We zijn blauw, da ba dee.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:02 schreef vul_maar_in het volgende:
en die babadaddie maar denken dat wij racisten zijn.
Best wel. Zag opeens iets horizontaal tegen m'n heg staan, ik dichterbij door de regen, bleek het die poort te zijn.quote:
Het ergste was geweest hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei
Respect, maar dat moet kut geweest zijn.
Ach, pisces29quote:
Hoe kan ik slapen als het buiten lijkt alsof ik in Twister zitquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:02 schreef yvonne het volgende:
Dit is gespeeld, kunnen wel gaan slapen toch.
Is nog niet 100% rond.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:04 schreef Caland het volgende:
PSV heeft hem een paar weken te vroeg verkocht
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe kan ik slapen als het buiten lijkt alsof ik in Twister zit
Dus hij is nog PSV'er?quote:
Dan 55 miljoen voor een 25 jarige speler uit de Eredivisie? Denk niet dat er mee inzit.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:04 schreef Caland het volgende:
PSV heeft hem een paar weken te vroeg verkocht
Donker.quote:
Regen en windquote:
Auto's en gebouwenquote:
Hier is ook regen en wind hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Regen en wind
Tenzij je in een gehucht woont
Marokko heeft nog niet gewonnen/verlorenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hier verder nog rustig.
WK hype erbij, wat Engelse clubs en je gaat zo richting de 70quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan 55 miljoen voor een 25 jarige speler uit de Eredivisie? Denk niet dat er mee inzit.
Schotland die op buitenspel speelde was wel erg goed.
Ik woon in een nette buurt, hier wordt niet getuuterd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Marokko heeft nog niet gewonnen/verloren
Dat toeteren doen Turken toch juistquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik woon in een nette buurt, hier wordt niet getuuterd.
Ik woon ook in een nette buurt, maar hier wordt wel getuuterd. Ze komen allemaal met de auto hier langsquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik woon in een nette buurt, hier wordt niet getuuterd.
Nice! nu heb ik ook zin in bier.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Fok! is dood, alles is kut. Polarisatie eeeuww.
En toch is er voor mij geen betere plek om dit soort shit te kijken met mede users van allerlei plumeau.
Ik houd van jullie.
Sowieso stom om niet te wachten tot het WK los is.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
WK hype erbij, wat Engelse clubs en je gaat zo richting de 70
gelijk heb je!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nice! nu heb ik ook zin in bier.
akkoord foutjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat toeteren doen Turken toch juist
Marokkanen slopen Rotterdam
Had hij deze gemaakt was ik overuigd. Nu 2 doelpunten en voor de rest niks, ook tegen Brazilië.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
WK hype erbij, wat Engelse clubs en je gaat zo richting de 70
Nou ja als hij 3 kutwedstrijden had gespeeld kreeg je misschien minder.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Sowieso stom om niet te wachten tot het WK los is.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:09 schreef vul_maar_in het volgende:
En toch is er voor mij geen betere plek om dit soort shit te kijken met mede users van allerlei plumeau.
Ik houd van jullie.
Ik drink winterbier (quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nice! nu heb ik ook zin in bier.
Je bent zelf altijd lekker.quote:
Op zaterdag 20 juni 2026 00:13 schreef vul_maar_in het volgende:Hier gaat iets mis.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 20 juni 2026 00:12 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Altijd lekker.
Recalcitrant bierdrinkgedrag is TIGHT
Niets mis mee. Je moet het niet te koud drinken, dus in de zomer warmt ie lekker snel op naar een goede temperatuurquote:
Als de uitslagen zo blijven doorgaan qua voorspelbaarheid kunnen meeste gokkers / tokkies wel op all-inclusieve naar Lloret de mar. Zo makkelijk geld verdienen is hetquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja als hij 3 kutwedstrijden had gespeeld kreeg je misschien minder.
Het blijft gokken
En gokken is voor tokkies.
Stukje Highlanderquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Kan nog alle kanten op. Stukje Braveheart genot.
Ik drink hem zelfs ongekoeld. Kan best bij een quadrupelquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets mis mee. Je moet het niet te koud drinken, dus in de zomer warmt ie lekker snel op naar een goede temperatuurIk blijf nuchter vandaag, maar weet niet precies waarom.
Mwa er zijn toch ook wel wat verrassingen geweestquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als de uitslagen zo blijven doorgaan qua voorspelbaarheid kunnen meeste gokkers / tokkies wel op all-inclusieve naar Lloret de mar. Zo makkelijk geld verdienen is het
quadjes moet je kauwenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik drink hem zelfs ongekoeld. Kan best bij een quadrupel
En daar gaat het dus altijd mis bij de gokkers!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als de uitslagen zo blijven doorgaan qua voorspelbaarheid kunnen meeste gokkers / tokkies wel op all-inclusieve naar Lloret de mar. Zo makkelijk geld verdienen is het
Zeker! Dat doe ik dan weer nooit, ook in de winter niet. Ik vind het altijd heerlijk als het biertje langzaam opwarmt en dan anders smaaktquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik drink hem zelfs ongekoeld. Kan best bij een quadrupel
too soon.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:17 schreef leolinedance het volgende:
Mijn toto is 1-2 maar als ik dit zo zie geloof ik niet dat Schotland gaat scoren
Kut, mis.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ZO.
De bliksem sloeg hier vlakbij even goed in.
Op je vervelende buurman?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ZO.
Mazzelaarquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een hele lieve buurman.
veel te warm voor thee, ik drink spa blauwquote:
samen met capu. lepeltjes genot.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk trouwens dat user @:Pisces29 in slaap gevallen is.
Diop kijk eens dom...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:22 schreef GertKuyt het volgende:
Wasarom je ooit een overtreding zou maken op Che Adams is mij een raadsel.
Ja ho maar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:22 schreef PSVCL het volgende:
diop de zwakke schakel bij marokko, jammer dat aguerd geblesseerd is
[..]
veel te warm voor thee, ik drink spa blauw
Goed punt, en dat vind ik ook lekker. Maar had zin in dit biertje en hij stond niet koud.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Dat doe ik dan weer nooit, ook in de winter niet. Ik vind het altijd heerlijk als het biertje langzaam opwarmt en dan anders smaakt
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die hydration breaks zijn er niet voor niks.
quote:
Dat is pas echt een goed biertje!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goed punt, en dat vind ik ook lekker. Maar had zin in dit biertje en hij stond niet koud.
Als WE nog eens laat spelen na de groepsfase trek ik een Goose Island BCBS open die ik op jouw wijze ga nuttigen
Totdat er paddenstoelen uit groeienquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:24 schreef GertKuyt het volgende:
Je matras is 'al' acht jaar oud.
Hoe lang doen jullie met een matras?
Gister ook Queen en Fatboy Slim.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:24 schreef vul_maar_in het volgende:
sjoerny, the killers, bonjovi.
erg divers is het niet he.
Deze zeker 10 alquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:24 schreef GertKuyt het volgende:
de vraag is hoe vaak je je hoezen en lakens ververst. die matrassen gaan wel even meequote:
De As van Geweldigheidquote:
Ik heb een matrasbeschermer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:24 schreef GertKuyt het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ZO.
Daar kan AC/DC nog een puntje aan zuigen.quote:
Echt wel. Heb een voorraad liggen van verschillende jaartallen. Dacht dat ze meer waard zouden worden maar dat is niet helemaal geluktquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is pas echt een goed biertje!![]()
Ter illustratie:quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ZO.
Volgens mij zijn ze tegenwoordig beter te bestellen en dus niet meer zo duur. Ach, als je ze lang genoeg bewaart, worden ze weer meer waard.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt wel. Heb een voorraad liggen van verschillende jaartallen. Dacht dat ze meer waard zouden worden maar dat is niet helemaal gelukt![]()
Desalniettemin heerlijk bier
Heeft bier niet een vrij strakke houdbaarheidsdatum?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt wel. Heb een voorraad liggen van verschillende jaartallen. Dacht dat ze meer waard zouden worden maar dat is niet helemaal gelukt![]()
Desalniettemin heerlijk bier
Ik waardeer de dedicatie aan de act.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tyfus AI. Ueda heeft verder geeneens stekeltjes haar
Nee, dit bier wordt juist beter met de jaren. Tot een bepaald maximum, maar dat is wel even volgens mij.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heeft hier niet een vrij strakke houdbaarheidsdatum?
Bijzondere gedachte/investering maar geniet er vooral van.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik houd van jullie.
Alsof iemand niet weet wat je bedoelt., of wat de afkorting voor staat.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo noemt mijn dyslectische collega het altijd
Kwestie van tijd voor het ook zo in jouw hoofd zitquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet voor mijn voorspelling.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:36 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd voor een onverwachte goal van Schotland
GPT staat voor Generative Pre-trained Transformer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Alsof iemand niet weet wat je bedoelt., of wat de afkorting voor staat.
Een vriendin van me heeft het altijd over IAquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Frans?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft het altijd over IA
Ezel?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
old macdonald had a farmquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee zo heet ze niet.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Donnie moeten ze kaalscheren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat hem beter staat of als soort van straf?quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat dat hem beter staat of als soort van straf?
Relatie met een nazi is ook een optie.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat dat hem beter staat of als soort van straf?
Er is nog een helft hoor!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:45 schreef yvonne het volgende:
Nou ik geloof het verder wel heren en dames, tot morgen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:45 schreef yvonne het volgende:
Je gaat de wedstrijden van zaterdag niet kijken?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:45 schreef yvonne het volgende:
Ja dan is het een soort van straf vandaar dat ik dat zeiquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Relatie met een nazi is ook een optie.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:45 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, bijdehandje.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je gaat de wedstrijden van zaterdag niet kijken?
Het is een zaadpot.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is nog een helft hoor!
Zolang je geen jood, zigeuner of ander untervolk bent zijn ze zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Relatie met een nazi is ook een optie.
Muntthee?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:46 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in de rust thee zetten en ga dan dapper verder met de tweede helft
Nee ik ben Nederlandsquote:
sow!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk die tweede helft gewoon af.
En misschien dat ik dan nog wel een helftje Brazilië meepak!
Dat zullen we vandaag zienquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ben Nederlands
Erg benieuwd wat de Nederlandse cliches zijn
Hier nietquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:49 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, de tv is hier ineens op zwart gegaan.
Wat wilde je graag zien dan op Omroep Zwart?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:49 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, de tv is hier ineens op zwart gegaan.
De vaatwasser inruimenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat kan ik in de rust even gaan doen?
Drinken en een snack pakken, nieuws lezen, plassen, voor je uit staren, rukken, reclame kijkenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
stofzuigen, fapje leggen, even naar het weerspektakel kijken...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een van hun vele topprogramma'squote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat wilde je graag zien dan op Omroep Zwart?
Gaat het daar niet altijd over racisme in de VS? Lekker touren door de USA op belastinggeld.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een van hun vele topprogramma's
Enige reden dat het nog bestaat is zodat akwasi miljonair kan worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ik was even vergeten dat omroep zwart geen satire was.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij Sporza niet daar staat de tekst "zo dadelijk het vervolg van de wedstrijd'quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:57 schreef 3rr0r het volgende:
Hoezo is er nu wel een studiouitzending midden in de nacht?
Marokkoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:57 schreef 3rr0r het volgende:
Omdat er in Nederland een grote groep Marokkanen wonenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:57 schreef 3rr0r het volgende:
Gisteren (of eergisteren) kregen we gewoon beelden van het stadion te zien tijdens de rust. Konden we heerlijk meegenieten van de muziek.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Sporza niet daar staat de tekst "zo dadelijk het vervolg van de wedstrijd'
Zelfs nu geen reclame
Ik heb er nog nooit naar gekeken en ken het alleen van Roddelpraat als het weer eens over racisme van de witte man gaatquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat het daar niet altijd over racisme in de VS? Lekker touren door de USA op belastinggeld.
Heel verstandig besluit.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:00 schreef hvan het volgende:
Wordt een beetje moe van dat continu ophemelen van Marokko. Zo goed zijn ze echt niet. Ben er wel klaar mee en ga slapen. Lees morgen wel of dat de Schotten 3 punten hebben gepakt.
Ja, er mag blijkbaar niks slechts over gezegd worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:00 schreef hvan het volgende:
Wordt een beetje moe van dat continu ophemelen van Marokko. Zo goed zijn ze echt niet. Ben er wel klaar mee en ga slapen. Lees morgen wel of dat de Schotten 3 punten hebben gepakt.
Ik weet niet of dit bad die warmte aan kan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:01 schreef GGMM het volgende:
Als dit zo doorgaat blijven alleen Dombo en ik over
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:00 schreef hvan het volgende:
Kijken die niet allemaal via de schotel naar TV Marokkoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:59 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Omdat er in Nederland een grote groep Marokkanen wonen
Autochtone Nederlanders moeten Marokko blijkbaar leuk vinden van de NOS.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kijken die niet allemaal via de schotel naar TV Marokko
hohoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:01 schreef GGMM het volgende:
Als dit zo doorgaat blijven alleen Dombo en ik over
Zelfs die duidelijk overtreding waarbij een Marokkaan een Schot omver rolt waardoor Marokko een uitbraak kon doen benoemen ze niet, ondanks 3 herhalingen in de studioquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, er mag blijkbaar niks slechts over gezegd worden.
Ik ben weg.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit bad die warmte aan kan.
Het is helemaal geen objectieve analyse. Als Nederland slecht speelt, dan zegt men dat wel, maar over Marukko...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfs die duidelijk overtreding waarbij een Marokkaan een Schot omver rolt waardoor Marokko een uitbraak kon doen benoemen ze niet, ondanks 3 herhalingen in de studio
Ter illustratiequote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit bad die warmte aan kan.
Jaloersquote:
Oke Shazamquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:07 schreef BillDauterive het volgende:
Wolfmother - Joker and the Thief.
Australisch. Ik dacht dat ze alleen Amerikaanse en Canadese artiesten deden.
joh.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:12 schreef Halcon het volgende:
Echt objectief is die commentator ook niet
Roelfsgod?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:12 schreef Halcon het volgende:
Echt objectief is die commentator ook niet
Geen beste reclame voor Pumaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:15 schreef RAVW het volgende:
Made in china shirt :-)
dat ging wel heel makkelijk
Curling!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Ga maar weer voor het WK doedelzak blazen, want dit is niks.
dat doen ze toch tijdens de rust?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:18 schreef RipCity het volgende:
Je merkt gewoon dat de commentatoren ergens in een donker hol in Hilversum zitten want ze zien de helft niet
In hun rukbunkerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:18 schreef RipCity het volgende:
Je merkt gewoon dat de commentatoren ergens in een donker hol in Hilversum zitten want ze zien de helft niet
Het ziet er niet uit, maar als Marokko dit niet snel op slot gooit heb je kans dat zo'n Schotse houthakker een lelijke goal met zijn linkerbil maakt semi-per ongeluk ergens rond de 90e minuut.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Ga maar weer voor het WK doedelzak blazen, want dit is niks.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit, maar als Marokko dit niet snel op slot gooit heb je kans dat zo'n Schotse houthakker een lelijke goal met zijn linkerbil maakt semi-per ongeluk ergens rond de 90e minuut.
Ja, ze worden te vaak gebruikt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:33 schreef Gretzl het volgende:
Tijd voor een paar nieuwe hydration break liedjes
Proclaimers?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ze worden te vaak gebruikt.
Nog suggesties?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog suggesties?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog suggesties?
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog suggesties?
Om te spelen als drummer of bassist een uitputtingsslag. Enige negatieve wat ik erover kan zeggen, maar wou het toch even melden: er is iets mis mee.quote:
Oke boomerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn suggesties zijn:
Aretha Franklin - Respect
David Bowie & Queen - Under Pressure
The Hives - Come On
The National - Bloodbuzz Ohio
We sturen dit door naar Donald.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn suggesties zijn:
The Hives - Come On
Even spieken in onze karaokelijstquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog suggesties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Sowieso de beste van de huidige selectiequote:
Jaaaaa we hebben een dubbele Bill!!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:38 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn suggesties zijn:
The Hives - Come On
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Even spieken in onze karaokelijst
No Cars Go is wel geinig maar niet voor zo'n stadion denk ik. What Is Love is leuk voor het publiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah ik moest aan No Cars Go denken vanwege het noodweer vanavondquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
No Cars Go is wel geinig maar niet voor zo'n stadion denk ik. What Is Love is leuk voor het publiek
Dat is nog steeds een van de mooiste festivaloptredens waar ik bij geweest benquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Aah ik moest aan No Cars Go denken vanwege het noodweer vanavond(en het feit dat Pinkpop ook is dit weekend!)
Bekijk deze YouTube-video
Same!!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een van de mooiste festivaloptredens waar ik bij geweest ben
Jij met je vlaggenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Same!!![]()
Dat is overigens niet mijn Canadese vlag in het filmpje. Ik vond de mijne pas op Marktplaats in juni 2017. Als ik me goed herinner stond er vooraan een fan uit Peru die zowel de Canadese als de Peruviaanse vlag bij had.
Ik ga dat niet meer redden maat.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je krijgt zo een kans om dit aan te passen.
Jawel johquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ga dat niet meer redden maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |