Sorry je hebt hier gelijk inquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je verbreekt nu onze band. Samen zijn we oranje.
Ik vind dat eigenlijk wel leukquote:
Akkoordquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry je hebt hier gelijk in
Ik pas de post even aan
Is die nog steeds bezit met zn rijbewijs?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:48 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nee alleen zoek de mossel met het zusje van Braddie
als dat zo is, waarom praat je dan nu geen Duits?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie weten het toch, op het einde winnen de Duitsers
in voetbaltermenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
als dat zo is, waarom praat je dan nu geen Duits?
Lijkt Feyenoord wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Duitsland smeekt om een penalty
Ze voelen zich constant benadeeld door de scheidsrechter.
Wat sneu.
Sow koekoekquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
als dat zo is, waarom praat je dan nu geen Duits?
In het Olympiastadion is dit een penalty.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Duitsland smeekt om een penalty
Ze voelen zich constant benadeeld door de scheidsrechter.
Wat sneu.
The Incredible Machine (TIM) was ook een bazenspel. En The Settlers. Full Throttle, Dune 2 en Day of the Tentaclequote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
mooi spel was dat, maar niet zo leuk als haxball in de rust
Geen idee ouwe reusquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is die nog steeds bezit met zn rijbewijs?
Ach Cocoquote:
Moest het nu eens met een betere camera gefilmd worden...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel leuk
Alhoewel het niks toevoegt
Toch alleen als er een bus op ze wacht?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
bohhh, wat een lijstje..quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
The Incredible Machine (TIM) was ook een bazenspel. En The Settlers. Full Throttle, Dune 2 en Day of the Tentacle
Als je een hele wedstrijd totaal domineert inclusief 2 afgekeurde doelpunten dan wil je weleens winnen inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Oh leuk Lange_lans heeft op een tweet van mij gereageerd (krijg mobiel een melding)
Even kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |