Moet dan een mod zijn met een mindere dag.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zei
Ik zie dat hier een andere policy geldt!
Dat zal wel in POL zijn geweest.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zei
Ik zie dat hier een andere policy geldt!
In F1 kom je hier ook niet mee weg.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zei
Ik zie dat hier een andere policy geldt!
ja, nu heb je er nog eentje!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zei
Ik zie dat hier een andere policy geldt!
Dat weet Koeman.quote:
Dit vindt jippie niet leukquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet dan een mod zijn met een mindere dag.
Al besprokenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In F1 kom je hier ook niet mee weg.
Ik ook maar ik mocht Geert Wilders wel Greet noemen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een note omdat ik Timmerfrans zei
Ik zie dat hier een andere policy geldt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |