Die verloren met 5-0 van Belgie, dat zei toch al genoegquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht Tunesie is.
Het muziekquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vond het muziek in deze hydration break maar heel matig.
What about the moneyquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Drinken kan toch prima in de overige minuten waarin het spel even stil ligt? Met een speciaal rek met 11 bidons voor iedereen, daar hoeft toch niet heel het spel voor worden stilgelegd?
Men wil reclame verkopenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Drinken kan toch prima in de overige minuten waarin het spel even stil ligt? Met een speciaal rek met 11 bidons voor iedereen, daar hoeft toch niet heel het spel voor worden stilgelegd?
Ja en beter commentaar. Veel meer op voetbal gericht. En niet vooringenomen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
En blijven in het stadion tijdens die waterzuipbreak.
Die man vooraan valt bijna in slaap.quote:
jezus taalgebruikquote:
Ik heb ook besloten om niet tot in den treure mijn gelijk te halen. Ik ben beter dan dat.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was een opmaat om Ueda heel goed te zetten.
Maar ik denk maar niet dat ik dit ga doen.
Ja, en ze kunnen na drie kwartier prima wat drinken toch? Zoals ze al eeuwen doen? Daar zijn ze immers op getraind en we weten dat ze dat prima kunnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel logisch dat je in drie kwartier intensief sporten wat drinkt natuurlijk, alleen jammer dat ze doen alsof die break voor hun welzijn is ipv de extra reclames die bijna elk land behalve België uitzendt
precies gewoon ouderwets kopje theequote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, en ze kunnen na drie kwartier prima wat drinken toch? Zoals ze al eeuwen doen? Daar zijn ze immers op getraind en we weten dat ze dat prima kunnen.
Het haalt de flow uit het spel en tegenstanders hebben helemaal tijd om weer hun vorm wat terug te vinden. Achterlijk.
Nu mag het. De man is er toch al.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was een opmaat om Ueda heel goed te zetten.
Maar ik denk maar niet dat ik dit ga doen.
Dit is puur om relame uit te zenden en niks anders.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:26 schreef Hyaenidae het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |