Dit is wel de juiste tijd om er veel meer voor te krijgenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb nog zo'n mobiele airco staan bedenk ik me nu. Morgen maar eens op marktplaats zetten
zou er extra veel geld voor vragen=;quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb nog zo'n mobiele airco staan bedenk ik me nu. Morgen maar eens op marktplaats zetten
Of bied 51 euro voor die van Leolinedancequote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:09 schreef Coco het volgende:
Morgen maar eens een markplaats account aanmaken.
Garantie voor interessante mensen aan de deur.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:09 schreef Coco het volgende:
Morgen maar eens een markplaats account aanmaken.
Ja, die is helemaal in orde.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat. Is je vriendin alweer helemaal beter?
En eens
quote:
Snorkels!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vond ik minder leuk.
Dr Snuggles genot
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Garantie voor interessante mensen aan de deur.
Gezelligquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, die is helemaal in orde.
Vandaag hebben we met het warme weer bootje gevaren, en bij de bar Vet&Lazy Nederland-Zweden gekeken met vrienden, alleen hadden die niet gerekend op zo belachelijk veel gasten dus je kon eigenlijk geen drankjes halen. Bovendien liep hun stream 30 secondes achter, en de personen voor ons keken op hun eigen streampje en gingen bij iedere goal luidruchtig juichendus die hebben het aardig verneukt voor iedereen.
De komende wedstrijden gaan we weer thuis kijken!
Hebben we ruzie?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of bied 51 euro voor die van Leolinedance
Dat niet, maar onze relatie is nog niet wat het ooit wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |