Hoezo doet die man of hij een vervolg als bondscoach gaat evalueren. Het is toch klaar?quote:
Kan de wereldbeker ook niet sneuvelen.quote:
Weet je wel hoe duur de opvang is!!?!??quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een baby naar het stadion gaan
Ja ik was er deze keer vrij snel overheenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat mensen zich op dit moment drukker maken over Koetje dan over Ivoorkust - Noorwegen.
Dat geeft wel aan hoe diep het zit.
Vooral de manier waarop vind ik ja, jammer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat mensen zich op dit moment drukker maken over Koetje dan over Ivoorkust - Noorwegen.
Sure die kunnen ook gemist worden. Maar goed de statistieken zullen niet liegen, en de penantieserie van vanavht ook niet. Koopmeiners en Weghorst enige met normale aanloop en loepzuiver binnen geschoten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ook met een normale aanloop zitten er ontzettend slappe schoten bij die nog niet eens maar enigszins de hoek in gaan, enz. enz.
Mij maakt de uitslag ook minder uit dan het schijtbakkenvoetbal van Koetje die zelfs niet eens effectief countervoetbal weet te spelen met deze jongens.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop vind ik ja, jammer.
Je had verder nergens recht op dan heb ik er wel snel vrede mee wat resultaat betreft.
Dat mag ik wel hopen Piscesquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo doet die man of hij een vervolg als bondscoach gaat evalueren. Het is toch klaar?
Ik ben nog steeds laaiendquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is de eerste avond na de wedstrijd. Valt wel mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze toch zo gaan spelen verwacht je wel dat ze er met deze voorhoede iets van gevaar creëren. Maar ik hoor net dat interview met Summerville die had ook veel kansen aan beide kanten gezien. (lol)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mij maakt de uitslag ook minder uit dan het schijtbakkenvoetbal van Koetje die zelfs niet eens effectief countervoetbal weet te spelen met deze jongens.
Ik ben blij dat we op één lijn liggen GGMMquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen Pisces
Die vent is al veel te lang bondscoach het is natuurlijk altijd gewoon matig geweest
Hij heeft snel zijn Spanje shirt weer aangetrokken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:30 schreef GGMM het volgende:
Ach kijk Mexicanobakker eens snel verder gaan met het leven zeg
Wat stoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |