Jaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:07 schreef Slobeend het volgende:
Staat Roelfs bij jullie ook zo zacht? (Niet dat het voor mij uitmaakt, ik kijk op de Belg).
Ik heb het al een plekje gegeven maar wel ERG JAMMER dat er zaterdag op een fijn tijdstip geen wedstrijd van NL is.quote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het al een plekje gegeven maar wel ERG JAMMER dat er zaterdag op een fijn tijdstip geen wedstrijd van NL is.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgende week ga ik op de Engelsman moeten kijken voor een paar dagen
Wat is er allemaal mis met julliequote:
Zit een paar dagen in Londenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Wat is er allemaal mis met jullie
De Oranje UI was om Oranje aan te moedigenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Wat is er allemaal mis met jullie
Wat leuk ik zit over 2 weken ook een paar dagen in Londonquote:
Je kunt het laten staan voor de Ivoorkustenaren?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Oranje UI was om Oranje aan te moedigen
Dat is niet meer nodig he?
Jezelf de Eerste Hulp op zuipen nog voordat er is afgetraptGENOTquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lekker met de Engelsen meefeesten.
Dan liever een leuke ui voor kaapverdië of senegal.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kunt het laten staan voor de Ivoorkustenaren?
Oranje speelt nu toch ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Oranje UI was om Oranje aan te moedigen
Dat is niet meer nodig he?
Wat zei hij? (ik kan er niet naar luisteren)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:14 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dat interview met Koeman nog een keer gekeken
Wat een dwaas.
Uiteraard. Weg ermee, jiskefet in.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al blijft de altijd laffe Koeman wel een enorme klootzak.
De biefstukken*quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:09 schreef Remco het volgende:
[..]
Nee dat is Kooke, deze is van de paarden.
Jan "EN DE GOAL.... DE GOAL VAN" Roelfs kan mij niet zacht genoeg staan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:07 schreef Slobeend het volgende:
Staat Roelfs bij jullie ook zo zacht? (Niet dat het voor mij uitmaakt, ik kijk op de Belg).
De NOS houdt het er maar op dat trainer, staf en spelersgroep een wedstrijd heel anders kunnen beleven dan analisten en tv-kijkend Nederland.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:14 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dat interview met Koeman nog een keer gekeken
Wat een dwaas.
Is dat een Vlaams gezegde?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach morgen zal het wss van :
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
zijn
Heb er geen goed oog in .
Hebben ze in België geen opticiens?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach morgen zal het wss van :
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
zijn
Heb er geen goed oog in .
Laten we Heghorst, Q Timber, de Roon en Koopmeiners erin zetten, dan halen we zekers niet meer dan penaltys.quote:
Geen last vanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jezelf de Eerste Hulp op zuipen nog voordat er is afgetraptGENOT
Dit is de mooiste kool die ik ooit heb gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zei hij? (ik kan er niet naar luisteren)
Spreek je wel Engels?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgende week ga ik op de Engelsman moeten kijken voor een paar dagen
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hebben ze in België geen opticiens?
Ja. Toch in het Westen van Belgiëquote:
Nope.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Ja. Toch in het Westen van België
"Heb er geen goed oog in "
Kennen jullie dat echt niet?
Nee, wel 'er een hard hoofd in hebben'.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Ja. Toch in het Westen van België
"Heb er geen goed oog in "
Kennen jullie dat echt niet?
Van allerlei domme shitquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zei hij? (ik kan er niet naar luisteren)
Ik ookquote:
Dat zei Virgil in zijn interview op het veld ook. Gameplan werkte.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van allerlei domme shit
Hij opende met dat het zo'n pech was van die doelman en die penalty waar ik me sowieso al bijzonder aan erger.
Dan zegt hij Ja heel Nederland wilde dat we met 5 verdedigers speelde dan doen we dat en dan is het weer niet goed (wtf)
En dat zijn gameplan werkte lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |