie wedstrijd met de Fransen hebben ontnomenquote:Op zondag 28 juni 2026 13:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wie is iedereen? Al verwacht ik wel dat ze winnen.
Snap het wel met een dusdanig kleine selectie van voetballers die daadwerkelijk kunnen voetballen.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:15 schreef mitt het volgende:
[..]
Iedereen die zich genaaid voelt doordat de Noren ons een mooie wedstrijd met de Fransen hebben ontnomen
Ze moeten roeien met de riemen de ze hebben.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Snap het wel met een dusdanig kleine selectie van voetballers die daadwerkelijk kunnen voetballen.
Al heb ik die wedstrijd inderdaad afgezet.
Ja nu wel maar vanavond slaap jij hoorquote:
Daar steekt de Fifa wel een stokje voor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:05 schreef TAmaru het volgende:
Juich toch voor Noorwegen nu
Noorwegen-Colombia lijkt me een mooie finale van dit WK
Nah Haaland god.quote:
Ja, wij reageren ons af op die kneus van een Koeman.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie de nederlaag al beetje kunnen verteren?
Allemaal van links naar rechtsquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat roeien als gimmick begint er al snel wat treurig uit te zien.
Was leuk voor een paar keer.
#naambijjeberoepquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Heet die VAR nou Juan VARA zag ik dat goed?
En zijn broer heet Joop.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Heet die VAR nou Juan VARA zag ik dat goed?
Ik hoor het al, meneer heeft er kijk opquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het spelbeeld zegt een gesloten wedstrijd
De blanke spelers dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
8 spelers zijn geboren in Frankrijk van de Franse ploeg.
Ter info.
Als je een 100% blanke opstelling zou doen en een 100% zwarte opstelling welke team zou sterker zijnquote:
Dank Rik…quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het spelbeeld zegt een gesloten wedstrijd
Ja, op zich wel. We waren erg slecht en het verlies was terecht. Maar goed, ik ben ook nog steeds een beetje vermoeid na een lange nacht en dat maakt me wat apatischer. Dat helpt ook mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie de nederlaag al beetje kunnen verteren?
We zullen het zien in de finale Frankrijk - Argentinië.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je een 100% blanke opstelling zou doen en een 100% zwarte opstelling welke team zou sterker zijn
Het ging over 8 Ivoriaanse spelers die in Frankrijk zijn geboren natuurlijk, Henk.quote:
Ja, leuk om te zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Noors publiek regelt zijn eigen enterainment wel
Die leest hier mee?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ROELFS ZEG FF DAT HET EEN GESLOTEN WEDSTRIJD IS HEE
Op basis van het spelbeeld.
Tuurlijk. In het verleden meermalen bewezenquote:
Dat snap ik ook wel Sjakie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ging over 8 Ivoriaanse spelers die in Frankrijk zijn geboren natuurlijk, Henk.
Nee we krijgen alle onzin gewoon mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:07 schreef Slobeend het volgende:
Staat Roelfs bij jullie ook zo zacht? (Niet dat het voor mij uitmaakt, ik kijk op de Belg).
Het nieuwe wielrennenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee we krijgen alle onzin gewoon mee.
Maarten Ducrot is er niks bij
Kan je de roei act vergelijken met "Van links .... Naar rechts? "quote:
Nee dat is Kooke, deze is van de paarden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk op de Belg (maar het is niet de beste commentator. Het is de hockey commentator die wat van voetbal weet)
Neequote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan je de roei act vergelijken met "Van links .... Naar rechts? "
Oh die kon ook zo verschrikkelijk slap lullen. Ben dat op een gegeven moment gaan bijhouden man man man je lacht je ziekquote:
Vind ik welquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan je de roei act vergelijken met "Van links .... Naar rechts? "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |