Sorry Jojoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
Kunnen die mods / FA’s even ophouden met die onzin hier?
Zo, jij gooit even wat ijsklontjes in dit bad.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
Hij is alleen niet afgekeurd vanwege hinderen maar vanwege de beuk, dat is onterecht.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
bij de belg zijn ze niet overtuigd van het afgekeurde doelpunt. Duidelijker krijg je hinderen van de keeper niet hoor
vind ik ook. Erg knapquote:
Zo een beuk, met dat verschil in momentum, zou overal op het veld een overtreding zijn. Dus hier zeker.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij is alleen niet afgekeurd vanwege hinderen maar vanwege de beuk, dat is onterecht.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
Dan zou het een duel om de bal zijn dus absolute niet waar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zo een beuk, met dat verschil in momentum, zou overal op het veld een overtreding zijn. Dus hier zeker.
Ik heb er ontzettend veel plezier van.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:04 schreef Makamba_ het volgende:
Ik ga morgen een mobiele airco kopen overigens. Ik trek het niet meer.
Einde bericht.
Hallo maat. Is je vriendin alweer helemaal beter?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo vriendjes. Wat was Zweden matig, en wat waren Frenkie en Gravenbergh goed.
Hij gaat helemaal niet voor de bal, de keeper zit daar ruim voor. Hij gaat alleen maar voor de keeper.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan zou het een duel om de bal zijn dus absolute niet waar.
Zweden behaalde het niveau wat ze al jaren hebben, 2 punten in de kwalificatie poule.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo vriendjes. Wat was Zweden matig, en wat waren Frenkie en Gravenbergh goed.
Is dit een metafoor?quote:
Hij springt veel eerder dan de keeper, het is niet zijn fout dat de keeper achter hem staat te klooien.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zo een beuk, met dat verschil in momentum, zou overal op het veld een overtreding zijn. Dus hier zeker.
Welke heb je?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er ontzettend veel plezier van.
Kost je wel 1 á 2 euro stroom per dag, maar dat is het meer dan waard.
deed het vroeger wel eensquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden er ook Belgen naar de NOS kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |