abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221146489
Als Ter Stegen wel naar Ajax wil, weet je al dat er iets niet pluis is.
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:08:21 #102
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221146503
Leuke quote wel:

quote:
De 'td' moet nog wel een oplossing vinden voor het forse salaris dat de Duitser opstrijkt bij Barcelona: naar verluidt vijftien miljoen euro per jaar.
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:08:35 #103
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221146506


Schoppen die zooi
RED ONS HENNIEGOD
pi_221146520
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]

Schoppen die zooi
Je ziet niet vaak een blanke op een fatbike.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221146670
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:09 schreef Makamba_ het volgende:
Van Boomen lijkt af te zien van nog een jaar met een bizar salaris.
dat ziet er idd goed uit. Die verdient ook bizar veel dacht ik
pi_221146764
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuke quote wel:
[..]

Alvast voor 10 jaar de tv rechten verkopen
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:02:47 #107
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221146851
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
Dus nog steeds Paes dan? Of mag die ook weg?
Die wordt toch 'gewoon' 2e/3e keeper, waar hij al voor gehaald was.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:03:01 #108
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221146853
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:35 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
dat ziet er idd goed uit. Die verdient ook bizar veel dacht ik
2.5-3 miljoen. Koekoek.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:06:59 #109
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221146887
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:51 schreef Adames het volgende:

[..]
Alvast voor 10 jaar de tv rechten verkopen
De lucht boven de toekomst verpachten!
Life is what you make it.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:07:55 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221146895
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
2.5-3 miljoen. Koekoek.
Dat was door die CL premie meen ik, dat is dit seizoen uiteraard minder, maar nog steeds teveel.
pi_221146925
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]

Schoppen die zooi
Hopelijk niet door het Vondelpark!
pi_221146927
Moet zeggen dat ik wel benieuwd wordt naar “het nieuwe Ajax”. Allemaal rammend dure spelers waar ze nu mee bezig zijn. Als je er de weg omhoog mee kan inzetten, prima, maar het kan ook faliekant mislukken, en dan zit je potentieel nog jaren met de (spreekwoordelijke) gebakken peren.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_221146928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:10 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Je ziet niet vaak een blanke op een fatbike.
Nou in Hilversum rijdt iedereen ermee
pi_221147221
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:10 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Je ziet niet vaak een blanke op een fatbike.
Zeker niet boven de 15.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_221147272
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:13 schreef De_Pel het volgende:
Moet zeggen dat ik wel benieuwd wordt naar “het nieuwe Ajax”. Allemaal rammend dure spelers waar ze nu mee bezig zijn. Als je er de weg omhoog mee kan inzetten, prima, maar het kan ook faliekant mislukken, en dan zit je potentieel nog jaren met de (spreekwoordelijke) gebakken peren.
Het is gewoon een gebrek aan visie natuurlijk. Gaan voor de snelle hap om volgend jaar maar niet meteen weer in de problemen te komen. Investeren in duurzaamheid vraagt om visie en juist dat ontbreekt bij onze vrienden in Amsterdam, dan is het inderdaad makkelijker om maar een paar 34-jarige vedettes te halen.
pi_221147347
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:13 schreef De_Pel het volgende:
Moet zeggen dat ik wel benieuwd wordt naar “het nieuwe Ajax”. Allemaal rammend dure spelers waar ze nu mee bezig zijn. Als je er de weg omhoog mee kan inzetten, prima, maar het kan ook faliekant mislukken, en dan zit je potentieel nog jaren met de (spreekwoordelijke) gebakken peren.
Bedankt voor dit verhelderende inzicht :)
pi_221147375
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:58 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het is gewoon een gebrek aan visie natuurlijk. Gaan voor de snelle hap om volgend jaar maar niet meteen weer in de problemen te komen. Investeren in duurzaamheid vraagt om visie en juist dat ontbreekt bij onze vrienden in Amsterdam, dan is het inderdaad makkelijker om maar een paar 34-jarige vedettes te halen.
Niet met je eens, er wordt mega in de jeugd geinvesteerd met allerlei spelers die ofwel nieuwe contracten krijgen ofwel van buitenaf worden gehaald.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221147933
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:07 schreef Adames het volgende:

[..]
Bedankt voor dit verhelderende inzicht :)
Graag gedaan vriend
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_221147976
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:58 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het is gewoon een gebrek aan visie natuurlijk. Gaan voor de snelle hap om volgend jaar maar niet meteen weer in de problemen te komen. Investeren in duurzaamheid vraagt om visie en juist dat ontbreekt bij onze vrienden in Amsterdam, dan is het inderdaad makkelijker om maar een paar 34-jarige vedettes te halen.
Voor een keeper is 34 nog niet zo oud. Die andere gasten zijn 28-30. De vraag is vooral wat ze er voor betalen. Als je bij wijze van 4 miljoen salaris betaal voor een blessuregevoelige keepert, dan neem je nogal een risico. Kost het je een miljoentje (onwaarschijnlijk) en kun je nog een basiswaardige keep vastleggen dan is het een heel ander verhaal.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:18:14 #120
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221147990
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:10 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Niet met je eens, er wordt mega in de jeugd geinvesteerd met allerlei spelers die ofwel nieuwe contracten krijgen ofwel van buitenaf worden gehaald.
Is ook onzin wat hij zegt, ik heb overigens nog geen nieuwe 34 jarige vedettes gezien, maar het lijkt me duidelijk dat dit Ajax dragende spelers nodig heeft.
Z'n vader deed niet anders door Arnold Muhren, Ronald Spelbos en dat soort jongens te halen om die jonge garde te helpen snel volwassen te worden.
pi_221148018
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Is ook onzin wat hij zegt, ik heb overigens nog geen nieuwe 34 jarige vedettes gezien, maar het lijkt me duidelijk dat dit Ajax dragende spelers nodig heeft.
Z'n vader deed niet anders door Arnold Muhren, Ronald Spelbos en dat soort jongens te halen om die jonge garde te helpen snel volwassen te worden.
Het is wat Berghuis bij de NOS zei: een 6/vervanger voor Henderson help je het team het meest mee, met ook 19 verschillende samenstellingen van het middenveld.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:22:41 #122
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221148075
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Is ook onzin wat hij zegt, ik heb overigens nog geen nieuwe 34 jarige vedettes gezien, maar het lijkt me duidelijk dat dit Ajax dragende spelers nodig heeft.
Z'n vader deed niet anders door Arnold Muhren, Ronald Spelbos en dat soort jongens te halen om die jonge garde te helpen snel volwassen te worden.
Er zijn nog wel bepaalde spelers in de selectie met de leeftijd en de banden die nog steeds zichzelf willen helpen.
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:27:57 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221148136
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Er zijn nog wel bepaalde spelers in de selectie met de leeftijd en de banden die nog steeds zichzelf willen helpen.
Die kunnen het blijkbaar niet, al had ik wat dat betreft wel meer van Berghuis verwacht, van Klaasen weet je gewoon dat hij meer dan genoeg aan zichzelf heeft.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:28:58 #124
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221148146
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Die kunnen het blijkbaar niet, al had ik wat dat betreft wel meer van Berghuis verwacht, van Klaasen weet je gewoon dat hij meer dan genoeg aan zichzelf heeft.
Berghuis was een half jaar goed en toen besloot die om voor de rest maar geblesseerd te zijn/het naar de mond praten van mensen die beslissen of die mag blijven. Nog steeds.
RED ONS HENNIEGOD
pi_221148420
Denk dat je voornamelijk behoefte hebt aan dragende spelers die daadwerkelijk dragen en niet vorstelijk vangen op de bank of bij de fysiotherapeut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')