laat je de pis niet lauw maken Cappiequote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie zeggen zonnebrandolie ipv Zonnecrème.
Ik pas me gvd aan aan jullie TAAL
Niet in mijn provincie.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee hoor, zijn gewoon twee verschillende soorten productenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry ik wist niet dat je boos werdquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met frisse cola bedoel ik KOUDE cola
Ja ik heb gelijk het raam dichtgedaan. Het gaat echt hard opeens.quote:
Zonnebrandcrèmequote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben zelden boos, was even benadrukkenquote:
Deze man Nederlandst.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
ZonnebrandcrèmeOf gewoon zonnebrand
Dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met frisse cola bedoel ik KOUDE cola
Akkoordquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben zelden boos, was even benadrukken
Dit klopt niet. Amai.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jij vindt het oke als ouders als straf hun kind zonder eten naar bed sturen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent niet leuk vandaag.
Hopelijk gaat alles goed met je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |