Salto's , de vogeltjesdans , een tango met de coach , parachutelanding in het stadion.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Deze discussie voeren we inmiddels ook al twintig jaar, het resultaat is dat er enkel meer josti varianten bij lijken te komen.
Het gaat erg veel over die debiele aanloopjes.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Iedereen met zo'n debiele aanloop zouden ze bij terugkomst ook moeten fusilleren.
Ik wens je in ieder geval heel veel plezierquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na de wedstrijd naar bed. Morgen België - Senegal om 22u en ik ga kijken op een groot scherm hier in het dorp dus als het strafschoppen zijn kan het uitlopen tot 1u terwijl ik om 5u15 op moet staan voor te gaan werken.
Bedankt, jij bent een lieve meneer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens je in ieder geval heel veel plezier
Die roep heeft iedereen gemist.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ook wel fijn zo'n bondscoach die ONS gewoon de schuld geeft van de uitschakeling. (lol)
Die roep om 5 verdedigers heb ik gemist trouwens.
Ja hij verdraait het natuurlijk, iedereen riep dat onze verdediging brak is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ook wel fijn zo'n bondscoach die ONS gewoon de schuld geeft van de uitschakeling. (lol)
Wat heeft hij gezegd?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Alleen wordt 80% van de penanties met mongolenaanloop er dus niet in geknald.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het gaat erg veel over die debiele aanloopjes.
Als ze hem erin knallen maakt die aanloop volgens mij ook geen reet uit.
Wat voor een taarten bakken jullie?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na de wedstrijd naar bed. Morgen België - Senegal om 22u en ik ga kijken op een groot scherm hier in het dorp dus als het strafschoppen zijn kan het uitlopen tot 1u terwijl ik om 5u15 op moet staan voor te gaan werken.
Maar ze missen vaak. Die Timber doet dat konden alleen Pogba en Hazard.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het gaat erg veel over die debiele aanloopjes.
Als ze hem erin knallen maakt die aanloop volgens mij ook geen reet uit.
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:18 schreef GGMM het volgende:
Dan zegt hij Ja heel Nederland wilde dat we met 5 verdedigers speelde dan doen we dat en dan is het weer niet goed (wtf)
Oh ja datquote:
Klopt, maar ook met een normale aanloop zitten er ontzettend slappe schoten bij die nog niet eens maar enigszins de hoek in gaan, enz. enz.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alleen wordt 80% van de penanties met mongolenaanloop er dus niet in geknald.
Ik dacht trouwens dat onze bondscoach tijdens een eindtoernooi geen media en social media volgde.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Kut Koemanquote:
Ja in dat geval niet doen idd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ze missen vaak. Die Timber doet dat konden alleen Pogba en Hazard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |