Ik bedoelde de kleur van de shirts.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of 2008. Weergaloze groepsfase, 1 slecht berichtje en alles van de kook
ohquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik bedoelde de kleur van de shirts.
aandachtshoer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:16 schreef GGMM het volgende:
Beetje een pittig sfeertje
Had me ook verheugd op de 'GGMM is gearriveerd' gif en die is er ook niet
Hopelijk zit er een stijgende lijn in
Beetje rare taak ook om hem te geven.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trump staat voor lul met al die lekke ballen
Dat durf ik niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:17 schreef R-woud93 het volgende:
Koeman heeft iets getriggerd bij Brobby
Ja, leuk. Allemaal even lachen!quote:
De Paaij ookquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Summerville kan het ook wel vergeten verder.
Ik heb een bijna even grote haat tegen Messi met zijn voorkeursbehandeling, daar is dat ook gelukt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:16 schreef Makamba_ het volgende:
@:zorro hopelijk laat je alles heel uit frustratie.
Ja mooi ook hoe er de hele wedstrijd kritiek op hem was, toen scoorde hij en nu is het opeens BELACHELIJK dat hij niet speeltquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
kingfloplandquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:17 schreef OmniRocket het volgende:
ik wilde nog een poll openen voor de wedstrijd...
Brobbey in de basis?
Wie?
Redelijk
Goed
Hattrick!
Kingflopland
gemiste kans...
En Weghorst?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:18 schreef Poepz0r het volgende:
Brobbey is zon goede spits. Roep het al jaren. Oprotten met Depay en malen
op de bbc was geen probleem met geluidquote:
Rode shirts ookquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Waardeloos geluid op al die zenders. Nul beleving.
Nee hoor. Malen staat op zijn plek en die heeft vooralsnog geen bal geraakt op de vleugel.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Insert vuvuzela.wavquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Waardeloos geluid op al die zenders. Nul beleving.
Die hing aan het kruis.quote:
Kan er echt heel heel weinig vanquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:18 schreef Poepz0r het volgende:
Brobbey is zon goede spits. Roep het al jaren. Oprotten met Depay en malen
Dat weet ik vrij zeker, ja. Ook wel 3-0 lijkt mequote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga maar eens kijken of het ooit eerder. gebeurd is dat NL in een interland in 20 minuten op 2-0 voor stond
Héhéquote:
veel te laatquote:
Wat voor telefoon?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:20 schreef butz0rs het volgende:
belt die commentator in met een pots telefoon
wel veel capuchon_jongens in dat plaatjequote:
Schijnt een breder probleem te zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:19 schreef fetX het volgende:
Hele geluid naar de tering.
Werken bij de NOS.
Er was kritiek? Huh?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja mooi ook hoe er de hele wedstrijd kritiek op hem was, toen scoorde hij en nu is het opeens BELACHELIJK dat hij niet speelt
Opportunisme genot
Achteraf is het makkelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:18 schreef Cara het volgende:
Legt falen van Koeman wel bloot dit: tegen Japan na 60 mins Depay er in gooien en Brobbey laten zitten.
Ik snapte het ook niet, maar vlak voor de goal was er kritiek op hem jaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Er was kritiek? Huh?
Was juist de enige aanvaller die ook voor z'n goal een oke niveau haalde.
eens! het WK is nog lang. energie sparenquote:
Of Zweden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit zegt dus wel iets over de kwaliteit van de Eredivisie alwaar Brobbey niet verder kwam dan 4 goals in een heel seizoen.
Wanneer dan he?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat weet ik vrij zeker, ja. Ook wel 3-0 lijkt me
Seizoen daarvoor vergeten?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit zegt dus wel iets over de kwaliteit van de Eredivisie alwaar Brobbey niet verder kwam dan 4 goals in een heel seizoen.
Dit zegt alles over het niveau van interlandvoetbal in het algemeen en Zweden in het bijzonderquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wil je een golden shower?quote:
quote:
Ik drink een biologische Gulpener IPAquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:22 schreef Perrin het volgende:
Herinnering: tijd om te hydrateren
[ afbeelding ]
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komenquote:
Lange bal vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen
Met het balbezit voor Frank de Boer.
We komen voor de beker en anders niksquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen
Met het balbezit voor Frank de Boer.
Godsammequote:
Eens, ik doe met je mee,quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
drinkpauze. Mooie tijd om een ijsje te halen.
Zou ik ook doen als iemand over me heen pist.quote:
Goed dat je ook zelfkritisch bent maatquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alhoewel dat hier al snel is als iemand één mislukte actie is en niet van de club is die jij support
Jezus manquote:
Waarschijnlijk meer over de kwaliteit van opiniemakers.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb net bij AH een doos Corneppo's gehaaldquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
drinkpauze. Mooie tijd om een ijsje te halen.
Ga je daar van scoren?quote:
NOS heeft daar schijt aanquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:24 schreef wdn het volgende:
Te triest die water breaks.
Op FOX zijn ze gestopt met alleen reclames en doen ze splitscreens. Ze kregen alleen maar klachten
Ik zal me er in het verleden ook schuld aan hebben gemaakt maar ik heb mezelf gebeterdquote:
Voor racisme iswas hier geen plek.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wel veel capuchon_jongens in dat plaatje
Het was een opmaat om Ueda heel goed te zetten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer over de kwaliteit van opiniemakers.
Nou ja, het is wel logisch dat je in drie kwartier intensief sporten wat drinkt natuurlijk, alleen jammer dat ze doen alsof die break voor hun welzijn is ipv de extra reclames die bijna elk land behalve België uitzendtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Die drinkpauzes,. Hele stadium vol airco maar er is een drinkpauze ‘nodig’,
.
Hoe vind je het geweldige Zweden vooralsnog?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:13 schreef Symphonic het volgende:
Nederland - Zweden 0-2
En als ze zo statisch blijven spelen sluit ik zelfs een grotere score niet uit.
Dat fantasieloze gepruts gaat ze geen ronde verder brengen.
En natuurlijk hoop ik dat ik ongelijk krijg….
ik zag ook blanke capuchon jongensquote:
Die verloren met 5-0 van Belgie, dat zei toch al genoegquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht Tunesie is.
Het muziekquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vond het muziek in deze hydration break maar heel matig.
What about the moneyquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Drinken kan toch prima in de overige minuten waarin het spel even stil ligt? Met een speciaal rek met 11 bidons voor iedereen, daar hoeft toch niet heel het spel voor worden stilgelegd?
Men wil reclame verkopenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Drinken kan toch prima in de overige minuten waarin het spel even stil ligt? Met een speciaal rek met 11 bidons voor iedereen, daar hoeft toch niet heel het spel voor worden stilgelegd?
Ja en beter commentaar. Veel meer op voetbal gericht. En niet vooringenomen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
En blijven in het stadion tijdens die waterzuipbreak.
Die man vooraan valt bijna in slaap.quote:
jezus taalgebruikquote:
Ik heb ook besloten om niet tot in den treure mijn gelijk te halen. Ik ben beter dan dat.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was een opmaat om Ueda heel goed te zetten.
Maar ik denk maar niet dat ik dit ga doen.
Ja, en ze kunnen na drie kwartier prima wat drinken toch? Zoals ze al eeuwen doen? Daar zijn ze immers op getraind en we weten dat ze dat prima kunnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel logisch dat je in drie kwartier intensief sporten wat drinkt natuurlijk, alleen jammer dat ze doen alsof die break voor hun welzijn is ipv de extra reclames die bijna elk land behalve België uitzendt
precies gewoon ouderwets kopje theequote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, en ze kunnen na drie kwartier prima wat drinken toch? Zoals ze al eeuwen doen? Daar zijn ze immers op getraind en we weten dat ze dat prima kunnen.
Het haalt de flow uit het spel en tegenstanders hebben helemaal tijd om weer hun vorm wat terug te vinden. Achterlijk.
Nu mag het. De man is er toch al.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was een opmaat om Ueda heel goed te zetten.
Maar ik denk maar niet dat ik dit ga doen.
Dit is puur om relame uit te zenden en niks anders.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Gele kleurstof was opquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:27 schreef Friday12 het volgende:
Waarom heeft zweden zo een rare kleur broekjes en streepjes
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:28 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland counterploeg met die snelheid voorin boh
Deelt het record nu met?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:23 schreef Poepz0r het volgende:
Als Nederland vandaag niet verliest is het wereldrecordhouder. Nederland heeft dan al 18! Wedstrijden op rij niet verloren in de poule van een wk
GENOT
Ach Piscesquote:
60 miljoen trololololquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:29 schreef Aimyy het volgende:
Die van Hecke kan er niet zoveel van zoals ik het nu zie
Zijn bang moe te worden en dan gewisseld te wordenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:29 schreef wdn het volgende:
Zelfde probleem als altijd: voorstaan en dan achteruit voetballen ipv. blijven doen wat je de eerste 20 min. deed
In 90 minuten op een WK is het. Een statistiek van niets.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:23 schreef Poepz0r het volgende:
Als Nederland vandaag niet verliest is het wereldrecordhouder. Nederland heeft dan al 18! Wedstrijden op rij niet verloren in de poule van een wk
GENOT
Expected goalsquote:
"expected goals"quote:
Akkoordquote:
Waar zijn al die blondines heen?quote:
En vergeet de drinkpauzes niet,quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:29 schreef wdn het volgende:
Zelfde probleem als altijd: voorstaan en dan achteruit voetballen ipv. blijven doen wat je de eerste 20 min. deed
amerikanen met hun domme statistiekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |