Jaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:07 schreef Slobeend het volgende:
Staat Roelfs bij jullie ook zo zacht? (Niet dat het voor mij uitmaakt, ik kijk op de Belg).
Ik heb het al een plekje gegeven maar wel ERG JAMMER dat er zaterdag op een fijn tijdstip geen wedstrijd van NL is.quote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het al een plekje gegeven maar wel ERG JAMMER dat er zaterdag op een fijn tijdstip geen wedstrijd van NL is.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgende week ga ik op de Engelsman moeten kijken voor een paar dagen
Wat is er allemaal mis met julliequote:
Zit een paar dagen in Londenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Wat is er allemaal mis met jullie
De Oranje UI was om Oranje aan te moedigenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Wat is er allemaal mis met jullie
Wat leuk ik zit over 2 weken ook een paar dagen in Londonquote:
Je kunt het laten staan voor de Ivoorkustenaren?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Oranje UI was om Oranje aan te moedigen
Dat is niet meer nodig he?
Jezelf de Eerste Hulp op zuipen nog voordat er is afgetraptGENOTquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lekker met de Engelsen meefeesten.
Dan liever een leuke ui voor kaapverdië of senegal.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kunt het laten staan voor de Ivoorkustenaren?
Oranje speelt nu toch ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Oranje UI was om Oranje aan te moedigen
Dat is niet meer nodig he?
Wat zei hij? (ik kan er niet naar luisteren)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:14 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dat interview met Koeman nog een keer gekeken
Wat een dwaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |