quote:De 'td' moet nog wel een oplossing vinden voor het forse salaris dat de Duitser opstrijkt bij Barcelona: naar verluidt vijftien miljoen euro per jaar.
Je ziet niet vaak een blanke op een fatbike.quote:
dat ziet er idd goed uit. Die verdient ook bizar veel dacht ikquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:09 schreef Makamba_ het volgende:
Van Boomen lijkt af te zien van nog een jaar met een bizar salaris.
Die wordt toch 'gewoon' 2e/3e keeper, waar hij al voor gehaald was.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
Dus nog steeds Paes dan? Of mag die ook weg?
2.5-3 miljoen. Koekoek.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat ziet er idd goed uit. Die verdient ook bizar veel dacht ik
De lucht boven de toekomst verpachten!quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Alvast voor 10 jaar de tv rechten verkopen
Dat was door die CL premie meen ik, dat is dit seizoen uiteraard minder, maar nog steeds teveel.quote:
Nou in Hilversum rijdt iedereen ermeequote:Op donderdag 25 juni 2026 17:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je ziet niet vaak een blanke op een fatbike.
Zeker niet boven de 15.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je ziet niet vaak een blanke op een fatbike.
Het is gewoon een gebrek aan visie natuurlijk. Gaan voor de snelle hap om volgend jaar maar niet meteen weer in de problemen te komen. Investeren in duurzaamheid vraagt om visie en juist dat ontbreekt bij onze vrienden in Amsterdam, dan is het inderdaad makkelijker om maar een paar 34-jarige vedettes te halen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:13 schreef De_Pel het volgende:
Moet zeggen dat ik wel benieuwd wordt naar “het nieuwe Ajax”. Allemaal rammend dure spelers waar ze nu mee bezig zijn. Als je er de weg omhoog mee kan inzetten, prima, maar het kan ook faliekant mislukken, en dan zit je potentieel nog jaren met de (spreekwoordelijke) gebakken peren.
Bedankt voor dit verhelderende inzichtquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:13 schreef De_Pel het volgende:
Moet zeggen dat ik wel benieuwd wordt naar “het nieuwe Ajax”. Allemaal rammend dure spelers waar ze nu mee bezig zijn. Als je er de weg omhoog mee kan inzetten, prima, maar het kan ook faliekant mislukken, en dan zit je potentieel nog jaren met de (spreekwoordelijke) gebakken peren.
Niet met je eens, er wordt mega in de jeugd geinvesteerd met allerlei spelers die ofwel nieuwe contracten krijgen ofwel van buitenaf worden gehaald.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is gewoon een gebrek aan visie natuurlijk. Gaan voor de snelle hap om volgend jaar maar niet meteen weer in de problemen te komen. Investeren in duurzaamheid vraagt om visie en juist dat ontbreekt bij onze vrienden in Amsterdam, dan is het inderdaad makkelijker om maar een paar 34-jarige vedettes te halen.
Graag gedaan vriendquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Bedankt voor dit verhelderende inzicht
Voor een keeper is 34 nog niet zo oud. Die andere gasten zijn 28-30. De vraag is vooral wat ze er voor betalen. Als je bij wijze van 4 miljoen salaris betaal voor een blessuregevoelige keepert, dan neem je nogal een risico. Kost het je een miljoentje (onwaarschijnlijk) en kun je nog een basiswaardige keep vastleggen dan is het een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is gewoon een gebrek aan visie natuurlijk. Gaan voor de snelle hap om volgend jaar maar niet meteen weer in de problemen te komen. Investeren in duurzaamheid vraagt om visie en juist dat ontbreekt bij onze vrienden in Amsterdam, dan is het inderdaad makkelijker om maar een paar 34-jarige vedettes te halen.
Is ook onzin wat hij zegt, ik heb overigens nog geen nieuwe 34 jarige vedettes gezien, maar het lijkt me duidelijk dat dit Ajax dragende spelers nodig heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Niet met je eens, er wordt mega in de jeugd geinvesteerd met allerlei spelers die ofwel nieuwe contracten krijgen ofwel van buitenaf worden gehaald.
Het is wat Berghuis bij de NOS zei: een 6/vervanger voor Henderson help je het team het meest mee, met ook 19 verschillende samenstellingen van het middenveld.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook onzin wat hij zegt, ik heb overigens nog geen nieuwe 34 jarige vedettes gezien, maar het lijkt me duidelijk dat dit Ajax dragende spelers nodig heeft.
Z'n vader deed niet anders door Arnold Muhren, Ronald Spelbos en dat soort jongens te halen om die jonge garde te helpen snel volwassen te worden.
Er zijn nog wel bepaalde spelers in de selectie met de leeftijd en de banden die nog steeds zichzelf willen helpen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook onzin wat hij zegt, ik heb overigens nog geen nieuwe 34 jarige vedettes gezien, maar het lijkt me duidelijk dat dit Ajax dragende spelers nodig heeft.
Z'n vader deed niet anders door Arnold Muhren, Ronald Spelbos en dat soort jongens te halen om die jonge garde te helpen snel volwassen te worden.
Die kunnen het blijkbaar niet, al had ik wat dat betreft wel meer van Berghuis verwacht, van Klaasen weet je gewoon dat hij meer dan genoeg aan zichzelf heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er zijn nog wel bepaalde spelers in de selectie met de leeftijd en de banden die nog steeds zichzelf willen helpen.
Berghuis was een half jaar goed en toen besloot die om voor de rest maar geblesseerd te zijn/het naar de mond praten van mensen die beslissen of die mag blijven. Nog steeds.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kunnen het blijkbaar niet, al had ik wat dat betreft wel meer van Berghuis verwacht, van Klaasen weet je gewoon dat hij meer dan genoeg aan zichzelf heeft.
Ene Frank R. kwam terug om de jonge groep te helpen de CL te winnen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oeh. Zou best een hoop kunnen betekenen als hij nog fit is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
Volgende gerucht,
er schijnt contact gezocht te zijn met Julian Brandt,
48-voudig Duits international, nu transfervrij.
https://www.voetbalprimeu(...)r-julian-brandt.html
Jammer dat hij niet verkocht is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:12 schreef StevenHyde het volgende:
Alders nog een jaartje naar Telstar lees ik (ajax.nl). Veel mutaties ineens zo vandaag
Speelde vorig seizoen blijkbaar 29 wedstrijden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh. Zou best een hoop kunnen betekenen als hij nog fit is.
Dat was een noodoplossing in de winter. Als ze dat nu weer een heel seizoen van plan zijn, zo vroeg in de window, zou het wanbeleid eerste klas zijn. Nou staat Barca daar ook al jaren bekend om, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:57 schreef Wotte het volgende:
Las laatst dat Barcelona 90% van het salaris van Ter Stegen betaalde bij Girona. Dat zijn wel leuke deals.
Triest verhaal zegquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:48 schreef TLC het volgende:
Triest nieuws :
Drenkeling Limburg is bekerheld van Hercules
De zwemmer die gisteravond overleed bij een botsing met een boot in het Limburgse Middelaar is amateurvoetballer Mats Grotenbreg. Hij speelde voor USV Hercules en werd landelijk bekend door zijn winnende doelpunt tegen Ajax, in de bekerstunt van eind 2023. Hij deed ook mee aan het meest recente seizoen van datingshow The Bachelorette.
Voetballer Giovanni Büttner meldt de dood van de 28-jarige Grotenbreg op Instagram. "Geen woorden voor", schrijft hij erbij. "Zes jaar met elkaar gevoetbald en kreeg het telefoontje met het verschrikkelijke nieuws." De oud-trainer van Grotenbreg bij de club Jonge Kracht uit Huissen, Gerrit-Jan Barten, zegt tegen De Gelderlander kapot te zijn van het nieuws. "Dit is niet te bevatten. Mats was een super gozer. Altijd vrolijk en genietend van het leven."
(NOS)
Waarom zou je dan niet zo goed zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:53 schreef Black-Death het volgende:
Als je 20 bent en je wordt nog gehaald, ben je toch gewoon niet zo goed? Of zie ik dit nou echt fout?
Geen enkele Ajacied in de technische staf…quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
What could possibly go wrong:
Ajax presenteert volledige technische staf van Míchel
Ajax heeft bij de start van de voorbereiding op het seizoen 2026/27 de volledige technische staf gepresenteerd. Terwijl de selectie vrijdag de eerste groepstraining afwerkte, werd ook duidelijk met welke staf de nieuwe hoofdtrainer Míchel komend seizoen gaat werken.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)sche-staf-van-michel
Announce Maduro.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Geen enkele Ajacied in de technische staf…
Kan het eindelijk weer eens wat worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Geen enkele Ajacied in de technische staf…
Oh ik typte te snel. Die linksback wordt gehaald voor JONG. Bijzonder..quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet zo goed zijn?
Neem Hato even als voorbeeld.
Mwah, ze geven aan dat hij moet wennen. Zo zijn er wel meer geweest.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh ik typte te snel. Die linksback wordt gehaald voor JONG. Bijzonder..
Deze zit wel op voetballen hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh ik typte te snel. Die linksback wordt gehaald voor JONG. Bijzonder..
Geen siesta voor Jordi in Amsterdam.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:12 schreef StevenHyde het volgende:
Alders nog een jaartje naar Telstar lees ik (ajax.nl). Veel mutaties ineens zo vandaag
Zeer triest nieuws dit.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:48 schreef TLC het volgende:
Triest nieuws :
Drenkeling Limburg is bekerheld van Hercules
De zwemmer die gisteravond overleed bij een botsing met een boot in het Limburgse Middelaar is amateurvoetballer Mats Grotenbreg. Hij speelde voor USV Hercules en werd landelijk bekend door zijn winnende doelpunt tegen Ajax, in de bekerstunt van eind 2023. Hij deed ook mee aan het meest recente seizoen van datingshow The Bachelorette.
Voetballer Giovanni Büttner meldt de dood van de 28-jarige Grotenbreg op Instagram. "Geen woorden voor", schrijft hij erbij. "Zes jaar met elkaar gevoetbald en kreeg het telefoontje met het verschrikkelijke nieuws." De oud-trainer van Grotenbreg bij de club Jonge Kracht uit Huissen, Gerrit-Jan Barten, zegt tegen De Gelderlander kapot te zijn van het nieuws. "Dit is niet te bevatten. Mats was een super gozer. Altijd vrolijk en genietend van het leven."
(NOS)
Als je uit rotterdam bent komen fietsen, moet je vroeg op staan. Dan is het in de regel iets koelerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:08 schreef StevenHyde het volgende:
Vond vooral bij Berghuis op zijn fatbike opvallend dat hij lange mauwen had. Wat een gek met dit weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |