Moest het nu eens met een betere camera gefilmd worden...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel leuk
Alhoewel het niks toevoegt
Toch alleen als er een bus op ze wacht?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie weten het toch, op het einde winnen de Duitsers
bohhh, wat een lijstje..quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
The Incredible Machine (TIM) was ook een bazenspel. En The Settlers. Full Throttle, Dune 2 en Day of the Tentacle
Als je een hele wedstrijd totaal domineert inclusief 2 afgekeurde doelpunten dan wil je weleens winnen inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie weten het toch, op het einde winnen de Duitsers
Wie?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Oh leuk Lange_lans heeft op een tweet van mij gereageerd (krijg mobiel een melding)
Even kijken
quote:
Dat had ik even nodigquote:
Geen idee wie het is maar hopelijk scheldt hij je niet teveel uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Oh leuk Lange_lans heeft op een tweet van mij gereageerd (krijg mobiel een melding)
Even kijken
scheldtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen idee wie het is maar hopelijk scheld hij je niet teveel uit.
oh heb nooit die [info] tags gebruiktquote:
Erg jammer dat je zo snel quote.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
scheldt
Nee hij moest lachen om mijn tweet (zelf geschreven geen AI)
huh wat?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:54 schreef TjjWester het volgende:
Duitse goal onterecht afgekeurd, scheids is behoorlijk partijdig.
Dat wordt dan eens tijd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
oh heb nooit die [info] tags gebruikt
Er zijn geen posts verwijderd in dit topic?quote:
Even gecheckt er zijn geen posts verwijderd in dit topicquote:
Ze spelen tegen een lastige ploeg. Je moet net als Nederland snel op voorsprong komen tegen dit soort ploegen. Ze hebben de scheidsrechter niet mee. Zal nog zeer lastig worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je een hele wedstrijd totaal domineert inclusief 2 afgekeurde doelpunten dan wil je weleens winnen inderdaad.
Trap er niet in.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:55 schreef leolinedance het volgende:
Zal de break eens gebruiken om een slimme meter aan te vragen. Ligt hier al weken een brief dat ik aan zo'n ding moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |