Er was kritiek? Huh?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja mooi ook hoe er de hele wedstrijd kritiek op hem was, toen scoorde hij en nu is het opeens BELACHELIJK dat hij niet speelt
Opportunisme genot
Achteraf is het makkelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:18 schreef Cara het volgende:
Legt falen van Koeman wel bloot dit: tegen Japan na 60 mins Depay er in gooien en Brobbey laten zitten.
Ik snapte het ook niet, maar vlak voor de goal was er kritiek op hem jaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Er was kritiek? Huh?
Was juist de enige aanvaller die ook voor z'n goal een oke niveau haalde.
eens! het WK is nog lang. energie sparenquote:
Of Zweden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit zegt dus wel iets over de kwaliteit van de Eredivisie alwaar Brobbey niet verder kwam dan 4 goals in een heel seizoen.
Wanneer dan he?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat weet ik vrij zeker, ja. Ook wel 3-0 lijkt me
Seizoen daarvoor vergeten?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit zegt dus wel iets over de kwaliteit van de Eredivisie alwaar Brobbey niet verder kwam dan 4 goals in een heel seizoen.
Dit zegt alles over het niveau van interlandvoetbal in het algemeen en Zweden in het bijzonderquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wil je een golden shower?quote:
quote:
Ik drink een biologische Gulpener IPAquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:22 schreef Perrin het volgende:
Herinnering: tijd om te hydrateren
[ afbeelding ]
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komenquote:
Lange bal vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen
Met het balbezit voor Frank de Boer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |