Jammer dat je het nu wel hebt gevondenquote:
Wint Nederland dan 3-4?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef Harvest89 het volgende:
Lach me kapot als het in de tweede helft 3-2 voor Zweden gaat worden.
van je collega's moet je het hebben wat een kutreactie. IK ben er niet goed vanquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jammer dat je het nu wel hebt gevonden
En Brobbey eruit. Kans dat die nog meer gaat scoren dit toernooi is nihil. Heeft doorgaans 100 kansen nodig per doelpunt.quote:
Gebbetjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
van je collega's moet je het hebben wat een kutreactie. IK ben er niet goed van
Laat je niet gek maken vriend.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach het is weer ANTI capuchon_jongen
Bernie van joppen tv.jpg @PowerLoungenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Koopmeiners voor Gakpo, Memphis voor Brobbey.
De Roon rond minuut 60 voor de op dat moment piekende speler.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:53 schreef butz0rs het volgende:
Memphis Weghorst moet er in voor meer balvastheid
dan is het goed maatjequote:
Boomer gespotquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef R-woud93 het volgende:
Een mooi moment om de caravanspiegels op de auto te zetten, mooi afgekoeld nu
Ehhhh moderator?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jammer dat je het nu wel hebt gevonden
-11quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Welk cijfer verdient Piertje van Hooijdonk als analist?
Ben je 65?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef R-woud93 het volgende:
Een mooi moment om de caravanspiegels op de auto te zetten, mooi afgekoeld nu
Nee vanaf kwartfinale pasquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie eigenlijk stress voor een wedstrijd van Nederland?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bernie van joppen tv.jpg @:powerloungen
Ja. Verdediging is ruk.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie eigenlijk stress voor een wedstrijd van Nederland?
Nee, wel voor Iran.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie eigenlijk stress voor een wedstrijd van Nederland?
Neuh, hooguit als we DIEP in t toernooi komenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie eigenlijk stress voor een wedstrijd van Nederland?
Hij is van 93 denk ikquote:
Nee ik geef geen fuck om WKquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie eigenlijk stress voor een wedstrijd van Nederland?
Morgen de caravan naar de TT camping brengen en de feesttent opbouwenquote:
Gefeliciteerd met je mening manquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef Scottie16 het volgende:
Die Frenkie vind ik echt zon overschatte voetballer, hij vertraagd het spel, de zweden worden beter. Dus belangrijk sneller spelen en niet tikkie terug en breed. Op naar de 3-0
Als de zweden 2-1 maken, gaat het nog lastig worden.
Toppers?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Groeten vanuit de Johan Cruijf Arena
Valt daar eigenlijk eens iets te juichen!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Groeten vanuit de Johan Cruijf Arena
Groet vanuit de tennisclub @monkyyyquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Groeten vanuit de Johan Cruijf Arena
Groeten vanuit het PSV stadionquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Groeten vanuit de Johan Cruijf Arena
Kijk je eigenlijk wel naar de wedstrijd? Of zie je het gewoon niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef Scottie16 het volgende:
Die Frenkie vind ik echt zon overschatte voetballer, hij vertraagd het spel, de zweden worden beter. Dus belangrijk sneller spelen en niet tikkie terug en breed. Op naar de 3-0
Als de zweden 2-1 maken, gaat het nog lastig worden.
Mokertjeheet, veel plezier maatquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen de caravan naar de TT camping brengen en de feesttent opbouwen
Guus Hiddink, de topcoach, snapt het niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef Toby56 het volgende:
We kunnen de waterbreak de schuld geven, maar je kunt je als profvoetballer toch ook zelf wel realiseren dat je daarna net zo geconcentreerd moet blijven spelen?
En dan heeft ie al zo'n verjongingskuur gedaan in een kliniek in Zuid-Koreaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:58 schreef nostra het volgende:
Jezus Hiddink kan niet meer praten van de ouderdom.
Kon je beter naar Pathé Arena tenminste airco.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Groeten vanuit de Johan Cruijf Arena
Bedankt makker, ja volgend weekend ook nog goed warm jaquote:
Je IMPACT op dit forum. In jouw geval nihilquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:02 schreef Makamba_ het volgende:
Wat is je userscore eigenlijk in je profiel nu het toch rust is.
Hij is saai en degelijk, en past dus, in zijn huidige rol, in het Koeman-concept.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:57 schreef Scottie16 het volgende:
Die Frenkie vind ik echt zon overschatte voetballer, hij vertraagd het spel, de zweden worden beter. Dus belangrijk sneller spelen en niet tikkie terug en breed. Op naar de 3-0
Als de zweden 2-1 maken, gaat het nog lastig worden.
123.424quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:02 schreef Makamba_ het volgende:
Wat is je userscore eigenlijk in je profiel nu het toch rust is.
Als je team tactisch niet goed staat is het wel echt een moment om het recht te zetten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:52 schreef Toby56 het volgende:
We kunnen de waterbreak de schuld geven, maar je kunt je als profvoetballer toch ook zelf wel realiseren dat je daarna net zo geconcentreerd moet blijven spelen?
Beetje voorspelbaar o.a. Doe dit lekker privé ipv met een camera erbij.quote:
Niks, geen ideequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar wat moet je ermee en waar is het op gebaseerd?
Uitstekend gekeept maatquote:
Met Frenkie haalt Nederland een winstpercentage van 60%, zonder 30%. Met Frenkie gemiddeld 2,1 punten per wedstrijd, zonder 1,4quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij is saai en degelijk, en past dus, in zijn huidige rol, in het Koeman-concept.
Aan De Jong ligt het niet dat het geen 3-0 werd.
Die slechte voorzet van Malen.
En dat ze denken - dus niet zozeer alleen De Jong - dat een waterbreak hetzelfde is als slaapmedicatie.
Toevalquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met Frenkie haalt Nederland een winstpercentage van 60%, zonder 30%. Met Frenkie gemiddeld 2,1 punten per wedstrijd, zonder 1,4
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iedereen stoppen met het verbasteren van namen.
Het spijt me.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iedereen stoppen met het verbasteren van namen.
Leker afgerond ik dacht even dat je de draai niet meer kon maken maar dat deed je uitstekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
is goed Dumboquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iedereen stoppen met het verbasteren van namen.
Vraag me af wat Marco Verbasteren hiervan vindt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iedereen stoppen met het verbasteren van namen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leker afgerond ik dacht even dat je de draai niet meer kon maken maar dat deed je uitstekendOok geen buitenspel, prima goal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
We zitten hier niet in F1quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iedereen stoppen met het verbasteren van namen.
Vind ik niet per se een belediging.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je IMPACT op dit forum. In jouw geval nihil
Hij maakte meerdere MALEN een foutquote:
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zeiquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iedereen stoppen met het verbasteren van namen.
Moet dan een mod zijn met een mindere dag.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zei
Ik zie dat hier een andere policy geldt!
Dat zal wel in POL zijn geweest.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zei
Ik zie dat hier een andere policy geldt!
In F1 kom je hier ook niet mee weg.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zei
Ik zie dat hier een andere policy geldt!
ja, nu heb je er nog eentje!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zei
Ik zie dat hier een andere policy geldt!
Dat weet Koeman.quote:
Dit vindt jippie niet leukquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet dan een mod zijn met een mindere dag.
Al besprokenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In F1 kom je hier ook niet mee weg.
Ik ook maar ik mocht Geert Wilders wel Greet noemen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zei
Ik zie dat hier een andere policy geldt!
Sweden goal ongeldig. Buitenspelquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Het was toch 2-1 al, of heb ik niet goed opgelet.
Als het Jippie was dan was het zeker meer dan terecht die note.quote:
TEXAS IS VAN ONSquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel schattig zo'n klein trosje gele T-shirts achter het doel
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Geniet er nog maar twintig minuutjes van, jongens. Daarna een half uurtje nagelbijten,![]()
.
Kunnen we de reclamepauze deze helft niet gewoon overslaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Geniet er nog maar twintig minuutjes van, jongens. Daarna een half uurtje nagelbijten,![]()
.
Dan staat het 4-0 als ik je goed begrijp. Ja, boeiend dan nog.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Geniet er nog maar twintig minuutjes van, jongens. Daarna een half uurtje nagelbijten,![]()
.
Blessaquote:
Zeg dat maar tegen de adverteerders.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen we de reclamepauze deze helft niet gewoon overslaan?
Zou chill wezen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen we de reclamepauze deze helft niet gewoon overslaan?
Als het tien meter richting NL doel was wel gekregenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:11 schreef OmniRocket het volgende:
hoe is dit geen vrije trap voor Gakpo?
ja lekkerrrquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb wel zin in Zweedse balletjes van de Ikea in krieksaus met friet
Krieksaus genotquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb wel zin in Zweedse balletjes van de Ikea in krieksaus met friet
Met een Nederlands vlaggetjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb wel zin in Zweedse balletjes van de Ikea in krieksaus met friet
Mwah. Het is de vraag hoe ver we uiteindelijk komen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een droomteam, WK winst binnen handbereik
hohoho... je ging de hele week stroopwafels eten bij een overwinning van Nederlandquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb wel zin in Zweedse balletjes van de Ikea in krieksaus met friet
We zijn opportunistisch ingesteld hierquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mwah. Het is de vraag hoe ver we uiteindelijk komen.
Pakje per dagquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
hohoho... je ging de hele week stroopwafels eten bij een overwinning van Nederland
Dat is nou precies dezelfde instelling die NL vaak heeft. Zo moet je echter nooit spelen. Nooit de huid verkopen voordat de beer geschoten is enzo. Het is pas voorbij als het voorbij is etc etc.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dan staat het 4-0 als ik je goed begrijp. Ja, boeiend dan nog.
Heb bij mijn laatste verhuizing heb VI wk-spel weggegooid inclusief de poppetjes. Fout van mijn leven.quote:
Nee joh, Zweden kan er niks van. Tunesie ook niet. Dus het zal wel hosanna zijn na de wedstrijd tegen Tunesie, hoop geneuzel over het zogenaamd gunstige "path" richting de finale en dan tegen de eerste beste tegenstander die er wel iets van kan, kansloos eraf.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Geniet er nog maar twintig minuutjes van, jongens. Daarna een half uurtje nagelbijten,![]()
.
Mijn moeder heeft mijn flippo's weggegooid.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb bij mijn laatste verhuizing heb VI wk-spel weggegooid inclusief de poppetjes. Fout van mijn leven.
En mijn knikkers.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft mijn flippo's weggegooid.
Nomnomnomquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb wel zin in Zweedse balletjes van de Ikea in krieksaus met friet
Al mijn pokemon kaarten laten vernietigen toen ik ze in mijn auto liet liggen die ik bij de sloop bracht.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft mijn flippo's weggegooid.
Niemand die het dan nog weetquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:13 schreef GGMM het volgende:
Stroopwafels zijn overheerlijk
Als ik geen discipline had zou ik elke dag een pak stroopwafels opeten.
Mocht ik ook 80 worden ga ik daar ook mee beginnen
En de pokemon kaarten die nu veel waard zijn...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft mijn flippo's weggegooid.
Met deze opstelling want Koeman denkt dat dit het is om er dan achter te komen dat je toch een spits nodig hebt die wel wat kan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee joh, Zweden kan er niks van. Tunesie ook niet. Dus het zal wel hosanna zijn na de wedstrijd tegen Tunesie, hoop geneuzel over het zogenaamd gunstige "path" richting de finale en dan tegen de eerste beste tegenstander die er wel iets van kan, kansloos eraf.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ACT-F het volgende:
Nog eentje binnen 5 minuten en we gaan gewoon voor de 4-0.
Zweden heeft Isak en Gyokeres slechts 200 miljoen in totaal. Kunnen er niks van inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee joh, Zweden kan er niks van. Tunesie ook niet. Dus het zal wel hosanna zijn na de wedstrijd tegen Tunesie, hoop geneuzel over het zogenaamd gunstige "path" richting de finale en dan tegen de eerste beste tegenstander die er wel iets van kan, kansloos eraf.
Nee want dat hoorde iedereen te wetenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:15 schreef Makamba_ het volgende:
Is het kinderachtig als ik een multiquote maak van users voor de wedstrijd die mij uitlachte toen ik stelde dat Zweden niks voorstelde?
Nee want die verliezen we allemaalquote:
Morgen dan centjes brengen bij IKEA?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het bijna zielig voor de Zweden,.
@Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:16 schreef Zorro het volgende:
Ze spelen dan ook tegen een ploeg die denkt dat ze top zijn met een Willem II spits
Als hij zo naar binnengaat. 100% goal dat weet je al voordat hij schiet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
Gakpo scoort zo vaak op eindtoernooien wtf
Tsja, met alleen twee dure spitsen kom je ook niet ver als de rest er niet veel van kan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zweden heeft Isak en Gyokeres slechts 200 miljoen in totaal. Kunnen er niks van inderdaad.
Robben-esquequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als hij zo naar binnengaat. 100% goal dat weet je al voordat hij schiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |