Vrijwel allemaal ver over de heuvel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig lijstje met voetballers die geen club hebben.
Ja eens. Alleen Yann Sommer werd terecht al eerder genoemd.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:59 schreef Black-Death het volgende:
Tsja de meeste spelers op dat lijstje zijn transfervrij met een reden
Vlahovic, Brandt en Goretzka mogen van mij best komen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vrijwel allemaal ver over de heuvel.
Nu Beuker eruit moet gaat hij ook maar weg.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:04 schreef GertKuyt het volgende:
Als adviseur, einde verhaal Louis van Gaal.
Dat rijmt.
Uiteindelijk wss heel weinig; een Heitinga deed volgens mij helemaal niets met de adviezen van Van Gaal. Wss omdat ie het allemaal niet begreep..quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet dat het niet echt te meten is,
maar ben wel zeer benieuwd wat nou de meerwaarde van Van Gaal geweest is.
Wel goed van Sjon dat die niet naar videobanden keek waarin die Argentijnse spitsen kon zien die niet konden omvallen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:11 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Uiteindelijk wss heel weinig; een Heitinga deed volgens mij helemaal niets met de adviezen van Van Gaal. Wss omdat ie het allemaal niet begreep..
"En een penalty nemen kan ie ook al"quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel goed van Sjon dat die niet naar videobanden keek waarin die Argentijnse spitsen kon zien die niet konden omvallen.
Van Kanu naar een taxichauffeur , stukje ontiegelijk wanbestuur om de directeur betaald voetbal niet te ontslaan.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"En een penalty nemen kan ie ook al"
Ik zie het gewoon gebeuren, hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:07 schreef Black-Death het volgende:
Hoop niet dat Blind als de nieuwe nr 6 gehaald wordt
Probleem met Van Gaal was ook dat hij vindt dat AZ de beste jeugdopleiding heeft, maar dat komt omdat hij altijd naar het team kijkt in plaats van het individu, wat bij opleiden veel belangrijker is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet dat het niet echt te meten is,
maar ben wel zeer benieuwd wat nou de meerwaarde van Van Gaal geweest is.
Kan je ook 2 jaar van maken , die was zijn macht gelijk kwijt gezien een aantal aanstellingen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Probleem met Van Gaal was ook dat hij vindt dat AZ de beste jeugdopleiding heeft, maar dat komt omdat hij altijd naar het team kijkt in plaats van het individu, wat bij opleiden veel belangrijker is.
Dus ben wel benieuwd of zijn protegé er wat van gebakken heeft de afgelopen 2,5 jaar, ik vrees van niet.
Als hij fit is dan heb je een uitstekende keeper.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ben benieuwd, grote naam maar heeft afgelopen seizoen amper gespeeld toch?
Is al fitquote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als hij fit is dan heb je een uitstekende keeper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |