quote:De 'td' moet nog wel een oplossing vinden voor het forse salaris dat de Duitser opstrijkt bij Barcelona: naar verluidt vijftien miljoen euro per jaar.
Je ziet niet vaak een blanke op een fatbike.quote:
dat ziet er idd goed uit. Die verdient ook bizar veel dacht ikquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:09 schreef Makamba_ het volgende:
Van Boomen lijkt af te zien van nog een jaar met een bizar salaris.
Die wordt toch 'gewoon' 2e/3e keeper, waar hij al voor gehaald was.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
Dus nog steeds Paes dan? Of mag die ook weg?
2.5-3 miljoen. Koekoek.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat ziet er idd goed uit. Die verdient ook bizar veel dacht ik
De lucht boven de toekomst verpachten!quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Alvast voor 10 jaar de tv rechten verkopen
Dat was door die CL premie meen ik, dat is dit seizoen uiteraard minder, maar nog steeds teveel.quote:
Nou in Hilversum rijdt iedereen ermeequote:Op donderdag 25 juni 2026 17:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je ziet niet vaak een blanke op een fatbike.
Zeker niet boven de 15.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je ziet niet vaak een blanke op een fatbike.
Het is gewoon een gebrek aan visie natuurlijk. Gaan voor de snelle hap om volgend jaar maar niet meteen weer in de problemen te komen. Investeren in duurzaamheid vraagt om visie en juist dat ontbreekt bij onze vrienden in Amsterdam, dan is het inderdaad makkelijker om maar een paar 34-jarige vedettes te halen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:13 schreef De_Pel het volgende:
Moet zeggen dat ik wel benieuwd wordt naar “het nieuwe Ajax”. Allemaal rammend dure spelers waar ze nu mee bezig zijn. Als je er de weg omhoog mee kan inzetten, prima, maar het kan ook faliekant mislukken, en dan zit je potentieel nog jaren met de (spreekwoordelijke) gebakken peren.
Bedankt voor dit verhelderende inzichtquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:13 schreef De_Pel het volgende:
Moet zeggen dat ik wel benieuwd wordt naar “het nieuwe Ajax”. Allemaal rammend dure spelers waar ze nu mee bezig zijn. Als je er de weg omhoog mee kan inzetten, prima, maar het kan ook faliekant mislukken, en dan zit je potentieel nog jaren met de (spreekwoordelijke) gebakken peren.
Niet met je eens, er wordt mega in de jeugd geinvesteerd met allerlei spelers die ofwel nieuwe contracten krijgen ofwel van buitenaf worden gehaald.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is gewoon een gebrek aan visie natuurlijk. Gaan voor de snelle hap om volgend jaar maar niet meteen weer in de problemen te komen. Investeren in duurzaamheid vraagt om visie en juist dat ontbreekt bij onze vrienden in Amsterdam, dan is het inderdaad makkelijker om maar een paar 34-jarige vedettes te halen.
Graag gedaan vriendquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Bedankt voor dit verhelderende inzicht
Voor een keeper is 34 nog niet zo oud. Die andere gasten zijn 28-30. De vraag is vooral wat ze er voor betalen. Als je bij wijze van 4 miljoen salaris betaal voor een blessuregevoelige keepert, dan neem je nogal een risico. Kost het je een miljoentje (onwaarschijnlijk) en kun je nog een basiswaardige keep vastleggen dan is het een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is gewoon een gebrek aan visie natuurlijk. Gaan voor de snelle hap om volgend jaar maar niet meteen weer in de problemen te komen. Investeren in duurzaamheid vraagt om visie en juist dat ontbreekt bij onze vrienden in Amsterdam, dan is het inderdaad makkelijker om maar een paar 34-jarige vedettes te halen.
Is ook onzin wat hij zegt, ik heb overigens nog geen nieuwe 34 jarige vedettes gezien, maar het lijkt me duidelijk dat dit Ajax dragende spelers nodig heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Niet met je eens, er wordt mega in de jeugd geinvesteerd met allerlei spelers die ofwel nieuwe contracten krijgen ofwel van buitenaf worden gehaald.
Het is wat Berghuis bij de NOS zei: een 6/vervanger voor Henderson help je het team het meest mee, met ook 19 verschillende samenstellingen van het middenveld.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook onzin wat hij zegt, ik heb overigens nog geen nieuwe 34 jarige vedettes gezien, maar het lijkt me duidelijk dat dit Ajax dragende spelers nodig heeft.
Z'n vader deed niet anders door Arnold Muhren, Ronald Spelbos en dat soort jongens te halen om die jonge garde te helpen snel volwassen te worden.
Er zijn nog wel bepaalde spelers in de selectie met de leeftijd en de banden die nog steeds zichzelf willen helpen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook onzin wat hij zegt, ik heb overigens nog geen nieuwe 34 jarige vedettes gezien, maar het lijkt me duidelijk dat dit Ajax dragende spelers nodig heeft.
Z'n vader deed niet anders door Arnold Muhren, Ronald Spelbos en dat soort jongens te halen om die jonge garde te helpen snel volwassen te worden.
Die kunnen het blijkbaar niet, al had ik wat dat betreft wel meer van Berghuis verwacht, van Klaasen weet je gewoon dat hij meer dan genoeg aan zichzelf heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er zijn nog wel bepaalde spelers in de selectie met de leeftijd en de banden die nog steeds zichzelf willen helpen.
Berghuis was een half jaar goed en toen besloot die om voor de rest maar geblesseerd te zijn/het naar de mond praten van mensen die beslissen of die mag blijven. Nog steeds.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kunnen het blijkbaar niet, al had ik wat dat betreft wel meer van Berghuis verwacht, van Klaasen weet je gewoon dat hij meer dan genoeg aan zichzelf heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |