Genoeg opwekken neefquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er ontzettend veel plezier van.
Kost je wel 1 á 2 euro stroom per dag, maar dat is het meer dan waard.
Wat ordinairquote:
Ik ben meteen weer terug naar de NOS. Wat een gelul. Dan liever voetballers bij de NOS.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We krijgen op de Belg trouwens even een stukje educatie over een geit uit Keulen.
Verdommequote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)or/9300000248070836/
Blijkbaar was dat de laatste
Ik vond het een hartstikke leuk stukje educatie.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben meteen weer terug naar de NOS. Wat een gelul. Dan liever voetballers bij de NOS.
Vroeger was je een loser als je naar de BRT keek, Nederlandse tv was hip.quote:
Doe je hem dan terug in je broek?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Schijnt een Twentse uitdrukking te zijn.
Je kan de wedstrijd volgen op de Belg en tijdens de rust zappen naar de NOSquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben meteen weer terug naar de NOS. Wat een gelul. Dan liever voetballers bij de NOS.
't spiet mie donders maar dit trek ik in twijfelquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Schijnt een Twentse uitdrukking te zijn.
Liever meer analyse en wat gelul waar soms iets leuks tussen zit dan reclame kijken.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan de wedstrijd volgen op de Belg en tijdens de rust zappen naar de NOS
quote:De uitdrukking "ik pak de paling in" komt uit het Twentse dialect. Het is een typische Twentse manier om te zeggen dat je weggaat, vertrekt, of stopt met waar je op dat moment mee bezig bent
Uitstekend. Normale mensen hangen gewoon een airco.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb nog zo'n mobiele airco staan bedenk ik me nu. Morgen maar eens op marktplaats zetten
Ik bied 50 euro!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb nog zo'n mobiele airco staan bedenk ik me nu. Morgen maar eens op marktplaats zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |