Klopt. Ik had ook een rakket.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch.
Wie fris en prik als synoniem ziet is niet goed bij zijn paasei
Gelukkig zit je in dit koude bad.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik heb gelijk het raam dichtgedaan. Het gaat echt hard opeens.
Wat dus ook betekent dat m'n airco niet meer aankan
Ik ga hier niet op antwoorden straks krijgen mijn ouders er ook van langsquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij vindt het oke als ouders als straf hun kind zonder eten naar bed sturen?
Die fabrikanten kunnen gewoon niet spellenquote:
Ik durf niks meer tegen die koters te zeggen sinds de berichtgeving uit Groningen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Deze man echt. Dat was gewoon de norm in de jaren 80 houd toch eens op.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Genieten is een groot woord, maar dat ook jij maar plezier hebt!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op antwoorden straks krijgen mijn ouders er ook van langs
Ga maar lekker de wedstrijd kijken ofzo
Is dat dezelfde Pepi die bij PSV speelt?quote:
Niet zo polariseren!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Pepi die bij PSV speelt?
Want dan kan ik het wel raden
Bij jou wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Hij viel gewoon niet zo op.
Hij was z'n s aan het zoekenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Hij viel gewoon niet zo op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |