Idd wel confronterend eigenlijkquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:16 schreef StevenHyde het volgende:
Nooit kunnen denken dat Ajax ooit zo ver zou afglijden dat ik blij zou zijn wanneer Veltman zou terugkeren
Maar laat maar komen inderdaad.
Kan wel ballen. Zie je aan de motoriek. Godverdomme wat flauw @maxi-musquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:09 schreef StevenHyde het volgende:
Monserrate is in beeld met het oog op de toekomst. Hij kan als aanvallende middenvelder spelen, maar ook als buitenspeler. Hij zal in eerste instantie, áls Ajax en Atlético de deal rond weten te maken, aansluiten bij Jong Ajax. Monserrate heeft nog een contract tot medio 2027 en speelde tot dusver twee duels in de hoofdmacht van Atléti.
Aldus vi.nl
Kent de club, kent de stad, zit een goeie kop opquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zou me niet verkeerd lijken. Bak ervaring rijker, goeie instellling.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Kent de club, kent de stad, zit een goeie kop op
Briljante actie.quote:
Wat mij, behalve deze actie, het meeste van Joël Veltman is bijgebleven is dat hij in een interview zei dat hij ieder jaar twee weken op vakantie naar Las Vegas gaatquote:
Gokken is voor tokkies.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wat mij, behalve deze actie, het meeste van Joël Veltman is bijgebleven is dat hij in een interview zei dat hij ieder jaar twee weken op vakantie naar Las Vegas gaat
Klinkt positief allemaal.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:39 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ief-vertrek-bij-ajax
Angers staat op het punt vd Boomen te kopen. Mooi werk.
En nu steeds serieuzere geruchten dat Ajax Ter Stegen gaat huren.
Ik neem vi bij dit soort transfergeruchten wel serieus.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:50 schreef Black-Death het volgende:
VI meldt ook dat het de goede kant op gaat tussen Ajax en Ciao Henrique.
Geen idee hoeveel waarde we daaraan moeten hechten, maar oke.
Die back heeft ook een verleden . Tel daarbij glibberaar Berghius en nog wat volk op en de belangrijkste prioriteit lijkt me geen Ossenworst-artsen en therapeuten meer maar wat duurder vakvolk.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:01 schreef Black-Death het volgende:
Maar goed, gezien de blessuregevoeligheid van Ter Stegen hebben dus alsnog het halve seizoen Paes op doel
Zo dachten ze bij Torino vast ook toen Bijlow kwam.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:01 schreef Black-Death het volgende:
Maar goed, gezien de blessuregevoeligheid van Ter Stegen hebben dus alsnog het halve seizoen Paes op doel
Bijlow heeft niet veel gespeeld voor Torino iddquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo dachten ze bij Torino vast ook toen Bijlow kwam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |