quote:
Dat had ik even nodigquote:
Geen idee wie het is maar hopelijk scheldt hij je niet teveel uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Oh leuk Lange_lans heeft op een tweet van mij gereageerd (krijg mobiel een melding)
Even kijken
scheldtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen idee wie het is maar hopelijk scheld hij je niet teveel uit.
oh heb nooit die [info] tags gebruiktquote:
Erg jammer dat je zo snel quote.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
scheldt
Nee hij moest lachen om mijn tweet (zelf geschreven geen AI)
huh wat?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:54 schreef TjjWester het volgende:
Duitse goal onterecht afgekeurd, scheids is behoorlijk partijdig.
Dat wordt dan eens tijd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
oh heb nooit die [info] tags gebruikt
Er zijn geen posts verwijderd in dit topic?quote:
Even gecheckt er zijn geen posts verwijderd in dit topicquote:
Ze spelen tegen een lastige ploeg. Je moet net als Nederland snel op voorsprong komen tegen dit soort ploegen. Ze hebben de scheidsrechter niet mee. Zal nog zeer lastig worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je een hele wedstrijd totaal domineert inclusief 2 afgekeurde doelpunten dan wil je weleens winnen inderdaad.
Trap er niet in.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:55 schreef leolinedance het volgende:
Zal de break eens gebruiken om een slimme meter aan te vragen. Ligt hier al weken een brief dat ik aan zo'n ding moet
Dat gaat Duitsland niet overlevenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:54 schreef GertKuyt het volgende:
Ik stem voor Duitsland - Frankrijk bij de laatste 32.
Voetbal is echter geen democratie.
Ik wil geen meter die slimmer is dan ikzelf.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:55 schreef leolinedance het volgende:
Zal de break eens gebruiken om een slimme meter aan te vragen. Ligt hier al weken een brief dat ik aan zo'n ding moet
Ik moet nog steeds de belasting terugbetalen en zeg wekelijks als ik de envelop zie "doe ik van het weekend wel".quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:55 schreef leolinedance het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |