Dezelfde dag nog steeds zelfs.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is de eerste avond na de wedstrijd. Valt wel mee.
Ik vond het WK sowieso wel een leuke ervaring met jou Piscesquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we op één lijn liggen GGMM
Costa Blanca godenquote:
quote:
Verschillende soorten taarten maaronder zie je me aan te werk wat bijna 100% realiteit is deze AI afbeeldingquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat voor een taarten bakken jullie?
Heb je wel je handen gewassen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Verschillende soorten taarten maaronder zie je me aan te werk wat bijna 100% realiteit is deze AI afbeelding
[ afbeelding ]
Krijg een kamer jullie tweequote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het WK sowieso wel een leuke ervaring met jou Pisces
Ik heb echt het gevoel alsof we elkaar wat beter hebben leren kennen
Het was weer geneugelijk in het oranje badquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het WK sowieso wel een leuke ervaring met jou Pisces
Ik heb echt het gevoel alsof we elkaar wat beter hebben leren kennen
Ziet eruit als taakstrafquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Verschillende soorten taarten maaronder zie je me aan te werk wat bijna 100% realiteit is deze AI afbeelding
[ afbeelding ]
Oh ja er moeten blauwe handschoentjes erbij verzonnen wordenquote:
Een taartstrafquote:
Dat is hier nog op TV geweest, Taarten van Abel of zoietsquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zien er smakelijk uitquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hij was er vannachtquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:32 schreef GGMM het volgende:
Oh even wat nieuws trouwens ook leuk voor @:capuchon_jongen
@:ikgeefenkellikes support vanaf heden blijkbaar België
[ afbeelding ]
Leeft die Pepe nog?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een sukkel die Pepe zeg @:marcb1974
Bij welke gelegenheid was datquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:32 schreef GGMM het volgende:
Oh even wat nieuws trouwens ook leuk voor @:capuchon_jongen
@:ikgeefenkellikes support vanaf heden blijkbaar België
[ afbeelding ]
quote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 30 juni 19:00] Ivoorkust - Noorwegen #1"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |