TEXAS IS VAN ONSquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel schattig zo'n klein trosje gele T-shirts achter het doel
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Geniet er nog maar twintig minuutjes van, jongens. Daarna een half uurtje nagelbijten,![]()
.
Kunnen we de reclamepauze deze helft niet gewoon overslaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Geniet er nog maar twintig minuutjes van, jongens. Daarna een half uurtje nagelbijten,![]()
.
Dan staat het 4-0 als ik je goed begrijp. Ja, boeiend dan nog.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
.
Blessaquote:
Zeg dat maar tegen de adverteerders.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen we de reclamepauze deze helft niet gewoon overslaan?
Zou chill wezen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen we de reclamepauze deze helft niet gewoon overslaan?
Als het tien meter richting NL doel was wel gekregenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:11 schreef OmniRocket het volgende:
hoe is dit geen vrije trap voor Gakpo?
ja lekkerrrquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb wel zin in Zweedse balletjes van de Ikea in krieksaus met friet
Krieksaus genotquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met een Nederlands vlaggetjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mwah. Het is de vraag hoe ver we uiteindelijk komen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een droomteam, WK winst binnen handbereik
hohoho... je ging de hele week stroopwafels eten bij een overwinning van Nederlandquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
We zijn opportunistisch ingesteld hierquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mwah. Het is de vraag hoe ver we uiteindelijk komen.
Pakje per dagquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
hohoho... je ging de hele week stroopwafels eten bij een overwinning van Nederland
Dat is nou precies dezelfde instelling die NL vaak heeft. Zo moet je echter nooit spelen. Nooit de huid verkopen voordat de beer geschoten is enzo. Het is pas voorbij als het voorbij is etc etc.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dan staat het 4-0 als ik je goed begrijp. Ja, boeiend dan nog.
Heb bij mijn laatste verhuizing heb VI wk-spel weggegooid inclusief de poppetjes. Fout van mijn leven.quote:
Nee joh, Zweden kan er niks van. Tunesie ook niet. Dus het zal wel hosanna zijn na de wedstrijd tegen Tunesie, hoop geneuzel over het zogenaamd gunstige "path" richting de finale en dan tegen de eerste beste tegenstander die er wel iets van kan, kansloos eraf.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
.
Mijn moeder heeft mijn flippo's weggegooid.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb bij mijn laatste verhuizing heb VI wk-spel weggegooid inclusief de poppetjes. Fout van mijn leven.
En mijn knikkers.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft mijn flippo's weggegooid.
Nomnomnomquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al mijn pokemon kaarten laten vernietigen toen ik ze in mijn auto liet liggen die ik bij de sloop bracht.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemand die het dan nog weetquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:13 schreef GGMM het volgende:
Stroopwafels zijn overheerlijk
Als ik geen discipline had zou ik elke dag een pak stroopwafels opeten.
Mocht ik ook 80 worden ga ik daar ook mee beginnen
En de pokemon kaarten die nu veel waard zijn...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met deze opstelling want Koeman denkt dat dit het is om er dan achter te komen dat je toch een spits nodig hebt die wel wat kan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee joh, Zweden kan er niks van. Tunesie ook niet. Dus het zal wel hosanna zijn na de wedstrijd tegen Tunesie, hoop geneuzel over het zogenaamd gunstige "path" richting de finale en dan tegen de eerste beste tegenstander die er wel iets van kan, kansloos eraf.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ACT-F het volgende:
Nog eentje binnen 5 minuten en we gaan gewoon voor de 4-0.
Zweden heeft Isak en Gyokeres slechts 200 miljoen in totaal. Kunnen er niks van inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee joh, Zweden kan er niks van. Tunesie ook niet. Dus het zal wel hosanna zijn na de wedstrijd tegen Tunesie, hoop geneuzel over het zogenaamd gunstige "path" richting de finale en dan tegen de eerste beste tegenstander die er wel iets van kan, kansloos eraf.
Nee want dat hoorde iedereen te wetenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:15 schreef Makamba_ het volgende:
Is het kinderachtig als ik een multiquote maak van users voor de wedstrijd die mij uitlachte toen ik stelde dat Zweden niks voorstelde?
Nee want die verliezen we allemaalquote:
Morgen dan centjes brengen bij IKEA?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het bijna zielig voor de Zweden,.
@Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:16 schreef Zorro het volgende:
Ze spelen dan ook tegen een ploeg die denkt dat ze top zijn met een Willem II spits
Als hij zo naar binnengaat. 100% goal dat weet je al voordat hij schiet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
Gakpo scoort zo vaak op eindtoernooien wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |