Ze bieden 'm zijn oude rol aan die hij weigert om vervolgens een volledige afkoopsom te betalen. Juist.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:01 schreef raptorix het volgende:
Lekker 2 jaar afkoopsom en 1.5 miljoen down putje
22 juni.quote:Op zondag 21 juni 2026 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer beginnen ze met trainen? Morgen?
Morgen dusquote:
Kan gebeurenquote:
Wel top voor jullie dat het zo vroeg begint. Dat WK boeit niemand. Bovendien is jullie selectie zo slecht dat je eigenlijk bijna iedereen al beschikbaar hebt om je voor te bereiden op het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 21 juni 2026 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer beginnen ze met trainen? Morgen?
altijd met vertrouwen. Met Ajax komt het altijd goed uiteindelijk. Verder lastig te zeggen, moet nog veel gebeuren met de selectie maar ook met de stafquote:Op maandag 22 juni 2026 07:22 schreef TAmaru het volgende:
Wat wordt het met Ajax komend seizoen? Is er hoop op verbetering of zelfs het kampioenschap?
quote:Op maandag 22 juni 2026 07:34 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
altijd met vertrouwen. Met Ajax komt het altijd goed uiteindelijk. Verder lastig te zeggen, moet nog veel gebeuren met de selectie maar ook met de staf
Heeft wel ervaring met het Spaanse voetbal.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hedwiges Maduro gooit een balletje op om trainer te worden van Jong Ajax.
Niet helemaal eens, die gasten moeten juist een grote stap maken en dan moet het niet aan de coach gaan liggen als het niet lukt.quote:Op maandag 22 juni 2026 09:28 schreef Black-Death het volgende:
Ach wie er hoofdcoach is bij Jong boeit me niet zo. Als daar maar goede indiduele trainers zijn die de spelers beter maken.
Als je ziet wie de coaches de afgelopen jaren zijn geweest daar en wat er doorgekomen is kan je je afvragen wat de invloed van de coach is.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, die gasten moeten juist een grote stap maken en dan moet het niet aan de coach gaan liggen als het niet lukt.
Het is gewoon een moeilijke stap, tot aan jong is het grotendeels winnen tegen leeftijdsgenoten.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je ziet wie de coaches de afgelopen jaren zijn geweest daar en wat er doorgekomen is kan je je afvragen wat de invloed van de coach is.
Aan de andere kant mogen ze nooit laatste staan ......
Al worden ze in de jeugd de laatste jaren ook niet vaak genoeg meer kampioen.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon een moeilijke stap, tot aan jong is het grotendeels winnen tegen leeftijdsgenoten.
Doel is eigenlijk 1 of 2 spelers per jaar doorschuiven. Resultaat is van ondergeschikt belang.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al worden ze in de jeugd de laatste jaren ook niet vaak genoeg meer kampioen.
En ze moeten het systeem aanpassen. Niet meer spelers meteen doorschuiven zodra het kan. Maar eens nadenken wanneer je welke speler wil doorschuiven.
Dan nog sta je geen laatste maar doe je minimaal in de middenmoot mee.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Doel is eigenlijk 1 of 2 spelers per jaar doorschuiven. Resultaat is van ondergeschikt belang.
Nee, kan alleen maar mis gaanquote:Op maandag 22 juni 2026 07:22 schreef TAmaru het volgende:
Wat wordt het met Ajax komend seizoen? Is er hoop op verbetering of zelfs het kampioenschap?
Ik zei dat met Farioli ookquote:
Ben benieuwd hoe fit Schuurs blijft.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
Sierhuis in navolging van Schuurs naar NEC.
Begint een beetje Jong Lucky Ajax te worden daar in Nijmegen.
Ik wist bij de eerste oefenwedstrijd van Fariolli dat het een goede trainer was. Ik heb bij Michel geen oefenwedstrijd nodig.quote:
Ik zou Afellay wel willen zien.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hedwiges Maduro gooit een balletje op om trainer te worden van Jong Ajax.
Nee.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze bieden 'm zijn oude rol aan die hij weigert om vervolgens een volledige afkoopsom te betalen. Juist.
Lijkt me sterk ja. Meneer is hoofdtrainer in Polen geworden. Lijkt mij dat hij een prima aanbieding kreeg en die gepakt heeft.quote:
Ik gun het hem. Het is een treurig verhaal. Stormachtig begin, stagnatie bij Ajax, opleving bij Torino. Op het moment dat hij in de belangstelling van Inter staat en voorbestemd lijkt voor Oranje verneukt hij zijn knie. Hij is ondertussen ook alweer 26.quote:
Hij deed het het laatste jaar bij Ajax ook goed. Alleen was Timber op de duur beter en raakte hij zijn basisplaats kwijt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik gun het hem. Het is een treurig verhaal. Stormachtig begin, stagnatie bij Ajax, opleving bij Torino. Op het moment dat hij in de belangstelling van Inter staat en voorbestemd lijkt voor Oranje verneukt hij zijn knie. Hij is ondertussen ook alweer 26.
Wederom een vriendje van Jordi op die plek..quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Garcia als vervanger van Garcia voor Jong Ajax
Zo uit hoge hoed van Jordi!
(Garcia was assistent van Garcia, snapt u m nog?)
Hoofd Performance stopt ermee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:11 schreef Black-Death het volgende:
Onze keeperstrainer en videoanalist vertrekken ook naar Porto.
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wederom een vriendje van Jordi op die plek..
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Garcia als vervanger van Garcia voor Jong Ajax
Zo uit hoge hoed van Jordi!
(Garcia was assistent van Garcia, snapt u m nog?)
Misschien krijg je gelijk, maar geeft hem op z'n minst de tijd, die 2e Garcia was er al als assistent, dus zo onlogisch is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:35 schreef Vis1980 het volgende:
¡Hola!
Zijn de supporters al op Spaanse les gegaan? Bassie en Adriaan helpen mee.
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga alvast zeggen: Je moet echt zo snel mogelijk van Cruijff af, dit is geen beleid, maar alleen maar vriendjes opstellen.
-quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoofd Performance stopt ermee.
Benieuwd wie eigenlijk nou echt verantwoordelijk was voor de fitheid van de spelers want dat was echt ondermaats afgelopen seizoen.
quote:Transfer Caio Henrique naar Ajax loopt vertraging op: persoonlijk akkoord ver weg
Vandaag om 20:10
Update: Vandaag om 20:13
Geschreven door
Lentin Goodijk
en
Tim van Duijn
De transfer van Caio Henrique (28) naar Ajax heeft vertraging opgelopen. Ajax is er met AS Monaco uit over de transfersom, maar een persoonlijk akkoord met de speler is er nog niet.
Transfer Caio Henrique naar Ajax loopt vertraging op: persoonlijk akkoord ver weg
Caio Henrique staat niet onwelwillend tegenover een overstap naar Ajax, maar een akkoord met de speler is er nog niet en is ook nog niet in zicht. Ajax is er met Monaco wel al uit over de transfersom van zo'n tien miljoen euro. Of Ajax er met Caio Henrique uit gaat komen, is de vraag.
Met Owen Wijndal, Lucas Rosa en eventueel nog Jorthy Mokio heeft Ajax nog een aantal spelers die op linksback kunnen spelen. Aan het einde van dit kalenderjaar keert Gaston Ávila terug van zijn verhuurperiode bij Rosario Central.
Ajax begint vrijdag 26 juni aan de eerste training van het seizoen.
Niet Wijndalquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)lijk-akkoord-ver-weg
We gaan het met deze groep doen
[..]
[ afbeelding ]
Is de transfermarkt al open dan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:30 schreef Black-Death het volgende:
Ben bang dat het een hele schrale transferzomer gaat worden.
Nee, maar het scenario speelt zich elke keer af.quote:
We gaan het zien ....quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee, maar het scenario speelt zich elke keer af.
De Telegraaf heeft geen bronnen nodigquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
Ja ik had al wel transfers verwacht/gehoopt. Scheelt wel dat t lek naar de Telegraaf dicht is. Beter voor de club, maar voor de fan wel lastiger inschatten wat er speelt
Inderdaad, alleen een AI toolquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:44 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De Telegraaf heeft geen bronnen nodig
“ De clubs zijn er zo goed als uit maar de speler zelf heeft te hoge eisen of heeft geen trek in de transfer en wilt het liefst in Spanje blijven “quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:28 schreef Black-Death het volgende:
Volgens het immer betrouwbare Voetbalzone is Ajax dicht bij het aantrekken van een middenvelder van Atletico, genaamd Jano Monserrate. Heeft 2 duels in de hoofdmacht gespeeld daar.
Echt een brok ervaring dus
Volg de jeugd van Atletico al een tijdje. Dit is zeker geen versterking.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:09 schreef StevenHyde het volgende:
Monserrate is in beeld met het oog op de toekomst. Hij kan als aanvallende middenvelder spelen, maar ook als buitenspeler. Hij zal in eerste instantie, áls Ajax en Atlético de deal rond weten te maken, aansluiten bij Jong Ajax. Monserrate heeft nog een contract tot medio 2027 en speelde tot dusver twee duels in de hoofdmacht van Atléti.
Aldus vi.nl
Announce Veltmanquote:Joël Veltman heeft zijn vertrek bij Brighton & Hove Albion bevestigd. ‘Zes jaar Premier League was een droom. Voel me gewaardeerd, maar zou een mooi avontuur aan willen gaan. Het is spannend om te zien wat er komt, maar het vuurtje brandt nog enorm.’
Zou me niet verkeerd lijken. Bak ervaring rijker, goeie instellling.quote:
Idd wel confronterend eigenlijkquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:16 schreef StevenHyde het volgende:
Nooit kunnen denken dat Ajax ooit zo ver zou afglijden dat ik blij zou zijn wanneer Veltman zou terugkeren
Maar laat maar komen inderdaad.
Kan wel ballen. Zie je aan de motoriek. Godverdomme wat flauw @maxi-musquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:09 schreef StevenHyde het volgende:
Monserrate is in beeld met het oog op de toekomst. Hij kan als aanvallende middenvelder spelen, maar ook als buitenspeler. Hij zal in eerste instantie, áls Ajax en Atlético de deal rond weten te maken, aansluiten bij Jong Ajax. Monserrate heeft nog een contract tot medio 2027 en speelde tot dusver twee duels in de hoofdmacht van Atléti.
Aldus vi.nl
Kent de club, kent de stad, zit een goeie kop opquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zou me niet verkeerd lijken. Bak ervaring rijker, goeie instellling.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Kent de club, kent de stad, zit een goeie kop op
Briljante actie.quote:
Wat mij, behalve deze actie, het meeste van Joël Veltman is bijgebleven is dat hij in een interview zei dat hij ieder jaar twee weken op vakantie naar Las Vegas gaatquote:
Gokken is voor tokkies.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wat mij, behalve deze actie, het meeste van Joël Veltman is bijgebleven is dat hij in een interview zei dat hij ieder jaar twee weken op vakantie naar Las Vegas gaat
Klinkt positief allemaal.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:39 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ief-vertrek-bij-ajax
Angers staat op het punt vd Boomen te kopen. Mooi werk.
En nu steeds serieuzere geruchten dat Ajax Ter Stegen gaat huren.
Ik neem vi bij dit soort transfergeruchten wel serieus.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:50 schreef Black-Death het volgende:
VI meldt ook dat het de goede kant op gaat tussen Ajax en Ciao Henrique.
Geen idee hoeveel waarde we daaraan moeten hechten, maar oke.
Die back heeft ook een verleden . Tel daarbij glibberaar Berghius en nog wat volk op en de belangrijkste prioriteit lijkt me geen Ossenworst-artsen en therapeuten meer maar wat duurder vakvolk.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:01 schreef Black-Death het volgende:
Maar goed, gezien de blessuregevoeligheid van Ter Stegen hebben dus alsnog het halve seizoen Paes op doel
Zo dachten ze bij Torino vast ook toen Bijlow kwam.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:01 schreef Black-Death het volgende:
Maar goed, gezien de blessuregevoeligheid van Ter Stegen hebben dus alsnog het halve seizoen Paes op doel
Bijlow heeft niet veel gespeeld voor Torino iddquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo dachten ze bij Torino vast ook toen Bijlow kwam.
quote:De 'td' moet nog wel een oplossing vinden voor het forse salaris dat de Duitser opstrijkt bij Barcelona: naar verluidt vijftien miljoen euro per jaar.
Je ziet niet vaak een blanke op een fatbike.quote:
dat ziet er idd goed uit. Die verdient ook bizar veel dacht ikquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:09 schreef Makamba_ het volgende:
Van Boomen lijkt af te zien van nog een jaar met een bizar salaris.
Die wordt toch 'gewoon' 2e/3e keeper, waar hij al voor gehaald was.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
Dus nog steeds Paes dan? Of mag die ook weg?
2.5-3 miljoen. Koekoek.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat ziet er idd goed uit. Die verdient ook bizar veel dacht ik
De lucht boven de toekomst verpachten!quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Alvast voor 10 jaar de tv rechten verkopen
Dat was door die CL premie meen ik, dat is dit seizoen uiteraard minder, maar nog steeds teveel.quote:
Nou in Hilversum rijdt iedereen ermeequote:Op donderdag 25 juni 2026 17:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je ziet niet vaak een blanke op een fatbike.
Zeker niet boven de 15.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je ziet niet vaak een blanke op een fatbike.
Het is gewoon een gebrek aan visie natuurlijk. Gaan voor de snelle hap om volgend jaar maar niet meteen weer in de problemen te komen. Investeren in duurzaamheid vraagt om visie en juist dat ontbreekt bij onze vrienden in Amsterdam, dan is het inderdaad makkelijker om maar een paar 34-jarige vedettes te halen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:13 schreef De_Pel het volgende:
Moet zeggen dat ik wel benieuwd wordt naar “het nieuwe Ajax”. Allemaal rammend dure spelers waar ze nu mee bezig zijn. Als je er de weg omhoog mee kan inzetten, prima, maar het kan ook faliekant mislukken, en dan zit je potentieel nog jaren met de (spreekwoordelijke) gebakken peren.
Bedankt voor dit verhelderende inzichtquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:13 schreef De_Pel het volgende:
Moet zeggen dat ik wel benieuwd wordt naar “het nieuwe Ajax”. Allemaal rammend dure spelers waar ze nu mee bezig zijn. Als je er de weg omhoog mee kan inzetten, prima, maar het kan ook faliekant mislukken, en dan zit je potentieel nog jaren met de (spreekwoordelijke) gebakken peren.
Niet met je eens, er wordt mega in de jeugd geinvesteerd met allerlei spelers die ofwel nieuwe contracten krijgen ofwel van buitenaf worden gehaald.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is gewoon een gebrek aan visie natuurlijk. Gaan voor de snelle hap om volgend jaar maar niet meteen weer in de problemen te komen. Investeren in duurzaamheid vraagt om visie en juist dat ontbreekt bij onze vrienden in Amsterdam, dan is het inderdaad makkelijker om maar een paar 34-jarige vedettes te halen.
Graag gedaan vriendquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Bedankt voor dit verhelderende inzicht
Voor een keeper is 34 nog niet zo oud. Die andere gasten zijn 28-30. De vraag is vooral wat ze er voor betalen. Als je bij wijze van 4 miljoen salaris betaal voor een blessuregevoelige keepert, dan neem je nogal een risico. Kost het je een miljoentje (onwaarschijnlijk) en kun je nog een basiswaardige keep vastleggen dan is het een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is gewoon een gebrek aan visie natuurlijk. Gaan voor de snelle hap om volgend jaar maar niet meteen weer in de problemen te komen. Investeren in duurzaamheid vraagt om visie en juist dat ontbreekt bij onze vrienden in Amsterdam, dan is het inderdaad makkelijker om maar een paar 34-jarige vedettes te halen.
Is ook onzin wat hij zegt, ik heb overigens nog geen nieuwe 34 jarige vedettes gezien, maar het lijkt me duidelijk dat dit Ajax dragende spelers nodig heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Niet met je eens, er wordt mega in de jeugd geinvesteerd met allerlei spelers die ofwel nieuwe contracten krijgen ofwel van buitenaf worden gehaald.
Het is wat Berghuis bij de NOS zei: een 6/vervanger voor Henderson help je het team het meest mee, met ook 19 verschillende samenstellingen van het middenveld.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook onzin wat hij zegt, ik heb overigens nog geen nieuwe 34 jarige vedettes gezien, maar het lijkt me duidelijk dat dit Ajax dragende spelers nodig heeft.
Z'n vader deed niet anders door Arnold Muhren, Ronald Spelbos en dat soort jongens te halen om die jonge garde te helpen snel volwassen te worden.
Er zijn nog wel bepaalde spelers in de selectie met de leeftijd en de banden die nog steeds zichzelf willen helpen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook onzin wat hij zegt, ik heb overigens nog geen nieuwe 34 jarige vedettes gezien, maar het lijkt me duidelijk dat dit Ajax dragende spelers nodig heeft.
Z'n vader deed niet anders door Arnold Muhren, Ronald Spelbos en dat soort jongens te halen om die jonge garde te helpen snel volwassen te worden.
Die kunnen het blijkbaar niet, al had ik wat dat betreft wel meer van Berghuis verwacht, van Klaasen weet je gewoon dat hij meer dan genoeg aan zichzelf heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er zijn nog wel bepaalde spelers in de selectie met de leeftijd en de banden die nog steeds zichzelf willen helpen.
Berghuis was een half jaar goed en toen besloot die om voor de rest maar geblesseerd te zijn/het naar de mond praten van mensen die beslissen of die mag blijven. Nog steeds.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kunnen het blijkbaar niet, al had ik wat dat betreft wel meer van Berghuis verwacht, van Klaasen weet je gewoon dat hij meer dan genoeg aan zichzelf heeft.
Ene Frank R. kwam terug om de jonge groep te helpen de CL te winnen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oeh. Zou best een hoop kunnen betekenen als hij nog fit is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
Volgende gerucht,
er schijnt contact gezocht te zijn met Julian Brandt,
48-voudig Duits international, nu transfervrij.
https://www.voetbalprimeu(...)r-julian-brandt.html
Jammer dat hij niet verkocht is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:12 schreef StevenHyde het volgende:
Alders nog een jaartje naar Telstar lees ik (ajax.nl). Veel mutaties ineens zo vandaag
Speelde vorig seizoen blijkbaar 29 wedstrijden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh. Zou best een hoop kunnen betekenen als hij nog fit is.
Dat was een noodoplossing in de winter. Als ze dat nu weer een heel seizoen van plan zijn, zo vroeg in de window, zou het wanbeleid eerste klas zijn. Nou staat Barca daar ook al jaren bekend om, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:57 schreef Wotte het volgende:
Las laatst dat Barcelona 90% van het salaris van Ter Stegen betaalde bij Girona. Dat zijn wel leuke deals.
Triest verhaal zegquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:48 schreef TLC het volgende:
Triest nieuws :
Drenkeling Limburg is bekerheld van Hercules
De zwemmer die gisteravond overleed bij een botsing met een boot in het Limburgse Middelaar is amateurvoetballer Mats Grotenbreg. Hij speelde voor USV Hercules en werd landelijk bekend door zijn winnende doelpunt tegen Ajax, in de bekerstunt van eind 2023. Hij deed ook mee aan het meest recente seizoen van datingshow The Bachelorette.
Voetballer Giovanni Büttner meldt de dood van de 28-jarige Grotenbreg op Instagram. "Geen woorden voor", schrijft hij erbij. "Zes jaar met elkaar gevoetbald en kreeg het telefoontje met het verschrikkelijke nieuws." De oud-trainer van Grotenbreg bij de club Jonge Kracht uit Huissen, Gerrit-Jan Barten, zegt tegen De Gelderlander kapot te zijn van het nieuws. "Dit is niet te bevatten. Mats was een super gozer. Altijd vrolijk en genietend van het leven."
(NOS)
Waarom zou je dan niet zo goed zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:53 schreef Black-Death het volgende:
Als je 20 bent en je wordt nog gehaald, ben je toch gewoon niet zo goed? Of zie ik dit nou echt fout?
Geen enkele Ajacied in de technische staf…quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
What could possibly go wrong:
Ajax presenteert volledige technische staf van Míchel
Ajax heeft bij de start van de voorbereiding op het seizoen 2026/27 de volledige technische staf gepresenteerd. Terwijl de selectie vrijdag de eerste groepstraining afwerkte, werd ook duidelijk met welke staf de nieuwe hoofdtrainer Míchel komend seizoen gaat werken.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)sche-staf-van-michel
Announce Maduro.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Geen enkele Ajacied in de technische staf…
Kan het eindelijk weer eens wat worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Geen enkele Ajacied in de technische staf…
Oh ik typte te snel. Die linksback wordt gehaald voor JONG. Bijzonder..quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet zo goed zijn?
Neem Hato even als voorbeeld.
Mwah, ze geven aan dat hij moet wennen. Zo zijn er wel meer geweest.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh ik typte te snel. Die linksback wordt gehaald voor JONG. Bijzonder..
Deze zit wel op voetballen hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh ik typte te snel. Die linksback wordt gehaald voor JONG. Bijzonder..
Geen siesta voor Jordi in Amsterdam.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:12 schreef StevenHyde het volgende:
Alders nog een jaartje naar Telstar lees ik (ajax.nl). Veel mutaties ineens zo vandaag
Zeer triest nieuws dit.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:48 schreef TLC het volgende:
Triest nieuws :
Drenkeling Limburg is bekerheld van Hercules
De zwemmer die gisteravond overleed bij een botsing met een boot in het Limburgse Middelaar is amateurvoetballer Mats Grotenbreg. Hij speelde voor USV Hercules en werd landelijk bekend door zijn winnende doelpunt tegen Ajax, in de bekerstunt van eind 2023. Hij deed ook mee aan het meest recente seizoen van datingshow The Bachelorette.
Voetballer Giovanni Büttner meldt de dood van de 28-jarige Grotenbreg op Instagram. "Geen woorden voor", schrijft hij erbij. "Zes jaar met elkaar gevoetbald en kreeg het telefoontje met het verschrikkelijke nieuws." De oud-trainer van Grotenbreg bij de club Jonge Kracht uit Huissen, Gerrit-Jan Barten, zegt tegen De Gelderlander kapot te zijn van het nieuws. "Dit is niet te bevatten. Mats was een super gozer. Altijd vrolijk en genietend van het leven."
(NOS)
Als je uit rotterdam bent komen fietsen, moet je vroeg op staan. Dan is het in de regel iets koelerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:08 schreef StevenHyde het volgende:
Vond vooral bij Berghuis op zijn fatbike opvallend dat hij lange mauwen had. Wat een gek met dit weer.
Technisch wel een begaafde speler bedoel ik. De tweede aankoop van Jordi is wel een Temu Pedri volgens mij.quote:
Dit is in ieder geval een proces dat veel tijd gaat kosten, dus verwacht niet dat er 5-6 topaankopen komen die ons wel even kampioen gaan maken komend seizoen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee, maar het scenario speelt zich elke keer af.
Interesse in een of andere uitgerangeerde of half geblesseerde speler uit het netwerk van Jordi --> lijkt onhaalbaar --> "oeh ja nee hij wil echt graag komen" ---> salariseisen te gortig ---> nee toch niet ---> "we gaan het doen met deze selectie"
Lekker met Konadu, Fitz-Jim, Berghuis..
Dit is geweldig nieuws! Wij sterker, zij zwakker.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:44 schreef over_hedge het volgende:
https://fctwente.nl/nieuws/wout-weghorst-naar-fc-twente
![]()
![]()
![]()
Ja. Al weet je nu al dat die er minstens 2 gaat inschieten tegen Ajaxquote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit is geweldig nieuws! Wij sterker, zij zwakker.
Daar geloof ik niets van. Hij gaat daar ook gewoon zijn act opvoeren en verder niets.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Al weet je nu al dat die er minstens 2 gaat inschieten tegen Ajax
Een welgemeende felicitatie uit Eindhoven bij dezen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:44 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
![]()
Beetje raar waarom dit prominent op teletekst 101 moet staan. Zeker alleen maar sport-redacturen online.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:44 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
![]()
Haha die kun je wel opschrijven iddquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:59 schreef Wotte het volgende:
Ik weet nu al dat Weghorst gaat scoren tegen Ajax.
Kamervragenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat doet Weghorst op het WK? Daar zouden eens kritische vragen over gesteld moeten worden.
Een andere optie is om met Wijndal te starten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:55 schreef bbuddybb het volgende:
Een linksback, die volgende maand alweer 29 wordt, voor 10-14 miljoen halen, is een bijzondere keuze.
Dan zal men Gloukh wel gaan verpatsen denk?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:36 schreef Vis1980 het volgende:
Caio Henrique es un jugador con el ADN del Ajax.
Waarom datquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:49 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dan zal men Gloukh wel gaan verpatsen denk?
Was Beuker zeker mee bezigquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
De zekere komst van Ter Stegen wordt nu weer ontkent.
Er schijnt zelfs geen concrete aanbieding te zijn.![]()
![]()
Dat geloof ik dan weer niet,quote:
quote:Diario SPORT: Ajax en Ter Stegen willen zo snel mogelijk duidelijkheid. Ter Stegen wil naar Ajax en Michel.
"Ter Stegen heeft Cruijff en Míchel inmiddels al laten weten dat hij volledig achter het project staat. Zowel sportief als privé spreekt een verhuizing naar Amsterdam hem aan. Op dat vlak zijn er geen obstakels. De enige hobbel is nog de financiële afwikkeling met Barcelona."
"Ter Stegen kost Barcelona naar schatting ongeveer twintig miljoen euro per jaar. Ajax beschikt simpelweg niet over het budget om dat salaris over te nemen. Jordi Cruijff heeft intern al aangegeven dat de transferbegroting daarvoor onvoldoende ruimte biedt."
"Daarom werken Ajax en Barcelona aan een huurconstructie die voor beide clubs acceptabel is. De onderhandelingen gaan inmiddels niet meer over de hoofdlijnen van de transfer, maar vooral over de financiële details."
"Volgens bronnen rond de onderhandelingen zou Ajax slechts ongeveer vijftien procent van Ter Stegens salaris betalen. Barcelona blijft dus verantwoordelijk voor het grootste deel van zijn loon."
"Om dat te compenseren wil Barça allerlei prestatiebonussen opnemen in de overeenkomst. Daarbij wordt gedacht aan extra betalingen op basis van:
- gespeelde wedstrijden;
- eventuele prijzen die Ajax wint;
- kwalificatie voor de Champions League;
- andere sportieve prestaties."
"Alleen Barcelona moet nog definitief instemmen met de financiële voorwaarden van de huurdeal. Zodra dat gebeurt, kan Ter Stegen zich naar verwachting volgende week bij Ajax melden."
Zo handigquote:Op zondag 28 juni 2026 17:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.sport.es/es/n(...)-espera-ok-131864036
[..]
Zwervers uit amsterdam bedelen salaris bij elkaarquote:Op zondag 28 juni 2026 17:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.sport.es/es/n(...)-espera-ok-131864036
[..]
die zal ergens deze week wel komen. Hopen dat er ondertussen wat verkocht gaat worden en we kunnen doorpakken weerquote:Op zondag 28 juni 2026 19:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tap-in merchant Fabrizio meldt ook de komst van Caio Henrique. We wachten op de officiële bekendmaking, allen.
https://x.com/FabrizioRomano/status/2071271022666322029
Zojuist een linksback gekocht voor evenveel geld als de recordaanwinst van Feyenoord.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zwervers uit amsterdam bedelen salaris bij elkaar
Tegenwoordig is geld over de balk gooien aan blessuregevoelige spelers ook al een flex.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zojuist een linksback gekocht voor evenveel geld als de recordaanwinst van Feyenoord.
Compleet elftal met opa's zonder restwaarde bij elkaar kopenquote:Op zondag 28 juni 2026 20:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is geld over de balk gooien aan blessuregevoelige spelers een flex?
Beetje de Gala/Fener werkwijze. Heeft ze ver gebracht...quote:Op zondag 28 juni 2026 20:14 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Compleet elftal met opa's zonder restwaarde bij elkaar kopen
Feyenoord 2007-2008 vibes
Vriend van de show meent dat de zwervers bij Ajax aan het bedelen zijn terwijl ze een linksback kopen die meer kost dan de record aankoop van zijn clubje.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is geld over de balk gooien aan blessuregevoelige spelers ook al een flex.
Jordi heeft vast goed afgekeken hoe ze het de laatste jaren bij Barcelona hebben gedaan.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vriend van de show meent dat de zwervers bij Ajax aan het bedelen zijn terwijl ze een linksback kopen die meer kost dan de record aankoop van zijn clubje.
Dat is slechts fijntjes aanstippen, wat eigenlijk iedereen met een halve hersencel wel weet, dat zelfs in tijden van sportieve malaise deze club op een ander niveau zit.
Maar goed ik vertel niks nieuws natuurlijk.
Ik zou zeggen dat het vrij aardig gaat bij Barcelona sinds zijn komst drie keer landskampioen.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jordi heeft vast goed afgekeken hoe ze het de laatste jaren bij Barcelona hebben gedaan.
Ja dat is wel waar. Verder maar een schuld van 10 cijfers. Maar dan mag je wel 3 schaaltjes bijplaatsen.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het vrij aardig gaat bij Barcelona sinds zijn komst drie keer landskampioen.
Eerst helemaal hyped worden van een 20 jarig Marokkaantje. Nu dit. Gaat het verder goed?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:52 schreef Wotte het volgende:
Maar Jordi heeft inderdaad in twee jaar FC Barcelona alleen aan zijn pik gezeten en de kamerplant water gegeven.
Die zat er enkel voor zijn naam en strijkt nu wat met de eer van de wederopbouw van FC Barcelona.
Nee, een veredelde hoofdscout aanstellen zonder beslissing bevoegdheid en niet bijzonder noemenswaardige ervaring. Dat is visie.
Sarcasme blijft lastigquote:Op maandag 29 juni 2026 00:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Eerst helemaal hyped worden van een 20 jarig Marokkaantje. Nu dit. Gaat het verder goed?
Wie wil er nou niet samenspelen met Kian Fitz Jim?quote:Op maandag 29 juni 2026 08:37 schreef skysherrif het volgende:
Ik snap er alleen helemaal niets van waarom Caio de helft van zijn salaris wil inleveren om naar ons te gaan?
Gebeurt toch wel vaker? Zijn spelers die gewoon willen voetballen op een lager niveau omdat ze weten dat ze het op een hoger niveau niet (meer) aankunnen. Bij Monaco verdiende die trouwens ook 'maar' 3 miljoen. Dan pak je toch liever 4 jaar jaarlijks 2 miljoen dan nog 1 jaar 3 miljoen?quote:Op maandag 29 juni 2026 08:37 schreef skysherrif het volgende:
Ik snap er alleen helemaal niets van waarom Caio de helft van zijn salaris wil inleveren om naar ons te gaan?
https://nos.nl/artikel/413215-babel-keert-terug-naar-ajaxquote:Op maandag 29 juni 2026 10:11 schreef Black-Death het volgende:
Is Eto'o al gesignaleerd in de ArenA?
Heupschop powerquote:Op maandag 29 juni 2026 10:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/413215-babel-keert-terug-naar-ajax
Denk dat ze hem tegelijkertijd met Defour willen presenteren.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:11 schreef Black-Death het volgende:
Is Eto'o al gesignaleerd in de ArenA?
Mja wat moeten we daarvan vinden? Heb het idee dat Jordi als een alleenheerser bezig isquote:
Beuker lag al ruim voor Jordi onder vuur, omdat hij niet goed met de andere kindjes kon spelen. Zijn cv creatief had opgeleukt en zo nog wel wat dingen.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mja wat moeten we daarvan vinden? Heb het idee dat Jordi als een alleenheerser bezig is
Been there done that!quote:Op maandag 29 juni 2026 11:14 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Denk dat ze hem tegelijkertijd met Defour willen presenteren.
Niets aan de hand, stemmingmakerij.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mja wat moeten we daarvan vinden? Heb het idee dat Jordi als een alleenheerser bezig is
5 minuten pinchhitter spelen vannacht in Monterrey als het al te laat is en 'we' met 3-0 achter staan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat doet Weghorst op het WK? Daar zouden eens kritische vragen over gesteld moeten worden.
dit idd. Teveel mitsen en maren.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beuker lag al ruim voor Jordi onder vuur, omdat hij niet goed met de andere kindjes kon spelen. Zijn cv creatief had opgeleukt en zo nog wel wat dingen.
Wat heeft hij voor positiefs bijgedragen?quote:Op maandag 29 juni 2026 12:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weet dan weer niet hoe hij lag binnen Ajax. Maar als je liegt over je CV dan ben je wel rijp voor de uitgang.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beuker lag al ruim voor Jordi onder vuur, omdat hij niet goed met de andere kindjes kon spelen. Zijn cv creatief had opgeleukt en zo nog wel wat dingen.
Hervorming jeugdopleiding, Aandragen van Farioli, Ouazane 'terug gehaald' en een hoop jeugdspelers weten vast te leggen. Dat zijn toch wel hele duidelijke resultaten van zijn werk.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat heeft hij voor positiefs bijgedragen?
Creatief met cv
En is het niet een beetje dubbel? Een directeur voetbal en een TD?
[..]
Weet dan weer niet hoe hij lag binnen Ajax. Maar als je liegt over je CV dan ben je wel rijp voor de uitgang.
Point made, er zijn wel goede dingen dus.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:57 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Hervorming jeugdopleiding, Aandragen van Farioli, Ouazane 'terug gehaald' en een hoop jeugdspelers weten vast te leggen. Dat zijn toch wel hele duidelijke resultaten van zijn werk.
Hij leed aan de Spaanse ziekte.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:41 schreef over_hedge het volgende:
Directeur voetbalzaken Beuker vertrekt bij Ajax: 'Te groot verschil van inzicht'
Ajax neemt per direct afscheid van Marijn Beuker. De 41-jarige directeur voetbal vertrekt na ruim 2,5 jaar bij de Amsterdamse club, waar al langer vraagtekens werden gezet bij het functioneren van Beuker.
Beuker trad destijds aan op voorspraak van rvc-adviseur Louis van Gaal en was verantwoordelijk voor de voetbalinhoudelijke visie op de lange termijn. Ook was hij nauw betrokken bij de transfers van Ajax afgelopen jaar.
"De afgelopen maanden veranderde de functie van Marijn al op bepaalde onderdelen. In besprekingen over de verdere invulling van onze voetbalorganisatie bleek onderling een te groot verschil van inzicht", zegt algemeen directeur Menno Geelen. "Daarover zijn goede gesprekken gevoerd en samen hebben we geconcludeerd dat het beter is als onze wegen scheiden."
Na de aanstelling van technisch directeur Jordi Cruijff werd de rol van Beuker steeds kleiner. Aangezien Cruijff ook al aan heeft gegeven de contractzaken rond de oudste jeugdteams op zich te zullen nemen, bleef er steeds minder over van het takenpakket van Beuker.
Reactie Beuker
"Ik kijk met trots terug op de samenwerking met alle spelers, ouders, trainers, overige collega's en op de stappen die we samen hebben gezet in de verdere ontwikkeling van de voetbalorganisatie," zegt de Arnhemmer in een reactie op de clubsite. "We hebben met elkaar gewerkt aan een duidelijke visie en methodische lijn en daarmee een fundament gecreëerd waarop de club de komende jaren verder kan bouwen."
Na Alex Kroes is Beuker het tweede bestuurslid dat dit jaar het veld moet ruimen bij Ajax.
https://nos.nl/artikel/26(...)verschil-van-inzicht
Spaanse kraag?quote:
Dat gebrek aan inzicht begint bij die Geelen toch wel irritant te worden, was een geweldig commercieel directeur, maar nu waait hij met alle winden mee en leg je weer je lot in handen van een passant.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:41 schreef over_hedge het volgende:
Directeur voetbalzaken Beuker vertrekt bij Ajax: 'Te groot verschil van inzicht'
Ajax neemt per direct afscheid van Marijn Beuker. De 41-jarige directeur voetbal vertrekt na ruim 2,5 jaar bij de Amsterdamse club, waar al langer vraagtekens werden gezet bij het functioneren van Beuker.
Beuker trad destijds aan op voorspraak van rvc-adviseur Louis van Gaal en was verantwoordelijk voor de voetbalinhoudelijke visie op de lange termijn. Ook was hij nauw betrokken bij de transfers van Ajax afgelopen jaar.
"De afgelopen maanden veranderde de functie van Marijn al op bepaalde onderdelen. In besprekingen over de verdere invulling van onze voetbalorganisatie bleek onderling een te groot verschil van inzicht", zegt algemeen directeur Menno Geelen. "Daarover zijn goede gesprekken gevoerd en samen hebben we geconcludeerd dat het beter is als onze wegen scheiden."
Na de aanstelling van technisch directeur Jordi Cruijff werd de rol van Beuker steeds kleiner. Aangezien Cruijff ook al aan heeft gegeven de contractzaken rond de oudste jeugdteams op zich te zullen nemen, bleef er steeds minder over van het takenpakket van Beuker.
Reactie Beuker
"Ik kijk met trots terug op de samenwerking met alle spelers, ouders, trainers, overige collega's en op de stappen die we samen hebben gezet in de verdere ontwikkeling van de voetbalorganisatie," zegt de Arnhemmer in een reactie op de clubsite. "We hebben met elkaar gewerkt aan een duidelijke visie en methodische lijn en daarmee een fundament gecreëerd waarop de club de komende jaren verder kan bouwen."
Na Alex Kroes is Beuker het tweede bestuurslid dat dit jaar het veld moet ruimen bij Ajax.
https://nos.nl/artikel/26(...)verschil-van-inzicht
Wow .................quote:Op maandag 29 juni 2026 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gebrek aan inzicht begint bij die Geelen toch wel irritant te worden, was een geweldig commercieel directeur, maar nu waait hij met alle winden mee en leg je weer je lot in handen van een passant.
Dat kan je natuurlijk beide kanten uitleggen. Hij zit er lang genoeg om te weten hoe hij het zou doen. Het lijkt mij sterk dat er geen checks and balances zijn ingebouwd sinds het fiasco met Mislintat. In principe heeft een directeur binnen dat kader beslissingsbevoegdheid om 'solistisch' te opereren of het beleid te dicteren.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gebrek aan inzicht begint bij die Geelen toch wel irritant te worden, was een geweldig commercieel directeur, maar nu waait hij met alle winden mee en leg je weer je lot in handen van een passant.
Hoe zie jij het dan? Je moet toch een structuur neerzetten en dan kan je mensen inpassen, als Jordi nu alles weer overhoop haalt en die is in de zomer van 2028 vertrokken, kan je weer opnieuw beginnen.quote:
Dit doen ze nu al een paar seizoenen en deze keer moet het echt gaan lukken.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe zie jij het dan? Je moet toch een structuur neerzetten en dan kan je mensen inpassen, als Jordi nu alles weer overhoop haalt en die is in de zomer van 2028 vertrokken, kan je weer opnieuw beginnen.
Man, wat moet jij het zwaar hebbenquote:
THE DEFINITION OF INSANITYquote:Op maandag 29 juni 2026 18:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit doen ze nu al een paar seizoenen en deze keer moet het echt gaan lukken.
[ afbeelding ]
Laat hem die functie weer oppakken nu Ziggo heeft opgezegd.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan was de huidige structuur de beste? En was Beuker de beste die je kon hebben?quote:Op maandag 29 juni 2026 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe zie jij het dan? Je moet toch een structuur neerzetten en dan kan je mensen inpassen, als Jordi nu alles weer overhoop haalt en die is in de zomer van 2028 vertrokken, kan je weer opnieuw beginnen.
Als ie geen Spaans kan spreken, houdt het snel op.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan was de huidige structuur de beste? En was Beuker de beste die je kon hebben?
Ben het met je eens dat er zo snel mogelijk een duidelijk structuur moeten komen hoor. Weet alleen niet of Beuker nou echt een plek daarin hebben moet.
Die Beuker vind ik een blaaskaak, maar het gaat om de functie en het idee erachter, dat wordt gewoon weer bij het oud vuil gezet en dat vind ik wel kwalijk.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan was de huidige structuur de beste? En was Beuker de beste die je kon hebben?
Ben het met je eens dat er zo snel mogelijk een duidelijk structuur moeten komen hoor. Weet alleen niet of Beuker nou echt een plek daarin hebben moet.
eens. Dat wil hij zelf ook liever volgens mij.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat hem die functie weer oppakken nu Ziggo heeft opgezegd.
Moeten we weer een AD gaan zoekenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
eens. Dat wil hij zelf ook liever volgens mij.
En aan de andere kant lees je dat het raar is dat Ajax voor eigenlijk dezelfde rol 2 posities had. Zowel Jordi als Beuker. Wie is er dan echt verantwoordelijk?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Beuker vind ik een blaaskaak, maar het gaat om de functie en het idee erachter, dat wordt gewoon weer bij het oud vuil gezet en dat vind ik wel kwalijk.
Je kon dat ook aan zien komen, maar Geelen laat het gewoon op z'n beloop, zoals hij eigenlijk alles op z'n beloop laat.
Ben er bang voor.. naja vooral niet meer opstellen.quote:
Benieuwd hoe ze dat geflikt hebben qua salaris. Zelfde geldt voor Ter Stegen als dat lukt.quote:
Moet jij je username niet aanpassen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze dat geflikt hebben qua salaris. Zelfde geldt voor Ter Stegen als dat lukt.
Vergeet From The Trees niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:08 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Moet jij je username niet aanpassen?
Ook wel wat spelers weg die een dik salaris hadden toch? Weghorst 2,5 miljoen per jaar. En kreeg Akpom niet een achterlijk bedrag?
Ja wordt wel tijd voor een naam- en UI verandering.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:08 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ook wel wat spelers weg die een dik salaris hadden toch? Weghorst 2,5 miljoen per jaar. En kreeg Akpom niet een achterlijk bedrag?
Mannsverk was ook een Mislintat aankoop dus die zal ook wel veel knakken hebben verdiend.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:08 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Afhankelijk van de speler denk ik en wat je zelf achter de hand hebt. Maar het is lastig discussiëren als we niet weten wat hij precies gaat verdienen bij Ajax.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ja wordt wel tijd voor een naam- en UI verandering.
Dan nog, ook al zijn Weghorst en Akpom weg, lijkt me niet de bedoeling dat we opnieuw dat soort salarissen gaan uitdelen.
Spits erbij moet ook wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:31 schreef Simmertje het volgende:
Op naar een keeper en een nieuwe nummer 6. Over dat laatste lees ik eigenlijk weinig geruchten
Spits zeker, evt nog wat op de vleugels als Godts vertrekt. Berghius kan ook echt niet meer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spits erbij moet ook wel.
En het is gewoon stil met geruchten, lijkt wel of bepaalde lekken weg zijn.
Ik zou dat geen verkeerde vinden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:38 schreef Makamba_ het volgende:
Veltman wil zijn contract niet verlengen bij Brighton, Ajax DNA!!!
Dan hoeven we onszelf in ieder geval een seizoen lang niet af te vragen wie de grootste matennaaier van de Eredivisie is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik zou dat geen verkeerde vinden.
Dat is sowieso Wout Weghorst.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan hoeven we onszelf in ieder geval een seizoen lang niet af te vragen wie de grootste matennaaier van de Eredivisie is.
Nee dankje, liever niet. Die kon het 3 jaar geleden al niet meer belopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ene Daley B. is vertrokken bij Girona.
Die hoeft nou niet weer terug te komen .....
Moeten wel Gaaei, Sutalo (en Itakura) nog geloosd zien te worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik zou dat geen verkeerde vinden.
Hebben er net een linksback bij die goed kan passen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ene Daley B. is vertrokken bij Girona.
Die hoeft nou niet weer terug te komen .....
Hebben twee linksbacks erbij zelfs.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hebben er net een linksback bij die goed kan passen.
Dus neem aan dat blind niet zal komen. Al weet je het nooit
Zijn vriendin/vrouw schijnt niet terug te willen naar Nederland. Althans dat zeiden ze in de Pantelic podcast onlangs.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:38 schreef Makamba_ het volgende:
Veltman wil zijn contract niet verlengen bij Brighton, Ajax DNA!!!
Blift die toch lekker in Engeland, boeiequote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zijn vriendin/vrouw schijnt niet terug te willen naar Nederland. Althans dat zeiden ze in de Pantelic podcast onlangs.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zijn vriendin/vrouw schijnt niet terug te willen naar Nederland. Althans dat zeiden ze in de Pantelic podcast onlangs.
Al had ik niet verwacht dat mijn Ajax dna "grap" serieus zou worden genomen.quote:Vrouw & kinderen
Veltman reageert ook nog kort op een Instagram-reactie die hij afgelopen week plaatste. Plots ging het gerucht dat zijn vrouw niet geïnteresseerd is in een terugkeer naar Nederland. 'Hahahahahaha en ik ben Sinterklaas. Fake news', schreef Veltman.
"Over mij kan je alles schrijven wat je wil. De grootste nietsnut: maakt me allemaal niets uit. Er is genoeg waar ik nooit op heb gereageerd, maar als je over mijn vrouw of kinderen gaat schrijven...", zegt hij.
"Misschien was dit wel de eerste keer ooit dat ik heb gereageerd op zoiets. Het triggerde iets in mij. Ik dacht: kom op jongens, hoe kan je zulke dingen verzinnen? Daarom reageerde ik. Ik weet natuurlijk ook wel hoe de media werken, maar ja."
En Veltman heeft daar echt heel hard over gelachen .........quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dan nog een stuk of 8 andere basisspelers te gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spits erbij moet ook wel.
En het is gewoon stil met geruchten, lijkt wel of bepaalde lekken weg zijn.
Er was een overlap, het was niet dezelfde rol, maar als je dus iemand aanstelt moet je duidelijkheid scheppen en het niet op z'n beloop laten zoals nu het geval is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En aan de andere kant lees je dat het raar is dat Ajax voor eigenlijk dezelfde rol 2 posities had. Zowel Jordi als Beuker. Wie is er dan echt verantwoordelijk?
liever niet. Maar een persoon op een functie houden die niet de juiste is en die hijzelf niet als ideale functie ziet lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moeten we weer een AD gaan zoeken
De functie was juist gecreëerd omdat er onder Overmars 0 aandacht was binnen Ajax voor iets anders dan het eerste. Dat Beuker mee ging doen met transfers was ook helemaal niet het plan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er was een overlap, het was niet dezelfde rol, maar als je dus iemand aanstelt moet je duidelijkheid scheppen en het niet op z'n beloop laten zoals nu het geval is.
Achteraf kunnen wij het ook wel beoordelen, maar degene die het beleid uit moet stippelen moet dat voor zijn, heel zwak management.
De Vrij is niet vrij meer.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig lijstje met voetballers die geen club hebben.
Vrijwel allemaal ver over de heuvel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig lijstje met voetballers die geen club hebben.
Ja eens. Alleen Yann Sommer werd terecht al eerder genoemd.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:59 schreef Black-Death het volgende:
Tsja de meeste spelers op dat lijstje zijn transfervrij met een reden
Vlahovic, Brandt en Goretzka mogen van mij best komen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vrijwel allemaal ver over de heuvel.
Nu Beuker eruit moet gaat hij ook maar weg.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:04 schreef GertKuyt het volgende:
Als adviseur, einde verhaal Louis van Gaal.
Dat rijmt.
Uiteindelijk wss heel weinig; een Heitinga deed volgens mij helemaal niets met de adviezen van Van Gaal. Wss omdat ie het allemaal niet begreep..quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet dat het niet echt te meten is,
maar ben wel zeer benieuwd wat nou de meerwaarde van Van Gaal geweest is.
Wel goed van Sjon dat die niet naar videobanden keek waarin die Argentijnse spitsen kon zien die niet konden omvallen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:11 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Uiteindelijk wss heel weinig; een Heitinga deed volgens mij helemaal niets met de adviezen van Van Gaal. Wss omdat ie het allemaal niet begreep..
"En een penalty nemen kan ie ook al"quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel goed van Sjon dat die niet naar videobanden keek waarin die Argentijnse spitsen kon zien die niet konden omvallen.
Van Kanu naar een taxichauffeur , stukje ontiegelijk wanbestuur om de directeur betaald voetbal niet te ontslaan.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"En een penalty nemen kan ie ook al"
Ik zie het gewoon gebeuren, hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:07 schreef Black-Death het volgende:
Hoop niet dat Blind als de nieuwe nr 6 gehaald wordt
Probleem met Van Gaal was ook dat hij vindt dat AZ de beste jeugdopleiding heeft, maar dat komt omdat hij altijd naar het team kijkt in plaats van het individu, wat bij opleiden veel belangrijker is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet dat het niet echt te meten is,
maar ben wel zeer benieuwd wat nou de meerwaarde van Van Gaal geweest is.
Kan je ook 2 jaar van maken , die was zijn macht gelijk kwijt gezien een aantal aanstellingen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Probleem met Van Gaal was ook dat hij vindt dat AZ de beste jeugdopleiding heeft, maar dat komt omdat hij altijd naar het team kijkt in plaats van het individu, wat bij opleiden veel belangrijker is.
Dus ben wel benieuwd of zijn protegé er wat van gebakken heeft de afgelopen 2,5 jaar, ik vrees van niet.
Als hij fit is dan heb je een uitstekende keeper.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ben benieuwd, grote naam maar heeft afgelopen seizoen amper gespeeld toch?
Is al fitquote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als hij fit is dan heb je een uitstekende keeper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |