abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:52:37 #1
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221101029
Na de eerste wedstrijd op dit WK is het vooral de vraag of we tevreden zijn, of toch ontevreden. Het doel in de groepsfase is vooral overleven en een gunstig speelschema voor jezelf neerzetten voor de rest van het toernooi. Ben je altijd deels afhankelijk van de rest voor, maar zelf 3 keer winnen verhoogt je kansen. Dat is niet gelukt, maar je bent ook nog niet echt in de problemen. Nu de volgende horde, Zweden. Op een mooie tijd, zaterdag om 7 uur.

Helaas, al zeg ik het zelf, want ik moet dit voetbalfeest missen. Of nouja, feest. Zolang Koemannetje niet wisselt wellicht. Want zo ging het tegen Japan. De eerste helft.. mwah. Het was niet groots, maar Nederland kreeg de betere kansjes. Saai was het vooral. Zakelijk ook. Achja, met 0-0 de rust halen is geen drama. Na de rust was Nederland tot aan de drinkpauze beter. 3 goals volgden, 2 van Nederland en 1 van Japan. Maar toen kwamen de wissels en werd het niks meer. Memphis was het grootste drama, trage troep, maar Timber en Koopmeiners brachten ook niets. Na nog wat wissels in een poging de boel te repareren ging het toch mis: 2-2 in de laatste minuut voor de blessuretijd. Ja, jammer. Maar er waren wel aanknopingspunten.

Zweden, je weet niet zo goed wat je er van verwachten moet. In de groep voor kwalificatie 2 punten, maar toch de playoffs tegen Polen overleefd. Uiteindelijk gekwalificeerd, maar de voorbereidingen beloofde weinig goeds. In de wedstrijd tegen Tunesië viel echter alles. Goede wisselwerking tussen Isak en Gyökeres en een invaller die ineens kon scoren omdat Isak nog net de bal schampte. Maar Tunesië was ook wel een partij slecht. 5-1 lijkt heel wat, maar het is wel máár Tunesië. Toch is Nederland gewaarschuwd.

Isak lijkt namelijk precies op tijd in vorm. En op de counter is hij gevaarlijk. Gyökeres ben ik minder bang voor, maar hij is wel dodelijk effectief voor de goal. Laten we hopen op een kleine overwinning. Een gelijkspel en je kan zomaar derde worden in de groep, en het schema voor de derde plek is waarschijnlijk vrij ongunstig. En als je niet wint, dan kun je fouten tegen Tunesië niet veroorloven.

Bij de heren stond dit potje al 25 keer eerder op het programma. Vijf keer was het een Olympische wedstrijd, in 1908, 1912, 1920 en 1924. In 1924 was het gelijk en werd de replay door Zweden gewonnen, de andere 3x won Nederland. Zweden was in die tijd na de Verenigde Staten het beste land op de Spelen, maar voetbal bleef toch hoofdzakelijk van ONS. Op het WK van 74 en het EK van 04 was er 2x een doelpuntloos gelijkspel. In 1974 was het geen gevaar voor groepswinst, in 2004 was het in de KO-fase en wonnen we EINDELIJK eens met penalties, na 4 van de 5 voorgaande deelnames op eindtoernooien uitgeschakeld te worden bij die strafschoppen. In de kwalificatie van 2012 wonnen we thuis met 4-1, uit gingen we met 3-2 ten onder. In 2018.. tsja, we speelden weliswaar gelijk in Zweden en wonnen thuis, maar die laatste wedstrijd moesten we met tig-nul winnen omdat Zweden ineens met 8-0 van Luxemburg won. Nooit verwacht, aldus de heer D. Advocaat uit 's-Gravenhage.

Dat waren ook meteen de laatste 4 ontmoetingen, vriendschappelijk was 2007 de laatste keer. Het staat 6-6 qua ontmoetingen, met nog 2 gelijke spelen. Laten we ons dus vooral beroepen op de officiële ontmoetingen waar we het iets beter doen. Alweer in Texas, maar ditmaal verhuizen we van Dallas naar Houston. Hier werd het bij de eerste wedstrijd al 7-1, dus laten we daar overheen gaan. 8-0. Al zie ik Depay er nog geen 8 maken, gek he?

~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:52:44 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221101030
Lach me kapot als het in de tweede helft 3-2 voor Zweden gaat worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:52:47 #3
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221101031
Een mooi moment om de caravanspiegels op de auto te zetten, mooi afgekoeld nu
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:52:55 #4
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101032
ik vond het topic niet
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221101033
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:51 schreef De_Kraam het volgende:
Dit blijft niet 2-0.
Nee klopt dit wordt 4-0
pi_221101039
Omg die drinkpauzes sucken
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:53:17 #7
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221101040
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vond het topic niet
Jammer dat je het nu wel hebt gevonden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:53:34 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221101041
Wat een kutreclame
pi_221101045
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef Harvest89 het volgende:
Lach me kapot als het in de tweede helft 3-2 voor Zweden gaat worden.
Wint Nederland dan 3-4?
pi_221101046
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:53 schreef BeriBeri het volgende:
Omg die drinkpauzes sucken
4 helften, het lijkt wel fucking hockey
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:53:51 #11
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221101047
Memphis moet er in voor meer balvastheid
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:53:51 #12
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101048
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:53 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Jammer dat je het nu wel hebt gevonden
van je collega's moet je het hebben wat een kutreactie. IK ben er niet goed van
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221101049
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:51 schreef 3rr0r het volgende: Summer erin voor Malen
En Brobbey eruit. Kans dat die nog meer gaat scoren dit toernooi is nihil. Heeft doorgaans 100 kansen nodig per doelpunt.
pi_221101050
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vond het topic niet
Had dat zo gehouden.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:54:33 #15
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101054
Ach het is weer ANTI capuchon_jongen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:54:52 #16
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221101057
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
van je collega's moet je het hebben wat een kutreactie. IK ben er niet goed van
Gebbetje
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221101059
Volgende keer moeten we de 1-0 maken in de 90ste minuut. Dan heeft de tegenstander nog maar weinig tijd om te scoren terwijl we achterover gaan hangen.
pi_221101060
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach het is weer ANTI capuchon_jongen
Laat je niet gek maken vriend.
pi_221101061
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Koopmeiners voor Gakpo, Memphis voor Brobbey.

De Roon rond minuut 60 voor de op dat moment piekende speler.
Bernie van joppen tv.jpg @PowerLoungen
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:55:43 #20
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221101067
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:53 schreef TLC het volgende:

[..]
4 helften, het lijkt wel fucking hockey
Dit is niet hoe helften werken...
Life is what you make it.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:55:47 #21
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221101068
Imkegodin
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:55:50 #22
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221101069
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:53 schreef butz0rs het volgende:
Memphis Weghorst moet er in voor meer balvastheid
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:55:50 #23
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101070
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:54 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Gebbetje
dan is het goed maatje :)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:55:54 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221101071
Malen wisselen voor Summerfield.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:56:03 #25
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221101073
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
dan is het goed maatje :)
O+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221101077
Van Nistelrode moet in de rust voor de camera analyseren. Rare rubriek.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221101080
Brobbie heeft mondjes gesnoerd. Welke users moeten excuses aanbieden
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:56:46 #28
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221101085
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef R-woud93 het volgende:
Een mooi moment om de caravanspiegels op de auto te zetten, mooi afgekoeld nu
Boomer gespot
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:56:49 #29
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221101086
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:53 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Jammer dat je het nu wel hebt gevonden
Ehhhh moderator? }:|
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221101088
Welk cijfer verdient Piertje van Hooijdonk als analist?
pindazakje
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:57:12 #31
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101089
Hebben jullie eigenlijk stress voor een wedstrijd van Nederland?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:57:18 #32
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221101090
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:49 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]
Je bedoelt Gravenbrug?
Denk het.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:57:27 #33
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221101091
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Welk cijfer verdient Piertje van Hooijdonk als analist?
-11
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221101092
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef R-woud93 het volgende:
Een mooi moment om de caravanspiegels op de auto te zetten, mooi afgekoeld nu
Ben je 65?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:57:38 #35
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221101093
Wat doet Nistelrode daar in de pauze :')
pi_221101095
Die Frenkie vind ik echt zon overschatte voetballer, hij vertraagd het spel, de zweden worden beter. Dus belangrijk sneller spelen en niet tikkie terug en breed. Op naar de 3-0
Als de zweden 2-1 maken, gaat het nog lastig worden.
pi_221101096
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie eigenlijk stress voor een wedstrijd van Nederland?
Nee vanaf kwartfinale pas
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:57:44 #38
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221101097
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:55 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Bernie van joppen tv.jpg @:powerloungen
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:57:46 #39
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221101098
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie eigenlijk stress voor een wedstrijd van Nederland?
Ja. Verdediging is ruk.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221101102
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie eigenlijk stress voor een wedstrijd van Nederland?
Nee, wel voor Iran.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:58:00 #41
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221101103
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:56 schreef kibo het volgende:

[..]
Boomer gespot
Nee hoor
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221101107
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie eigenlijk stress voor een wedstrijd van Nederland?
Neuh, hooguit als we DIEP in t toernooi komen
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:58:09 #43
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221101108
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ehhhh moderator? }:|
Hallo user! :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:58:16 #44
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101111
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Ben je 65?
Hij is van 93 denk ik
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221101113
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
-11
Mag alleen van 1 tot 10
pindazakje
pi_221101115
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie eigenlijk stress voor een wedstrijd van Nederland?
Nee ik geef geen fuck om WK
pi_221101116
Frikandellenhoofd v/d Vaart
pi_221101117
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Mag alleen van 1 tot 10
1, tenzij hij over duistere praktijken begint.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:58:46 #49
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221101119
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Ben je 65?
Morgen de caravan naar de TT camping brengen en de feesttent opbouwen B:)B
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221101120
Wprdt spannend de tweede helft ... want het loopt stroef na de waterpauze
  zaterdag 20 juni 2026 @ 19:58:55 #51
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221101121
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef Scottie16 het volgende:
Die Frenkie vind ik echt zon overschatte voetballer, hij vertraagd het spel, de zweden worden beter. Dus belangrijk sneller spelen en niet tikkie terug en breed. Op naar de 3-0
Als de zweden 2-1 maken, gaat het nog lastig worden.
Gefeliciteerd met je mening man ^O^ .
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221101122
Jezus Hiddink kan niet meer praten van de ouderdom.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221101125
Groeten vanuit de Johan Cruijf Arena :W
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221101127
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:58 schreef Halcon het volgende:
Frikandellenhoofd v/d Vaart
Coach van Barney
pindazakje
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 19:59:31 #55
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221101128
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Groeten vanuit de Johan Cruijf Arena :W
Toppers? _O-
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221101130
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Groeten vanuit de Johan Cruijf Arena :W
Valt daar eigenlijk eens iets te juichen!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221101131
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Groeten vanuit de Johan Cruijf Arena :W
Groet vanuit de tennisclub @monkyyy
pi_221101136
Memphis moet er in
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:00:02 #59
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221101138
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Groeten vanuit de Johan Cruijf Arena :W
Groeten vanuit het PSV stadion :W
pi_221101144
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef Scottie16 het volgende:
Die Frenkie vind ik echt zon overschatte voetballer, hij vertraagd het spel, de zweden worden beter. Dus belangrijk sneller spelen en niet tikkie terug en breed. Op naar de 3-0
Als de zweden 2-1 maken, gaat het nog lastig worden.
Kijk je eigenlijk wel naar de wedstrijd? Of zie je het gewoon niet?
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:00:17 #61
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221101145
In de analyse zie ik ons middenveld nooit terug rennen en mee verdedigen
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:00:29 #62
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221101147
Groeten vanuit de swingersclub :W
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221101149
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:58 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Morgen de caravan naar de TT camping brengen en de feesttent opbouwen B:)B
Mokertjeheet, veel plezier maat
pi_221101150
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef Toby56 het volgende:
We kunnen de waterbreak de schuld geven, maar je kunt je als profvoetballer toch ook zelf wel realiseren dat je daarna net zo geconcentreerd moet blijven spelen?
Guus Hiddink, de topcoach, snapt het niet.
"De break."

Kom op, man.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221101152
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:58 schreef nostra het volgende:
Jezus Hiddink kan niet meer praten van de ouderdom.
En dan heeft ie al zo'n verjongingskuur gedaan in een kliniek in Zuid-Korea
pi_221101153
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Groeten vanuit de Johan Cruijf Arena :W
Kon je beter naar Pathé Arena tenminste airco.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:01:01 #67
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221101154
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nee klopt dit wordt 4-0
Gelijk in het begin hoop ik...
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221101155
Groeten vanuit het frikandellenbos
pindazakje
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:01:23 #69
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221101159
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:00 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Mokertjeheet, veel plezier maat
Bedankt makker, ja volgend weekend ook nog goed warm ja :{
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:01:25 #70
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221101161
Straks lekker batsen :)
pi_221101168
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:00 schreef Regilio_ het volgende:
Groeten vanuit de swingersclub :W
Swingersclub de kale kano genot
pi_221101175
Wat is je userscore eigenlijk in je profiel nu het toch rust is.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:02:52 #73
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221101179
Wat is dit voor kutrubriek op de Belg
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221101180
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:02 schreef Regilio_ het volgende:
Wat is dit voor kutrubriek op de Belg
Lief toch
pi_221101182
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:02 schreef Makamba_ het volgende:
Wat is je userscore eigenlijk in je profiel nu het toch rust is.
Je IMPACT op dit forum. In jouw geval nihil
pi_221101183
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Swingersclub de kale kano genot
pindazakje
pi_221101184
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef Scottie16 het volgende:
Die Frenkie vind ik echt zon overschatte voetballer, hij vertraagd het spel, de zweden worden beter. Dus belangrijk sneller spelen en niet tikkie terug en breed. Op naar de 3-0
Als de zweden 2-1 maken, gaat het nog lastig worden.
Hij is saai en degelijk, en past dus, in zijn huidige rol, in het Koeman-concept.
Aan De Jong ligt het niet dat het geen 3-0 werd.

Die slechte voorzet van Malen.
En dat ze denken - dus niet zozeer alleen De Jong - dat een waterbreak hetzelfde is als slaapmedicatie.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:03:37 #78
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221101186
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:02 schreef Makamba_ het volgende:
Wat is je userscore eigenlijk in je profiel nu het toch rust is.
123.424
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221101187
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef Toby56 het volgende:
We kunnen de waterbreak de schuld geven, maar je kunt je als profvoetballer toch ook zelf wel realiseren dat je daarna net zo geconcentreerd moet blijven spelen?
Als je team tactisch niet goed staat is het wel echt een moment om het recht te zetten.
pi_221101190
3x de 0.
pi_221101191
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:03 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
123.424
Maar wat moet je ermee en waar is het op gebaseerd?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:04:04 #82
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221101194
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Lief toch
Beetje voorspelbaar o.a. Doe dit lekker privé ipv met een camera erbij.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221101195
goede pass @GGMM
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:04:16 #84
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221101196
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:03 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Maar wat moet je ermee en waar is het op gebaseerd?
Niks, geen idee
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221101197
Summerhont erin.
pi_221101198
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:03 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
123.424
112.743
  Forum Admin zaterdag 20 juni 2026 @ 20:04:21 #87
35723 crew  GGMM
pi_221101199
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:03 schreef GertKuyt het volgende:
3x de 0.
Uitstekend gekeept maat
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:04:34 #88
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101200
Wie heeft er gewonnen in HAXXBALL
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:04:42 #89
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221101202
vanuit joeston
pi_221101203
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:03 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Hij is saai en degelijk, en past dus, in zijn huidige rol, in het Koeman-concept.
Aan De Jong ligt het niet dat het geen 3-0 werd.

Die slechte voorzet van Malen.
En dat ze denken - dus niet zozeer alleen De Jong - dat een waterbreak hetzelfde is als slaapmedicatie.
Met Frenkie haalt Nederland een winstpercentage van 60%, zonder 30%. Met Frenkie gemiddeld 2,1 punten per wedstrijd, zonder 1,4
pi_221101204
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:04 schreef OmniRocket het volgende:
goede pass @:ggmm
:?
pi_221101205
Gefeliciteerd met de wissel van Malen allemaal.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:05:01 #93
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221101206
Koeman grijpt in?
What can change the nature of a man?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:05:02 #94
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221101207
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Met Frenkie haalt Nederland een winstpercentage van 60%, zonder 30%. Met Frenkie gemiddeld 2,1 punten per wedstrijd, zonder 1,4
Toeval
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:05:02 #95
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221101208
Ach Malen. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221101209
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:04 schreef butz0rs het volgende:
vanuit joeston
teXaS
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:05:06 #97
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101210
Zomerstad komt erin
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221101211
Oh dat
pi_221101213
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:04 schreef butz0rs het volgende:
vanuit joeston
Joeston, wie hef a problem.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221101215
Kan iedereen stoppen met het verbasteren van namen.
pi_221101217
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef xzaz het volgende:

[..]
Toeval
En de helft minder tegendoelpunten
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:05:36 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221101219
Ze hebben naar mij geluisterd.
Summerfield voor Malen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:05:39 #103
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221101221
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iedereen stoppen met het verbasteren van namen.
Nee
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:05:42 #104
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221101223
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef Zipportal het volgende:

[..]
teXaS
God bless TexaSS
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:05:44 #105
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101224
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iedereen stoppen met het verbasteren van namen.
Het spijt me.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221101225
Houston, have we already a problem?
pi_221101226
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:51 schreef 3rr0r het volgende:
Summer erin voor Malen
:)
  Forum Admin zaterdag 20 juni 2026 @ 20:05:52 #108
35723 crew  GGMM
pi_221101227
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:04 schreef OmniRocket het volgende:
goede pass @:ggmm
Leker afgerond ik dacht even dat je de draai niet meer kon maken maar dat deed je uitstekend :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221101229
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iedereen stoppen met het verbasteren van namen.
is goed Dumbo
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:06:08 #110
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221101230
Wat was de reden van Malen eruit?
What can change the nature of a man?
pi_221101233
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iedereen stoppen met het verbasteren van namen.
Vraag me af wat Marco Verbasteren hiervan vindt.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:06:20 #112
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101234
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef GGMM het volgende:

[..]
Leker afgerond ik dacht even dat je de draai niet meer kon maken maar dat deed je uitstekend :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook geen buitenspel, prima goal.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  FOK!Fotograaf zaterdag 20 juni 2026 @ 20:06:22 #113
842 Zorro
Z
pi_221101236
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iedereen stoppen met het verbasteren van namen.
We zitten hier niet in F1
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221101237
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Coco het volgende:
Wat was de reden van Malen eruit?
Omdat Summer erin komt
pi_221101239
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Coco het volgende:
Wat was de reden van Malen eruit?
Knielde niet voor blm
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:06:26 #116
9859 crew  Karina
Woman
pi_221101240
weer aftellen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Forum Admin zaterdag 20 juni 2026 @ 20:06:31 #117
35723 crew  GGMM
pi_221101243
Oh ik heb de goal er afgeknipt
Ik moet er ook nog even inkomen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221101244
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Coco het volgende:
Wat was de reden van Malen eruit?
We bellen nog met Ronald. Even geduld.
pi_221101245
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Je IMPACT op dit forum. In jouw geval nihil
Vind ik niet per se een belediging.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:06:40 #120
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221101247
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Coco het volgende:
Wat was de reden van Malen eruit?
Zat te veel te malen


Hahahahahahah goeie
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:06:42 #121
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101248
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Coco het volgende:
Wat was de reden van Malen eruit?
Hij maakte meerdere MALEN een fout :T
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:06:42 #122
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_221101249
Gelukkig nieuwjaar *O*
pi_221101250
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iedereen stoppen met het verbasteren van namen.
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zei

Ik zie dat hier een andere policy geldt!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221101252
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Coco het volgende:
Wat was de reden van Malen eruit?
Die zuivere 3-0 verneuken is al genoeg m.i.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221101254
Ook nog een logische wissel. Moet niet gekker worden.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:07:25 #126
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101255
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zei

Ik zie dat hier een andere policy geldt!
Moet dan een mod zijn met een mindere dag.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:07:28 #127
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221101256
@onlogisch was jij dat?
What can change the nature of a man?
pi_221101257
twitter
  FOK!Fotograaf zaterdag 20 juni 2026 @ 20:07:32 #129
842 Zorro
Z
pi_221101258
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zei

Ik zie dat hier een andere policy geldt!
Dat zal wel in POL zijn geweest.

Daar zijn ze niet helemaal goed.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221101259
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zei

Ik zie dat hier een andere policy geldt!
In F1 kom je hier ook niet mee weg.
pi_221101260
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zei

Ik zie dat hier een andere policy geldt!
ja, nu heb je er nog eentje!
pi_221101261
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Coco het volgende:
Wat was de reden van Malen eruit?
Dat weet Koeman.
Wij weten het niet.

Mijn vermoeden is: hij viel niet echt mee, en Summerville was een verademing tegen Japan.
Zowaar geen geheel onbegrijpelijke wissel dit keer.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:07:46 #133
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221101262
Malen maar gewoon geen dragende speler meer maken bij Oranje, wordt echt nooit wat.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:07:46 #134
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221101263
Laten het over WK hebben.
What can change the nature of a man?
pi_221101264
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Moet dan een mod zijn met een mindere dag.
Dit vindt jippie niet leuk
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  FOK!Fotograaf zaterdag 20 juni 2026 @ 20:07:58 #136
842 Zorro
Z
pi_221101266
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
In F1 kom je hier ook niet mee weg.
Al besproken
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221101269
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zei

Ik zie dat hier een andere policy geldt!
Ik ook maar ik mocht Geert Wilders wel Greet noemen.

Erg vreemd.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221101270
Jaaa
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:17 #139
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221101271
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Opzouten met die steuntrekkers
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:17 #140
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221101272
3-0
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:17 #141
35723 crew  GGMM
pi_221101273
MIJN TELEVISIE LOOPT VAST
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221101274
JAAAAAAA GAKPO
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:23 #143
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221101276
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :B
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:23 #144
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221101277
JAAAAAAAAAAAAA
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:23 #145
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221101278
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:26 #146
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221101284
GAKPOGOD
What can change the nature of a man?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:26 #147
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221101285
Het was toch 2-1 al, of heb ik niet goed opgelet.
pindazakje
pi_221101286
BLACKED
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221101287
Goede wissel _O_
pi_221101289
Koooooool
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221101290
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Ariane kijk eens scheel, ja ho maar
pi_221101291
Bohh
pi_221101292
Jaaaaaaaaa :B
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:33 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_221101294
jajaja *G*
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:34 #155
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221101295
*O* :D
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:37 #156
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221101298
GOOOOOOOOAAAAAALLLLL
pi_221101299
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Forum Admin zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:41 #158
35723 crew  GGMM
pi_221101301
Oh 3-0

Joepie :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221101305
_O_
pi_221101307
GOOOOAAAALLLL!!!!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:44 #161
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221101311
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Het was toch 2-1 al, of heb ik niet goed opgelet.
Sweden goal ongeldig. Buitenspel
pi_221101313
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:47 #163
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221101314
Leuke shirts :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:48 #164
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_221101315
Return of the King _O_
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:50 #165
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221101316
lol
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:51 #166
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221101317
Jaaaaa
pi_221101320
Malen kan wel inpakken
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:55 #168
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221101322
JAAAAAAAAA
pi_221101323
Dat lijkt mij offside.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:57 #170
2651 svann
night-hawk
pi_221101324
*G*
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:58 #171
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221101327
VAR?
What can change the nature of a man?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:58 #172
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221101328
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:01 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Gelijk in het begin hoop ik...
w/
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  roze zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:59 #173
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221101329
Wtf lol
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:01 #174
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221101330
EINTOVENAAR
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:01 #175
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221101331
Gespeeld
pi_221101335
Wat gaan we nu kijken?
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:12 #177
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101336
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Dit vindt jippie niet leuk
Als het Jippie was dan was het zeker meer dan terecht die note.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:13 #178
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221101337
Die t-shirts, _O-.

“Houston, we have a solution”

:') :D.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221101338
De scheids kijkt alsof hij het jammer vindt, wraken die rechter
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221101339
Koning Gakpo *O*
  FOK!Fotograaf zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:17 #181
842 Zorro
Z
pi_221101340
Gakpo omdat die ander weer eens mijlen te laat was
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:24 #182
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221101341
VARRED
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:27 #183
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221101342
Roflol
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:28 #184
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221101344
Gakpogenot
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:29 #185
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221101345
Blacked
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:32 #186
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_221101346
nieuwe conclusie: de zweden slapen weer en worden over 15m pas weer wakker.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:37 #187
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221101348
Gakpo bedankt God.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:38 #188
2651 svann
night-hawk
pi_221101349
Geen VAR, mooi zo.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:44 #189
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221101352
Goed bezig *O*
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:52 #190
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221101355
*O*
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:54 #191
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221101356
Summerville pohhh, broekje uit
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221101360
Gakpo netjes de 3e!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:58 #193
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221101361
Gemist :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221101363
Summerville was een verademing tegen Japan.

En ook tegen Zweden.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221101366
jammer dat Brobbey net tekort kwam
pi_221101367
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:09 schreef butz0rs het volgende:
VARRED
:?
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:10:07 #198
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101369
Wel schattig zo'n klein trosje gele T-shirts achter het doel
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:10:09 #199
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221101371
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:09 schreef Kriegel het volgende:
Summerville pohhh, broekje uit
BLACKED
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:10:12 #200
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221101372
Dit gaat wel goed zo zo te zien
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:10:17 #201
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221101373
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gakpo bedankt God.
Gebedje met priester voor de wedstrijd genot.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:10:23 #202
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221101376
Geniet er nog maar twintig minuutjes van, jongens. Daarna een half uurtje nagelbijten, :D ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:10:24 #203
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221101377
Nog eentje binnen 5 minuten en we gaan gewoon voor de 4-0.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221101378
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel schattig zo'n klein trosje gele T-shirts achter het doel
TEXAS IS VAN ONS
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:10:27 #205
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221101379
Wat een droomteam, WK winst binnen handbereik _O_
pindazakje
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:10:34 #206
2651 svann
night-hawk
pi_221101381
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gakpo bedankt God.
Kan nooit kwaad.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_221101382
Geef dan af lul
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:10:43 #208
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221101383
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Geniet er nog maar twintig minuutjes van, jongens. Daarna een half uurtje nagelbijten, :D ;(.
:s)
What can change the nature of a man?
pi_221101395
hoe is dit geen vrije trap voor Gakpo?
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:11:27 #210
42184 crew  DaMart
pi_221101397
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Geniet er nog maar twintig minuutjes van, jongens. Daarna een half uurtje nagelbijten, :D ;(.
Kunnen we de reclamepauze deze helft niet gewoon overslaan?
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:11:30 #211
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221101398
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Geniet er nog maar twintig minuutjes van, jongens. Daarna een half uurtje nagelbijten, :D ;(.
Dan staat het 4-0 als ik je goed begrijp. Ja, boeiend dan nog.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221101399
We mogen God ook bedanken.
pi_221101400
Nexerlands helemaal oraaaaaanje
pi_221101401
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We mogen God ook bedanken.
Blessa
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:11:52 #215
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221101404
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:11 schreef DaMart het volgende:

[..]
Kunnen we de reclamepauze deze helft niet gewoon overslaan?
Zeg dat maar tegen de adverteerders.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:11:56 #216
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221101405
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:11 schreef DaMart het volgende:

[..]
Kunnen we de reclamepauze deze helft niet gewoon overslaan?
Zou chill wezen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221101408
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:11 schreef OmniRocket het volgende:
hoe is dit geen vrije trap voor Gakpo?
Als het tien meter richting NL doel was wel gekregen
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:12:05 #218
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221101411
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:11 schreef Makamba_ het volgende:
Nexerlands helemaal oraaaaaanje
Bert.

Bert van Oranje.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:12:07 #219
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101413
Heb wel zin in Zweedse balletjes van de Ikea in krieksaus met friet :9~
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:12:21 #220
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221101418
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb wel zin in Zweedse balletjes van de Ikea in krieksaus met friet :9~
ja lekkerrr
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:12:28 #221
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221101420
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb wel zin in Zweedse balletjes van de Ikea in krieksaus met friet :9~
Krieksaus genot _O_
pindazakje
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:12:43 #222
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221101423
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb wel zin in Zweedse balletjes van de Ikea in krieksaus met friet :9~
Met een Nederlands vlaggetje w/
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:12:46 #223
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221101425
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een droomteam, WK winst binnen handbereik _O_
Mwah. Het is de vraag hoe ver we uiteindelijk komen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221101429
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb wel zin in Zweedse balletjes van de Ikea in krieksaus met friet :9~
hohoho... je ging de hele week stroopwafels eten bij een overwinning van Nederland
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:13:21 #225
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221101435
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mwah. Het is de vraag hoe ver we uiteindelijk komen.
We zijn opportunistisch ingesteld hier
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221101437
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
hohoho... je ging de hele week stroopwafels eten bij een overwinning van Nederland
Pakje per dag
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:13:36 #227
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221101440
Worden we hier beflikkerd door @capuchon_jongen ?
What can change the nature of a man?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:13:37 #228
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221101441
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:11 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Dan staat het 4-0 als ik je goed begrijp. Ja, boeiend dan nog.
Dat is nou precies dezelfde instelling die NL vaak heeft. Zo moet je echter nooit spelen. Nooit de huid verkopen voordat de beer geschoten is enzo. Het is pas voorbij als het voorbij is etc etc.

Hoe onmogelijk een verlies ook lijkt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221101442
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Bert.

Bert van Oranje.
Heb bij mijn laatste verhuizing heb VI wk-spel weggegooid inclusief de poppetjes. Fout van mijn leven.
pi_221101444
:G
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Forum Admin zaterdag 20 juni 2026 @ 20:13:47 #231
35723 crew  GGMM
pi_221101446
Stroopwafels zijn overheerlijk

Als ik geen discipline had zou ik elke dag een pak stroopwafels opeten.
Mocht ik ook 80 worden ga ik daar ook mee beginnen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:13:53 #232
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221101448
Ze proberen Summerville te slopen :(
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221101449
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Geniet er nog maar twintig minuutjes van, jongens. Daarna een half uurtje nagelbijten, :D ;(.
Nee joh, Zweden kan er niks van. Tunesie ook niet. Dus het zal wel hosanna zijn na de wedstrijd tegen Tunesie, hoop geneuzel over het zogenaamd gunstige "path" richting de finale en dan tegen de eerste beste tegenstander die er wel iets van kan, kansloos eraf.
pi_221101451
We danken Slot voor de ontwikkeling van Gravenberch
pi_221101453
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:13 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Heb bij mijn laatste verhuizing heb VI wk-spel weggegooid inclusief de poppetjes. Fout van mijn leven.
Mijn moeder heeft mijn flippo's weggegooid.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:14:25 #236
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221101456
zweden lijkt geen druk te kunnen zetten. geen zoden aan de dijk
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:14:32 #237
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221101457
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Mijn moeder heeft mijn flippo's weggegooid.
En mijn knikkers.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:14:33 #238
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221101458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb wel zin in Zweedse balletjes van de Ikea in krieksaus met friet :9~
Nomnomnom
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221101461
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Mijn moeder heeft mijn flippo's weggegooid.
Al mijn pokemon kaarten laten vernietigen toen ik ze in mijn auto liet liggen die ik bij de sloop bracht.
pi_221101462
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:13 schreef GGMM het volgende:
Stroopwafels zijn overheerlijk

Als ik geen discipline had zou ik elke dag een pak stroopwafels opeten.
Mocht ik ook 80 worden ga ik daar ook mee beginnen
Niemand die het dan nog weet ;)
pi_221101464
:') .
pi_221101465
4-0
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:05 #243
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221101467
JAAAAAA
What can change the nature of a man?
pi_221101468
JAAAA
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:09 #245
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221101469
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Mijn moeder heeft mijn flippo's weggegooid.
En de pokemon kaarten die nu veel waard zijn...
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221101470
GOLLLL
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:10 #247
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221101471
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:11 #248
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221101474
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  FOK!Fotograaf zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:13 #249
842 Zorro
Z
pi_221101475
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:13 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nee joh, Zweden kan er niks van. Tunesie ook niet. Dus het zal wel hosanna zijn na de wedstrijd tegen Tunesie, hoop geneuzel over het zogenaamd gunstige "path" richting de finale en dan tegen de eerste beste tegenstander die er wel iets van kan, kansloos eraf.
Met deze opstelling want Koeman denkt dat dit het is om er dan achter te komen dat je toch een spits nodig hebt die wel wat kan.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:17 #250
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221101481
GAKPOGOD

Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten.
What can change the nature of a man?
pi_221101484
Jaaaaaaaa, hier wordt een statement afgegeven
Цой жив
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:19 #252
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221101485
JAAA Koeman God
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:22 #253
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221101489
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:27 #254
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101494
Nederland is wel lekker bezig maatjes!!!
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:28 #255
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221101496
Dit lijkt me gespeeld.
pi_221101500
WIJ
WORDEN
WERELDKAMPIOEN
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:32 #257
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221101501
HET LEK IS BOVEN
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221101502
GOOOOAALLLLLLL
  roze zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:34 #259
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221101504
Jaaaaaaaaaaa
Your beauty never ever scared me.
  Forum Admin zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:35 #260
35723 crew  GGMM
pi_221101506
Gakpo _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:36 #261
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221101507
Ik vind het bijna zielig voor de Zweden, :@.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221101508
Ach Zweden
pi_221101510
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:38 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_221101511
jaaaa *G* mooi man
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:38 #265
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221101512
_O_ *O* *O* *O* *O*
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221101515
JAAAAAAAAA
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:41 #267
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221101517
Koning Gakpo _O_
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:42 #268
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221101518
Gakpo *O* *O*
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:47 #269
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221101519
AJAAAAAAAAAAAA
pi_221101520
Gakpo incoming 4 - 0!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:52 #271
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221101522
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ACT-F het volgende:
Nog eentje binnen 5 minuten en we gaan gewoon voor de 4-0.
w/
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221101525
HET WORDT ZO'N AVOND
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221101526
kanonne zeg :)

Overigens nu hoor ik het goaltunetje pas op de radio. Is weer dat bliep-bliep nr ipv Hazes dus
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_221101527
w/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:56 #275
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221101528
Dit gaat goed komen :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221101529
HELEMAAL KAPOET
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:57 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221101530
Weer een assist van Summerville. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221101531
Frenkie nu wisselen. Kunnen nog iets anders uitproberen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:58 #279
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221101532
Gakpogenot.
pi_221101533
Is het kinderachtig als ik een multiquote maak van users voor de wedstrijd die mij uitlachte toen ik stelde dat Zweden niks voorstelde?
pi_221101534
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nee klopt dit wordt 4-0
pi_221101536
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nee klopt dit wordt 4-0
Kenner.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:16:02 #283
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_221101538
en nu doorgaan
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:16:04 #284
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221101540
Dit had @ChipsZak. besteld.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:16:07 #285
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221101542
Bohhhhhhh
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:16:11 #286
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221101545
Dit halen ze nooit meer in.
pindazakje
  FOK!Fotograaf zaterdag 20 juni 2026 @ 20:16:13 #287
842 Zorro
Z
pi_221101546
Ze spelen dan ook tegen een ploeg die denkt dat ze top zijn met een Willem II spits
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:16:19 #288
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101550
Maar Zweden oogt wel erg zwak :@

Straks Nederland - Tunesië 10-1 ofzo?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221101553
Gakpo scoort zo vaak op eindtoernooien wtf
pi_221101554
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:13 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nee joh, Zweden kan er niks van. Tunesie ook niet. Dus het zal wel hosanna zijn na de wedstrijd tegen Tunesie, hoop geneuzel over het zogenaamd gunstige "path" richting de finale en dan tegen de eerste beste tegenstander die er wel iets van kan, kansloos eraf.
Zweden heeft Isak en Gyokeres slechts 200 miljoen in totaal. Kunnen er niks van inderdaad.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:16:33 #291
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221101557
Lekker hoor
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:16:38 #292
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221101559
Lijkt wel een oefenpot joh wtf
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221101560
Gakpo verbetert de prestatie van Brobbey.

't Is wel opvallend: hij is zo wisselvallig in de Premier League, en in het oranje is hij eigenlijk altijd nuttig (op z'n minst) tot vlijmscherp.
Ik doe het ff rustig aan.
  FOK!Fotograaf zaterdag 20 juni 2026 @ 20:16:43 #294
842 Zorro
Z
pi_221101561
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:15 schreef Makamba_ het volgende:
Is het kinderachtig als ik een multiquote maak van users voor de wedstrijd die mij uitlachte toen ik stelde dat Zweden niks voorstelde?
Nee want dat hoorde iedereen te weten
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin zaterdag 20 juni 2026 @ 20:16:50 #295
35723 crew  GGMM
pi_221101565
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:16 schreef Regilio_ het volgende:
Lijkt wel een oefenpot joh wtf
Nee want die verliezen we allemaal
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221101568
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het bijna zielig voor de Zweden, :@.
Morgen dan centjes brengen bij IKEA?
pi_221101569
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:16 schreef Zorro het volgende:
Ze spelen dan ook tegen een ploeg die denkt dat ze top zijn met een Willem II spits
@Lenny_Leonard
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:17:05 #298
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221101570
Al tijd voor Memphis?
pi_221101571
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
Gakpo scoort zo vaak op eindtoernooien wtf
Als hij zo naar binnengaat. 100% goal dat weet je al voordat hij schiet.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:17:10 #300
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221101574
In het toernooi groeien genot
pi_221101575
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:16 schreef Wotte het volgende:

[..]
Zweden heeft Isak en Gyokeres slechts 200 miljoen in totaal. Kunnen er niks van inderdaad.
Tsja, met alleen twee dure spitsen kom je ook niet ver als de rest er niet veel van kan.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:17:43 #302
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221101592
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:17 schreef Wotte het volgende:

[..]
Als hij zo naar binnengaat. 100% goal dat weet je al voordat hij schiet.
Robben-esque
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')