Nou zegquote:
Achquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg
Wat zit er in het water vandaag?
(Tevens fipo)
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg
(Tevens fipo)
[..]
Nou zeg
(Tevens fipo)
[..]
Nou zeg
(Tevens fipo)
Inderdaad die commentator op de BELG ergert zich dat de regisseur steeds inzoomt op celebsquote:
Je lult er makkelijk overheen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:22 schreef GGMM het volgende:
Je merkt toch dat mensen bij wat hitte echt een stuk chagrijniger zijn.
Ik kan iedereen een airco aanraden
GGMM makker, maat. geef het op.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg
(Tevens fipo)
Bij deze erken ik mijn faalfipoquote:
Wat een zeikwijven johquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:22 schreef GGMM het volgende:
Omdat hij niet weet wie ze zijn en zich dan ongemakkelijk voeltquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Inderdaad die commentator op de BELG ergert zich dat de regisseur steeds inzoomt op celebs
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Drie maal drie is acht, wiedewiedewie wil van mij leren?
Ik heb een mobiele airco die tokke herie maakt op de slaapkamer met zo'n buis door het raamquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:22 schreef GGMM het volgende:
terechte klacht.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat hij niet weet wie ze zijn en zich dan ongemakkelijk voelt
Ik denk een andere reden maar die laat ik maar even.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:22 schreef GGMM het volgende:
Oh ja die heeft @onlogisch ook ja wat een ondingquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een mobiele airco die tokke herie maakt op de slaapkamer met zo'n buis door het raam
Daar wordt je ook niet vrolijk van
Hoeveel zijn dat er (en die ook nog eens in vorm zijn...) ?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Amerikaantjes gaan er tegen een ploeg met een beetje kwaliteit natuurlijk gewoon af, maar we laten ze nog even in de waan.
Most amazing football team in the universequote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Amerikaantjes gaan er tegen een ploeg met een beetje kwaliteit natuurlijk gewoon af, maar we laten ze nog even in de waan.
Nu ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk een andere reden maar die laat ik maar even.
Jammer dat de Turken niet op een schappelijker tijdstip spelen dan 05:00 op een zaterdag
Onlo is er niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die heeft @:onlogisch ook ja wat een onding
Zeven uur wakker door mogelijk getoeter.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat de Turken niet op een schappelijker tijdstip spelen dan 05:00 op een zaterdag
Gohquote:
Heb je veel sleepovers gehad?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Great team, great tournament, great crowd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Most amazing football team in the universe
Of een fikkende tram bij het Mercatorplein.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeven uur wakker door mogelijk getoeter.
Ik haat geluid als ik wil slapen. Mijn ex wilde ook altijd zo'n nutteloze kut ventilator aan.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zulk soort tokke herie hoor je in België ook als je van A naar B rijdt. Je bent dus wel wat gewend.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een mobiele airco die tokke herie maakt op de slaapkamer met zo'n buis door het raam
Daar wordt je ook niet vrolijk van
Denk niet dat er veel FOK-kers zijn die dat erg vindenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een onterecht gegeven hoekschop kan recht gezet worden naar doeltrap. Omgekeerd nietquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we nou ook al VARren om een doeltrap of een corner?
Alleen bij onterechte cornersquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we nou ook al VARren om een doeltrap of een corner?
Die wonen hier niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeven uur wakker door mogelijk getoeter.
Is hier al voorbij. Ging flink tekeer.quote:
Ik zag net een hele harde flitsquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:26 schreef vul_maar_in het volgende:
het rommelt in de verte maar regen ho maar. en ik zit midden in ground zero volgens die kaart.
Zal vast wel weer iemand lekker een wandeling zijn gaan maken en nu onder een boom liggenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is hier al voorbij. Ging flink tekeer.
Bedankt voor die bloemen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben wel tevreden met een 2-0 zegen.
Dat is straks pasquote:
Nee het was een Australiërquote:
Ach moest zege zijnquote:
Groep Jongeren die amok maken in Blankenbergequote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Zeer benieuwd naar het nieuws in België.
zijn een hele hoop afrikanen bij....quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zouden ze zich insmeren met Zonnebrandolie? ik vermoed van wel toch.
Maar de werkelijke vraag die ik stel zorgt het land ervoor of moeten ze die zelf kopen
TARRIFFSquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar de werkelijke vraag die ik stel zorgt het land ervoor of moeten ze die zelf kopen
Voor deze wedstrijd of voor de rest van je leven?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ga stoppen met kutvragen te stellen
2-0 is goed. Dan kan ik eindelijk eens scoren op scoritoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
Ik zou een 2-1 ook wel leuk vinden eigenlijk (en ik heb niks tegen Amerika)
Nee, die vraag stelt niemand.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor deze wedstrijd of voor de rest van je leven?
Elke voetballiefhebber wilt dat... rest is maar dagjesvolkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
Ik zou een 2-1 ook wel leuk vinden eigenlijk (en ik heb niks tegen Amerika)
iig voor vandaag, morgen zien we wel schijnt het devies te zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor deze wedstrijd of voor de rest van je leven?
jij zit ook in midden toch? zie wel wat meer flitsenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:33 schreef GGMM het volgende:
Het gaat hier nu echt los qua onweer en regen
Prima, alsnog faalhazen als ouders als het zover moest komen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik had er er meestal wel naar gemaakt hoor. Sneeuwvlok.
Misschien neem ik nog een Rakketquote:
is goed maat, maar wel 8 paginas geleden.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Prima, alsnog faalhazen als ouders als het zover moest komen.
Dat lukt jou niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Staat genoteerd. Weer een stap dichter bij een exacte locatiebepaling.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:33 schreef GGMM het volgende:
Het gaat hier nu echt los qua onweer en regen
* capuchon_jongen *haalt een frisse cola uit de koelkastquote:
Welnee johquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Druk bezig met geen voetbal kijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
is goed maat, maar wel 8 paginas geleden.
Jij bent niet leuk vandaag.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Prima, alsnog faalhazen als ouders als het zover moest komen.
Fris is met prik?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
* capuchon_jongen *haalt een frisse cola uit de koelkast
Ik woon vlak bij @Slobeendquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Weer een stap dichter bij een exacte locatiebepaling.
Met frisse cola bedoel ik KOUDE colaquote:
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2760388/1/999#p221091460]vrijdag 19 juni 2026 21:01[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/35723]GGMM[/url] het volgende:
laat je de pis niet lauw maken Cappiequote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie zeggen zonnebrandolie ipv Zonnecrème.
Ik pas me gvd aan aan jullie TAAL
Niet in mijn provincie.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee hoor, zijn gewoon twee verschillende soorten productenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry ik wist niet dat je boos werdquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met frisse cola bedoel ik KOUDE cola
Ja ik heb gelijk het raam dichtgedaan. Het gaat echt hard opeens.quote:
Zonnebrandcrèmequote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben zelden boos, was even benadrukkenquote:
Deze man Nederlandst.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
ZonnebrandcrèmeOf gewoon zonnebrand
Dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Akkoordquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben zelden boos, was even benadrukken
Dit klopt niet. Amai.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jij vindt het oke als ouders als straf hun kind zonder eten naar bed sturen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent niet leuk vandaag.
Hopelijk gaat alles goed met je
Klopt. Ik had ook een rakket.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch.
Wie fris en prik als synoniem ziet is niet goed bij zijn paasei
Gelukkig zit je in dit koude bad.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik heb gelijk het raam dichtgedaan. Het gaat echt hard opeens.
Wat dus ook betekent dat m'n airco niet meer aankan
Ik ga hier niet op antwoorden straks krijgen mijn ouders er ook van langsquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij vindt het oke als ouders als straf hun kind zonder eten naar bed sturen?
Die fabrikanten kunnen gewoon niet spellenquote:
Ik durf niks meer tegen die koters te zeggen sinds de berichtgeving uit Groningen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Deze man echt. Dat was gewoon de norm in de jaren 80 houd toch eens op.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Genieten is een groot woord, maar dat ook jij maar plezier hebt!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op antwoorden straks krijgen mijn ouders er ook van langs
Ga maar lekker de wedstrijd kijken ofzo
Is dat dezelfde Pepi die bij PSV speelt?quote:
Niet zo polariseren!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Pepi die bij PSV speelt?
Want dan kan ik het wel raden
Bij jou wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Hij viel gewoon niet zo op.
Hij was z'n s aan het zoekenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Hij viel gewoon niet zo op.
Ik doe niksquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste koude bad in 9 dagen
Het moet kunnen
Het ligt echt aan het weerquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste koude bad in 9 dagen
Het moet kunnen
gister was het net zo warm bijkans.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ligt echt aan het weer
Hopelijk is het tijdens Marokko wat afgekoeld.
Wat ordinair.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelook kan Marokko mij verwennen straks
@FonsSpoorenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat waren de buren die stiekem een foto namquote:
Pim Fortuijn genot.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toen was het geen 34 graden gekquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
gister was het net zo warm bijkans.
Toen waren er nog geen muggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
gister was het net zo warm bijkans.
Met voetbal wel te verstaanquote:
Hey gedraag jequote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoezo ook? Wie heeft jou verwend dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk* Jezus het typen wordt weer lastigquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoezo ook? Wie heeft jou verwend dan?
Dankiquote:
Wat een moeite voor slechts vijf euro per maand kan je me zien helikopteren op OnlyFans.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat waren de buren die stiekem een foto nam
Je mag mij ook gewoon Omni noemen hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hopelijk* Jezus het typen wordt weer lastig
Ja laten we ons er maar niet meer druk om maken...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon een slaande beweging en dat is niks.
Budgie de kleine helikopter?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat een moeite voor slechts vijf euro per maand kan je me zien helikopteren op OnlyFans.
Ditquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het mag 2-0 blijven gun mij een correcte uitslag.
Als dit onweer en neerslag is durf ik het aan te vechten. Hier is nog geen druppel gevallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Tja, dat is niet het stuk Nederland wat ik het meest ga missen ofzo
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat de scheids het Australie onmogelijk maakt terug te komen
Naja als je nog slachtoffer zoekt als Yahoo boy zou ik Fullham eens proberen. Die trappen overal in.quote:
Maak je geen zorgen maat, ik laat ons pleziertje niet verpesten door Makambaquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:46 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar het plaatje voor Schotland.
Had na z'n matchfixingschandaal sowieso geen carrière in de voetballerij mogen hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat ze de scheids naar huis sturen na deze wedstrijd.
Dit is www.lightningmaps.orgquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als dit onweer en neerslag is durf ik het aan te vechten. Hier is nog geen druppel gevallen.
Denk dat je de inslaap was gevallen en deze momenten hebt gedroomd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:47 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Twee keer hands of discutabel hands inmiddels, is niet eens naar gekeken.
Hoelaat?quote:
Je tante.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Denk dat je de inslaap was gevallen en deze momenten hebt gedroomd.
Dit was helemaal niets.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:47 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Twee keer hands of discutabel hands inmiddels, is niet eens naar gekeken.
Het kan lelijk spoken in de Adelaarshorst hoor. Je kunt er maar beter geweest zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:50 schreef GertKuyt het volgende:
Dit is zo slecht. Go Ahead Eagles zou van deze ploegen nog winnen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:
Je voorspelling is niet relevant voor de constatering dat iemand aangifte moet gaan doenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
2-0 is prima.. heb usa op 3 overwinningen staan in de nostradamus
Ga je om 02:00 kijken van za op zo?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
En als het om Curacao gaat doet hij ook al raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |