abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:33:56 #51
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221128792
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:36 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik zou Afellay wel willen zien.
Hij is regelmatig op tv, dus sla je slag!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221130059
'' Caio Henrique is dichtbij om de eerste zomeraanwinst van Ajax te worden. De Amsterdammers hebben een akkoord bereikt met AS Monaco en betalen minimaal tien miljoen euro voor de 28-jarige vleugelverdediger. De transfersom kan mogelijk nog met vier miljoen euro oplopen vanwege afgesproken bonussen, zo melden bronnen aan ESPN. ''

  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:27:20 #53
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221130400
https://www.vi.nl/nieuws/(...)lijk-akkoord-ver-weg

We gaan het met deze groep doen

quote:
Transfer Caio Henrique naar Ajax loopt vertraging op: persoonlijk akkoord ver weg
Vandaag om 20:10
Update: Vandaag om 20:13
Geschreven door
Lentin Goodijk
en
Tim van Duijn
De transfer van Caio Henrique (28) naar Ajax heeft vertraging opgelopen. Ajax is er met AS Monaco uit over de transfersom, maar een persoonlijk akkoord met de speler is er nog niet.


Transfer Caio Henrique naar Ajax loopt vertraging op: persoonlijk akkoord ver weg
Caio Henrique staat niet onwelwillend tegenover een overstap naar Ajax, maar een akkoord met de speler is er nog niet en is ook nog niet in zicht. Ajax is er met Monaco wel al uit over de transfersom van zo'n tien miljoen euro. Of Ajax er met Caio Henrique uit gaat komen, is de vraag.

Met Owen Wijndal, Lucas Rosa en eventueel nog Jorthy Mokio heeft Ajax nog een aantal spelers die op linksback kunnen spelen. Aan het einde van dit kalenderjaar keert Gaston Ávila terug van zijn verhuurperiode bij Rosario Central.

Ajax begint vrijdag 26 juni aan de eerste training van het seizoen.

RED ONS HENNIEGOD
pi_221130490
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)lijk-akkoord-ver-weg

We gaan het met deze groep doen
[..]
[ afbeelding ]
Niet Wijndal
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:35:00 #55
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221130507
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:34 schreef Wotte het volgende:

[..]
Niet Wijndal
Jawel , en Josip de Sutaloo , Anton de Gaei en Edo Ophofgenot
RED ONS HENNIEGOD
pi_221131848
Kansloos :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221132744
Baas linksback, Janse erin en door.
pi_221134031
Beuker lijkt prima werk te leveren.

https://www.ajaxshowtime.(...)-nieuwe-talenten-aan
pi_221134220
Ben bang dat het een hele schrale transferzomer gaat worden.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221134616
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:30 schreef Black-Death het volgende:
Ben bang dat het een hele schrale transferzomer gaat worden.
Is de transfermarkt al open dan? :?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_221134619
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:21 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Is de transfermarkt al open dan? :?
Nee, maar het scenario speelt zich elke keer af.

Interesse in een of andere uitgerangeerde of half geblesseerde speler uit het netwerk van Jordi --> lijkt onhaalbaar --> "oeh ja nee hij wil echt graag komen" ---> salariseisen te gortig ---> nee toch niet ---> "we gaan het doen met deze selectie"

Lekker met Konadu, Fitz-Jim, Berghuis.. :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221134632
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:22 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Nee, maar het scenario speelt zich elke keer af.

We gaan het zien ....
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:09:16 #63
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221134924
Ja ik had al wel transfers verwacht/gehoopt. Scheelt wel dat t lek naar de Telegraaf dicht is. Beter voor de club, maar voor de fan wel lastiger inschatten wat er speelt ;)
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:18:56 #64
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221134977
Straks worden we weer in verband gebracht met Samuel Eto'o of Marko Pantelic.

De media gaan gewoon weer zelfde rijtje af als elke zomer. Het liefst is het een speler die eerder in verband is gebracht met Ajax of een HOLLANDER want we kijken enkel NOS Studio Sport.

Heeft met waarheid niets te doen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:43:17 #65
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221135137
Gelukkig is er WK, hoef ik me een dikke maand niet druk te maken om Circus Ajax.
pi_221135152
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
Ja ik had al wel transfers verwacht/gehoopt. Scheelt wel dat t lek naar de Telegraaf dicht is. Beter voor de club, maar voor de fan wel lastiger inschatten wat er speelt ;)
De Telegraaf heeft geen bronnen nodig
pi_221135246
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:44 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
De Telegraaf heeft geen bronnen nodig
Inderdaad, alleen een AI tool :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221135832
Volgens het immer betrouwbare Voetbalzone is Ajax dicht bij het aantrekken van een middenvelder van Atletico, genaamd Jano Monserrate. Heeft 2 duels in de hoofdmacht gespeeld daar.

Echt een brok ervaring dus :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:42:50 #69
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221135936
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:28 schreef Black-Death het volgende:
Volgens het immer betrouwbare Voetbalzone is Ajax dicht bij het aantrekken van een middenvelder van Atletico, genaamd Jano Monserrate. Heeft 2 duels in de hoofdmacht gespeeld daar.

Echt een brok ervaring dus :')
“ De clubs zijn er zo goed als uit maar de speler zelf heeft te hoge eisen of heeft geen trek in de transfer en wilt het liefst in Spanje blijven “

Jordied
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:09:40 #70
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221136210
Monserrate is in beeld met het oog op de toekomst. Hij kan als aanvallende middenvelder spelen, maar ook als buitenspeler. Hij zal in eerste instantie, áls Ajax en Atlético de deal rond weten te maken, aansluiten bij Jong Ajax. Monserrate heeft nog een contract tot medio 2027 en speelde tot dusver twee duels in de hoofdmacht van Atléti.

Aldus vi.nl
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:10:05 #71
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221136221
We gaan voor kampioenschap met Jong Ajax terwijl Ajax 1 degradeert

#Droomplan
pi_221136336
Even afwachten jongens. We hebben in ieder geval een technische directeur met een decennia ervaring in de functie. Het is gelukkig niet zo dat we moeten hopen dat een of andere Belgisch broekje de Messiah is.
pi_221136887
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:09 schreef StevenHyde het volgende:
Monserrate is in beeld met het oog op de toekomst. Hij kan als aanvallende middenvelder spelen, maar ook als buitenspeler. Hij zal in eerste instantie, áls Ajax en Atlético de deal rond weten te maken, aansluiten bij Jong Ajax. Monserrate heeft nog een contract tot medio 2027 en speelde tot dusver twee duels in de hoofdmacht van Atléti.

Aldus vi.nl
Volg de jeugd van Atletico al een tijdje. Dit is zeker geen versterking.
pi_221136957
quote:
Joël Veltman heeft zijn vertrek bij Brighton & Hove Albion bevestigd. ‘Zes jaar Premier League was een droom. Voel me gewaardeerd, maar zou een mooi avontuur aan willen gaan. Het is spannend om te zien wat er komt, maar het vuurtje brandt nog enorm.’
Announce Veltman
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221137023
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:04 schreef franklop het volgende:

[..]
Announce Veltman
Zou me niet verkeerd lijken. Bak ervaring rijker, goeie instellling.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')