Wicked Williequote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fair Play genot. Korte voetbal tekenfilmpjes op kindernet
Met een Jambers accentje?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:11 schreef Qarrad het volgende:
Fijn tweede helft is begonnen. Ik kan niet wachten hoe vaak ze op de Belg gaan benoemen wat een grote, sterke mannen die Ivorianen zijn.
Ze is een beetje kribbig.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk komt user Jojoortje niet weer dit topic binnen nu weer wat off-topic gaat.
lol + lolquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik dacht dat dit alleen kleding was lol
Nee helaas niet.quote:
Maar eigenlijk ben jij nu een beetje kribbigquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk komt user Jojoortje niet weer dit topic binnen nu weer wat off-topic gaat.
Ik lees dit nu echt met een Jambers stemquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
"Overdag is Jean een doodnormale fietsenmaker, maar in de weekends verandert hij in een Grote Sterke Afrikaanse Fysieke Speler..."
Meerendeel heeft daar last van.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is trouwens absoluut niet goed voor mijn punten. Dit kan zomaar WEER een 0-punter worden.
Degene die dit wel voorspellen zijn niet helemaal 100%quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is trouwens absoluut niet goed voor mijn punten. Dit kan zomaar WEER een 0-punter worden.
Dit was absoluut niet mijn bedoeling en dan wil ik mijn nederige excuses aanbieden aan een ieder mocht dit zo overgekomen zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ben jij nu een beetje kribbig
Eén keer de party pooper uithangen is wel voldoende toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |