Ik wilde daarmee vooral aangeven dat we volgens mij unaniem van mening zijn dat Koeman ontslagen dient te worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:30 schreef GGMM het volgende:
Ach kijk Mexicanobakker eens snel verder gaan met het leven zeg
Wat stoer
Ik weet niet wat je bedoelt met deze vraagquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bij welke gelegenheid was dat
Als hij morgen vertrekt kunnen we heel sereen verderquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde daarmee vooral aangeven dat we volgens mij unaniem van mening zijn dat Koeman ontslagen dient te worden.
Verkeerde wedstrijd. Niet zo nuilen. Gedaan is gedaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde daarmee vooral aangeven dat we volgens mij unaniem van mening zijn dat Koeman ontslagen dient te worden.
Ja, die zat er koekoek inquote:
Eensch.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:35 schreef PzKpfw het volgende:
Noorwegen stelt ook geen fuck voor buiten Haaland om.
Ik hoop dat ze het nog minimaal 6 keer doen deze wedstrijd, zo leuk!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:29 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een leuke roei-act.
Origineel, nog nooit gezien!
Gohquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:35 schreef PzKpfw het volgende:
Noorwegen stelt ook geen fuck voor buiten Haaland om.
Die richtte volgens mij al op andere dingenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die zat er koekoek in
Timber daarentegen kan zich beter richten op andere dingen
De Feyenoorder waarvan je wist dat ie het ging verpesten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die zat er koekoek in
Timber daarentegen kan zich beter richten op andere dingen
Dat druk zetten op eigen helft.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mij maakt de uitslag ook minder uit dan het schijtbakkenvoetbal van Koetje die zelfs niet eens effectief countervoetbal weet te spelen met deze jongens.
Nederland kan wel een goede spits gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij welke topland zouden jullie Haaland willen zien voetballen?
Nederlandquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
2x tos winnen, 1ste goal erin. Marokko 1ste mis.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Feyenoorder waarvan je wist dat ie het ging verpesten.
Qatarquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |