TEXAS IS VAN ONSquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel schattig zo'n klein trosje gele T-shirts achter het doel
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Geniet er nog maar twintig minuutjes van, jongens. Daarna een half uurtje nagelbijten,![]()
.
Kunnen we de reclamepauze deze helft niet gewoon overslaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Geniet er nog maar twintig minuutjes van, jongens. Daarna een half uurtje nagelbijten,![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |