Hater, maar doe je ding dan maar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is een Delonghi n81. Zie dat ze zo'n 100-150 euro doen op MP
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gebruiken jullie geen Facebook marketplace?
Hoe heet die kad ook alweer van Dommel. Wat een teringlijer was dat altijdquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nu al de hele tijd dat liedje van Dommel in m'n hoofd
Damn you poeper
Ik heb gisteren wat boeken te koop aangeboden op Vinted.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gebruiken jullie geen Facebook marketplace?
Balthazarquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe heet die kad ook alweer van Dommel. Wat een teringlijer was dat altijdAltijd herres met die kad
ik dacht dat dit alleen kleding was lolquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wat boeken te koop aangeboden op Vinted.
Ik heb hier gigantisch veel spijt van.
Balthasar Gerards. Rip Willem van Oranje.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe heet die kad ook alweer van Dommel. Wat een teringlijer was dat altijdAltijd herres met die kad
Misschien bedoelde hij broekenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik dacht dat dit alleen kleding was lol
Wicked Williequote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fair Play genot. Korte voetbal tekenfilmpjes op kindernet
Met een Jambers accentje?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef Qarrad het volgende:
Fijn tweede helft is begonnen. Ik kan niet wachten hoe vaak ze op de Belg gaan benoemen wat een grote, sterke mannen die Ivorianen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |