quote:
Lekker maatquote:
Hahahahahaquote:
Gakpoquote:
Wij missen 'de kabel' ookquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik lig op bed en kijk via stream ik mis de kabel in de woonkamer
Oostenrijker?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:40 schreef xzaz het volgende:
Bij Duitsland moet er iemand opstaan die duidelijk aangeeft waar het probleem ligt. Liefst iemand van buiten Duitsland.
Ja tegenwoordig is alles glasvezelquote:
Je kan toch gewoon copy/pastenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:41 schreef Makamba_ het volgende:
Echt irritant dat topics tot 301 posts lopen
Weer een pareltje verloren gegaan van mijn hand.
E2 - I2 (Frankrijk/Noorwegen)quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:41 schreef TLC het volgende:
Je zult maar je groep winnen en dan in de volgende ronde Duitsland treffen![]()
Teveel werk. Kwam ik bij het terugzoeken ook achter.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon copy/pasten
Dat lukte je ook met het terugzoeken van posts van 5 dagen terug
Mooi he die technologische ontwikkelingquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
En toch is coax (tv) sneller dan streamen
ongeveer 40-45 seconden verschil
Omdat er geen codec shit gedaan hoeft te worden alleen maar ci+ handshakingquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België lopen ze nog wat achter!quote:
Zeker mooi. Ook al die ongevraagde piepjes en ingrepen in nieuwe auto'squote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooi he die technologische ontwikkeling
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:44 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Geen gelukkig getal in een Duitsland topic
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat er geen codec shit gedaan hoeft te worden alleen maar ci+ handshaking
not sure if serious....quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:44 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Geen gelukkig getal in een Duitsland topic
Hebben ze van Frankrijk overgenomenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:44 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Septictanks. Schijten in de tuin genot.
Straks eens iets anders handshaken.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat er geen codec shit gedaan hoeft te worden alleen maar ci+ handshaking
quote:
Inbelmodem en datalimietquote:
Bedankt hansquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Duitsland moet nu meer risico nemen maar daardoor krijgt Ivoorkust ook meer ruimte
Man man man.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Duitsland moet nu meer risico nemen maar daardoor krijgt Ivoorkust ook meer ruimte
Is te merken. Het is dat ze per ongeluk expres hun enige kans scoorde.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
analist heitingaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Je verbreekt nu onze band. Samen zijn we oranje.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Duitsland smeekt om een penalty
Ze voelen zich constant benadeeld door de scheidsrechter.
Wat een stel Feyenoorders
Sorry je hebt hier gelijk inquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je verbreekt nu onze band. Samen zijn we oranje.
Ik vind dat eigenlijk wel leukquote:
Akkoordquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry je hebt hier gelijk in
Ik pas de post even aan
Is die nog steeds bezit met zn rijbewijs?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:48 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nee alleen zoek de mossel met het zusje van Braddie
als dat zo is, waarom praat je dan nu geen Duits?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie weten het toch, op het einde winnen de Duitsers
in voetbaltermenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
als dat zo is, waarom praat je dan nu geen Duits?
Lijkt Feyenoord wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Wat sneu.
Sow koekoekquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
als dat zo is, waarom praat je dan nu geen Duits?
In het Olympiastadion is dit een penalty.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Wat sneu.
The Incredible Machine (TIM) was ook een bazenspel. En The Settlers. Full Throttle, Dune 2 en Day of the Tentaclequote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
mooi spel was dat, maar niet zo leuk als haxball in de rust
Geen idee ouwe reusquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is die nog steeds bezit met zn rijbewijs?
Ach Cocoquote:
Moest het nu eens met een betere camera gefilmd worden...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel leuk
Alhoewel het niks toevoegt
Toch alleen als er een bus op ze wacht?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
bohhh, wat een lijstje..quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
The Incredible Machine (TIM) was ook een bazenspel. En The Settlers. Full Throttle, Dune 2 en Day of the Tentacle
Als je een hele wedstrijd totaal domineert inclusief 2 afgekeurde doelpunten dan wil je weleens winnen inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Oh leuk Lange_lans heeft op een tweet van mij gereageerd (krijg mobiel een melding)
Even kijken
quote:
Dat had ik even nodigquote:
Geen idee wie het is maar hopelijk scheldt hij je niet teveel uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Oh leuk Lange_lans heeft op een tweet van mij gereageerd (krijg mobiel een melding)
Even kijken
scheldtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen idee wie het is maar hopelijk scheld hij je niet teveel uit.
oh heb nooit die [info] tags gebruiktquote:
Erg jammer dat je zo snel quote.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
scheldt
Nee hij moest lachen om mijn tweet (zelf geschreven geen AI)
huh wat?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:54 schreef TjjWester het volgende:
Duitse goal onterecht afgekeurd, scheids is behoorlijk partijdig.
Dat wordt dan eens tijd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
oh heb nooit die [info] tags gebruikt
Er zijn geen posts verwijderd in dit topic?quote:
Even gecheckt er zijn geen posts verwijderd in dit topicquote:
Ze spelen tegen een lastige ploeg. Je moet net als Nederland snel op voorsprong komen tegen dit soort ploegen. Ze hebben de scheidsrechter niet mee. Zal nog zeer lastig worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je een hele wedstrijd totaal domineert inclusief 2 afgekeurde doelpunten dan wil je weleens winnen inderdaad.
Trap er niet in.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:55 schreef leolinedance het volgende:
Zal de break eens gebruiken om een slimme meter aan te vragen. Ligt hier al weken een brief dat ik aan zo'n ding moet
Dat gaat Duitsland niet overlevenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:54 schreef GertKuyt het volgende:
Ik stem voor Duitsland - Frankrijk bij de laatste 32.
Voetbal is echter geen democratie.
Ik wil geen meter die slimmer is dan ikzelf.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:55 schreef leolinedance het volgende:
Zal de break eens gebruiken om een slimme meter aan te vragen. Ligt hier al weken een brief dat ik aan zo'n ding moet
Ik moet nog steeds de belasting terugbetalen en zeg wekelijks als ik de envelop zie "doe ik van het weekend wel".quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:55 schreef leolinedance het volgende:
Wat niet? Heb die metert jaren buiten de deur kunnen houden maar volgens mij mag je nu niet meer weigeren?quote:
Voetbal is inderdaad een dictatuur met de huidige voorzitterquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:54 schreef GertKuyt het volgende:
Ik stem voor Duitsland - Frankrijk bij de laatste 32.
Voetbal is echter geen democratie.
Nog niet team partijdig maar de scheidsrechter lijkt overtredingen van Ivoorkust wel eerder oke te vinden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:56 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ze spelen tegen een lastige ploeg. Je moet net als Nederland snel op voorsprong komen tegen dit soort ploegen. Ze hebben de scheidsrechter niet mee. Zal nog zeer lastig worden.
Dat is je huidige meter ook al....quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik wil geen meter die slimmer is dan ikzelf.
stuurdquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:58 schreef De_Kraam het volgende:
Xzazgod stuurd alle moddereters het bos in.
Je mag niet meer weigeren nee, maar hij hoeft niet per se "slim" te zijn. Dat kun je uit laten zetten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat niet? Heb die metert jaren buiten de deur kunnen houden maar volgens mij mag je nu niet meer weigeren?
Bijnaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[error] rood [/error]
[validation] oranje [/validation]
[warning] geel [/warning]
[success] groen [/success]
[info] blauw [/info]
[modbreak] modbreak [/modbrea]
Hier gaat iets foutquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[error] rood [/error]
[info] blauw [/info]
[modbreak] modbreak [/modbrea]
One love.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:57 schreef GGMM het volgende:
[error] rood [/error]
[info] blauw [/info]
[modbreak] modbreak [/modbreak]
Ik moet ook zeggen dat er niet echt een hele goede reden is die ooit te gebruikenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na 15 jaar FOK!
kom ik er nu achter van die kleurtags
Ja dat bedoel ik. Die draaischijf heb ik nu nog.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:58 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Je mag niet meer weigeren nee, maar hij hoeft niet per se "slim" te zijn. Dat kun je uit laten zetten.
Een oude draaischijfmeter, die kun je (helaas( niet meer houden.
Ja mamaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
Kunnen die mods / FA’s even ophouden met die onzin hier?
Sorry Jojoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
Zo, jij gooit even wat ijsklontjes in dit bad.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
Hij is alleen niet afgekeurd vanwege hinderen maar vanwege de beuk, dat is onterecht.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
bij de belg zijn ze niet overtuigd van het afgekeurde doelpunt. Duidelijker krijg je hinderen van de keeper niet hoor
vind ik ook. Erg knapquote:
Zo een beuk, met dat verschil in momentum, zou overal op het veld een overtreding zijn. Dus hier zeker.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij is alleen niet afgekeurd vanwege hinderen maar vanwege de beuk, dat is onterecht.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
Dan zou het een duel om de bal zijn dus absolute niet waar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zo een beuk, met dat verschil in momentum, zou overal op het veld een overtreding zijn. Dus hier zeker.
Ik heb er ontzettend veel plezier van.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:04 schreef Makamba_ het volgende:
Ik ga morgen een mobiele airco kopen overigens. Ik trek het niet meer.
Einde bericht.
Hallo maat. Is je vriendin alweer helemaal beter?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo vriendjes. Wat was Zweden matig, en wat waren Frenkie en Gravenbergh goed.
Hij gaat helemaal niet voor de bal, de keeper zit daar ruim voor. Hij gaat alleen maar voor de keeper.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan zou het een duel om de bal zijn dus absolute niet waar.
Zweden behaalde het niveau wat ze al jaren hebben, 2 punten in de kwalificatie poule.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo vriendjes. Wat was Zweden matig, en wat waren Frenkie en Gravenbergh goed.
Is dit een metafoor?quote:
Hij springt veel eerder dan de keeper, het is niet zijn fout dat de keeper achter hem staat te klooien.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zo een beuk, met dat verschil in momentum, zou overal op het veld een overtreding zijn. Dus hier zeker.
Welke heb je?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er ontzettend veel plezier van.
Kost je wel 1 á 2 euro stroom per dag, maar dat is het meer dan waard.
deed het vroeger wel eensquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden er ook Belgen naar de NOS kijken?
Genoeg opwekken neefquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er ontzettend veel plezier van.
Kost je wel 1 á 2 euro stroom per dag, maar dat is het meer dan waard.
Wat ordinairquote:
Ik ben meteen weer terug naar de NOS. Wat een gelul. Dan liever voetballers bij de NOS.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We krijgen op de Belg trouwens even een stukje educatie over een geit uit Keulen.
Verdommequote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)or/9300000248070836/
Blijkbaar was dat de laatste
Ik vond het een hartstikke leuk stukje educatie.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben meteen weer terug naar de NOS. Wat een gelul. Dan liever voetballers bij de NOS.
Vroeger was je een loser als je naar de BRT keek, Nederlandse tv was hip.quote:
Doe je hem dan terug in je broek?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Schijnt een Twentse uitdrukking te zijn.
Je kan de wedstrijd volgen op de Belg en tijdens de rust zappen naar de NOSquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben meteen weer terug naar de NOS. Wat een gelul. Dan liever voetballers bij de NOS.
't spiet mie donders maar dit trek ik in twijfelquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Schijnt een Twentse uitdrukking te zijn.
Liever meer analyse en wat gelul waar soms iets leuks tussen zit dan reclame kijken.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan de wedstrijd volgen op de Belg en tijdens de rust zappen naar de NOS
quote:De uitdrukking "ik pak de paling in" komt uit het Twentse dialect. Het is een typische Twentse manier om te zeggen dat je weggaat, vertrekt, of stopt met waar je op dat moment mee bezig bent
Uitstekend. Normale mensen hangen gewoon een airco.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb nog zo'n mobiele airco staan bedenk ik me nu. Morgen maar eens op marktplaats zetten
Ik bied 50 euro!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb nog zo'n mobiele airco staan bedenk ik me nu. Morgen maar eens op marktplaats zetten
Dit is wel de juiste tijd om er veel meer voor te krijgenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef leolinedance het volgende:
zou er extra veel geld voor vragen=;quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef leolinedance het volgende:
Of bied 51 euro voor die van Leolinedancequote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:09 schreef Coco het volgende:
Morgen maar eens een markplaats account aanmaken.
Garantie voor interessante mensen aan de deur.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:09 schreef Coco het volgende:
Morgen maar eens een markplaats account aanmaken.
Ja, die is helemaal in orde.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat. Is je vriendin alweer helemaal beter?
En eens
quote:
Snorkels!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vond ik minder leuk.
Dr Snuggles genot
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Garantie voor interessante mensen aan de deur.
Gezelligquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, die is helemaal in orde.
Vandaag hebben we met het warme weer bootje gevaren, en bij de bar Vet&Lazy Nederland-Zweden gekeken met vrienden, alleen hadden die niet gerekend op zo belachelijk veel gasten dus je kon eigenlijk geen drankjes halen. Bovendien liep hun stream 30 secondes achter, en de personen voor ons keken op hun eigen streampje en gingen bij iedere goal luidruchtig juichendus die hebben het aardig verneukt voor iedereen.
De komende wedstrijden gaan we weer thuis kijken!
Hebben we ruzie?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of bied 51 euro voor die van Leolinedance
Dat niet, maar onze relatie is nog niet wat het ooit wasquote:
Hater, maar doe je ding dan maar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is een Delonghi n81. Zie dat ze zo'n 100-150 euro doen op MP
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gebruiken jullie geen Facebook marketplace?
Hoe heet die kad ook alweer van Dommel. Wat een teringlijer was dat altijdquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nu al de hele tijd dat liedje van Dommel in m'n hoofd
Damn you poeper
Ik heb gisteren wat boeken te koop aangeboden op Vinted.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gebruiken jullie geen Facebook marketplace?
Balthazarquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe heet die kad ook alweer van Dommel. Wat een teringlijer was dat altijdAltijd herres met die kad
ik dacht dat dit alleen kleding was lolquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wat boeken te koop aangeboden op Vinted.
Ik heb hier gigantisch veel spijt van.
Balthasar Gerards. Rip Willem van Oranje.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe heet die kad ook alweer van Dommel. Wat een teringlijer was dat altijdAltijd herres met die kad
Misschien bedoelde hij broekenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik dacht dat dit alleen kleding was lol
Wicked Williequote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fair Play genot. Korte voetbal tekenfilmpjes op kindernet
Met een Jambers accentje?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef Qarrad het volgende:
Fijn tweede helft is begonnen. Ik kan niet wachten hoe vaak ze op de Belg gaan benoemen wat een grote, sterke mannen die Ivorianen zijn.
Ze is een beetje kribbig.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk komt user Jojoortje niet weer dit topic binnen nu weer wat off-topic gaat.
lol + lolquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik dacht dat dit alleen kleding was lol
Nee helaas niet.quote:
Maar eigenlijk ben jij nu een beetje kribbigquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk komt user Jojoortje niet weer dit topic binnen nu weer wat off-topic gaat.
Ik lees dit nu echt met een Jambers stemquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
"Overdag is Jean een doodnormale fietsenmaker, maar in de weekends verandert hij in een Grote Sterke Afrikaanse Fysieke Speler..."
Meerendeel heeft daar last van.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is trouwens absoluut niet goed voor mijn punten. Dit kan zomaar WEER een 0-punter worden.
Degene die dit wel voorspellen zijn niet helemaal 100%quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is trouwens absoluut niet goed voor mijn punten. Dit kan zomaar WEER een 0-punter worden.
Dit was absoluut niet mijn bedoeling en dan wil ik mijn nederige excuses aanbieden aan een ieder mocht dit zo overgekomen zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ben jij nu een beetje kribbig
Eén keer de party pooper uithangen is wel voldoende toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb daar wel meer last van dan de meeste mensen.quote:
Mijn toto gaat ook dramatisch slecht. Maar ik heb er wel plezier in, dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overdrijf niet zo.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was absoluut niet mijn bedoeling en dan wil ik mijn nederige excuses aanbieden aan een ieder mocht dit zo overgekomen zijn.
Het geeft niet jochie, er zijn wel belangrijkere dingen in het leven.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb daar wel meer last van dan de meeste mensen.
Klose is inmiddels gestopt denk ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:18 schreef 3rr0r het volgende:
Welke supersub heeft Duitsland achter de hand?
Daarom dat Tante Gerda eerste staat in de voetbalpoolquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Degene die dit wel voorspellen zijn niet helemaal 100%
Muller danquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klose is inmiddels gestopt denk ik.
The Why Why Family, daar had je nog wat aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deed Hitler ook. Stukje Argentinië
[..]
The Why Why Family genot
Zijn gewoon de beterequote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:19 schreef Richestorags het volgende:
Ivoorkust speelt echt heerlijk trouwens.
Undavquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:18 schreef 3rr0r het volgende:
Vast weer dat dagjesvolk.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Degene die dit wel voorspellen zijn niet helemaal 100%
Voor Ssstquote:
Die hebben geen Weggodquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:18 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom negeer je Curaçao?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
06:00 Tunesië - Japan (Groep F)
18:00 Spanje - Saoedi-Arabië (Groep H)
21:00 België - Iran (Groep G)
Ik sla Tunesië - Japan even overquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
06:00 Tunesië - Japan (Groep F)
18:00 Spanje - Saoedi-Arabië (Groep H)
21:00 België - Iran (Groep G)
hij gedraagt zich als een koningquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom negeer je Curaçao?
Ik ben tegen racismequote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom negeer je Curaçao?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |